Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Regulacja gaźnika w d13b2



jasiu0997
21-06-11, 23:22
Siemanko
Mam mały problemik, wykręciłem gaźnik w celu jego wyczyszczenia, zamontowałem spowrotem, wszystkie podciśnienia zamontowałem jak poprzednio
teraz muszę go wyregulować: są trzy sruby od regulacji niech ktoś mi powie która jest od czego (która jest od obrotów na ssani, która od jałowych)

i jakie powinny być prawidłowe obroty
na ssaniu/ i z klimą
i na rozgrzanym silniku/ i z klimą

Proszę o szybką pomoc:D:D

jasiu0997
22-06-11, 18:01
i co nikt nic nie wie na ten temat ??

rafal86
22-06-11, 18:08
a masz rozregulowany teraz? ja po wymianie gaznika miałem za wysokie obroty po odpaleniu na zimnym silniku. Z tyłu za gaźnikiem bodaj jest taka srubka. Kręciłem ją az na zimnym złapał ok. 2rpm i po wyłączeniu ssania obroty same sie ustawiły na odpowiedni poziom

jasiu0997
22-06-11, 19:04
no właśnie na saniu mam ponad 4 tys :D
a wkręcałeś czy odkręcałeś??
mówisz 2 tys na ssaniu

rafal86
22-06-11, 19:08
posadz kogos za kierownicą i kręć raz tak raz tak. Zobaczysz w którą stronę sie zmniejsza a w którą zwieksza obroty. U mnie zawsze jak zapalałem auto to wskakiwało na 2 tys dlatego tak ustawiłem po zmianie gaznika.

jasiu0997
22-06-11, 19:39
okey, w piątek będe kręcił to zdam relacje :D

Kubuniek
22-06-11, 21:17
Radzę zapoznać się z "sam naprawiam honda civic". Tam jest napisane jak ustawić obroty na ssaniu i po zejściu z ssania. Najpierw poczytaj potem grzeb w gaźniku. Taka moja dobra rada. To nie maluch, że włożysz łapy i będziesz kręcił czym popadnie. Potem może być jeszcze gorzej.

mayday-82
23-06-11, 03:01
http://www.filesonic.pl/file/1136468464/sam_naprawiam_honda_civic_87_95_wzwyz_pl.pdf

Skoti
24-06-11, 14:00
dokładniej. poczytaj najpierw. bo z tym gaźnikiem nie ma żartów. z tyłu gażnika jest śrubka od obrotów biegu jałowego.
Ssania masz po lewej stronie patrząc od przodu auta

jasiu0997
29-06-11, 22:05
nadal lipa... juz nie mam pomysłów na ten gaźnik, próbowałem juz z kumplem według instrukcji po kilka razy i nic

a tym czarnym pokrętłem z tyłu jak kręce to nie widać żadnych zmian, może w tym tkwi problem

Biały91
01-07-11, 10:52
sprawdź czy nie łapie lewego powietrza. podciśnienia najlepiej na jakieś opaski złapać.może sterownik załapał jakiś błąd??? ruszałeś śrubke od składu mieszanki??

regulowałeś poziom paliwa w komorze pływakowej?

jasiu0997
07-07-11, 20:34
dobra, kupiłem cały gaźnik razem z kolektorem wsadziłem poskłądałem, patelni nie zakładałem.
odpalam, weszło na półtora tysiąca, po chwili na dwa i od razu na 3 tys jakby na ssaniu było, jak nabrało temperatury to zeszło do dwóch tys. i się trzymało
zgasiłem odpaliłem i od razu na 3 tys... a gaźnik na innym silniku chodził podobno idealnie

Chłopaki pomocy!!