PDA

Zobacz pełną wersję : D15B7 Duze cisnienie w chlodnicy



rasco
22-06-11, 21:40
Witam!
Mam taki problem:
Zesral mi sie korek od chlodnicy i chlodnica wiec intercars i kupilem nowy korek na 1.1bar tak jak stary i chlodnice. Fajnie wszystko dopoki nie wyjechalem do miasta.. Strzelil mi ten gruby waz od chlodnicy ten gorny taka mala dziurka i wszystko pod macha zalane f ****u.... Oczywiscie temp w gore. No to stop dolalem wody zakleilem na chwile tasma izolacyjna x razy ten waz i do odpalenia a ten ni c****... Kreci kreci nic czasem lapie obroty jakies 300 moze mniej i gasnie.. Im wiecej dodam gazu gasnie powolutku gaz wkreca sie. Przejechalem chwile znow temp w gore mysle kur co znow.. Odkrecam delikatnie korek a tu jak z kompresora 8 barow kur. I teraz tak: co moze robic tak duze cisnienie w chlodnicy powodujace non stop grzanie silnika? Musicie mi pomoc bo juz mnie rozpier... jak staje na srodku miasta i dolewam wody :D

Yotomeczek86
22-06-11, 22:18
Albo termostat i sie gotuje woda... albo masz wywaloną uszczelkę pod głowicą.

kenny
22-06-11, 22:28
Albo termostat i sie gotuje woda... albo masz wywaloną uszczelkę pod głowicą.

Termostat to nie bo skoro chłodnia gorąca to jest duży obieg.

Po pierwsze nie odkręca się korka w chłodnicy jak jest gorąca, bo można sobie gejzer w pysk strzelić. Po drugie, czy włącza Ci się wentylator?

jasiek09
22-06-11, 22:53
dziwne że korek nie puszcza do wyrównawczego przy takim ciśnieniu ( o ile ono było tak duże), może masz po prostu sparciałe węże i dlatego puchną, a temp rosła bo nie był układ odpowietrzony

rasco
22-06-11, 23:23
Korek nie odkrecalem odrazu tylko ten jeden przeskok ktory cisnienie ucieka a korek dalej sie trzyma, gejzeru nie bylo :D Wentylator sie zalacza.. Mysle ze najpierw wymienie termostat i odpowietrze wszystko pozniej zobacze co dalej :cool: czyli dopiero piatek dzien w dupe eh :eek:

rooter666
23-06-11, 07:39
Wymień termostat bo to mały koszt a już coś wyeliminujesz a potem jak będzie dalej kicha to do warsztatu proponuje się udać tam gdzie mają przyrząd zakładany na chłodnice zamiast korka właśnie i tym sprawdzają czy są spaliny w układzie a jak są to masz przedmuch na uszczelce głowicy.

iron82
23-06-11, 08:11
Ja to w zeszłym miesiącu przerabiałem. tylko miałem 4 wycieki w 2 tygodnie. Najpierw spod korka na chłodnicy. Potem górny wąż (tak jakby opaska źle trzymała). A póżniej 2 razy strzelił wąż ten co idzie spod aparatu zapłonowego do nagrzewnicy (chyba). Wymieniłem ten wąż i mam miesiąć narazie ok. Wymień węże, odpowietrz i obserwuj.

r35p3ct
23-06-11, 09:10
Napewno UPG zobacz jeszcze na zapalonym silniku czy puchną ci węże jak je śćiśniesz.

jasiek09
23-06-11, 14:46
jak jest ciśnienie 1.1 bara to nie dziwcie się że są twarde a jak stare to i potrafią puchnąć, nie koniecznie musi to być od razu UPG. co do termostatu to jest sprawny skoro wentylator się załącza

Whiplash
23-06-11, 22:01
na zimnym silniku odkrec korek chlodnicy i odpal auto jak beda babelki to ci dmuchlo uszczelke pod glowa. jak nie bedzie to tak jak radza koledzy termostat wymien