Zobacz pełną wersję : pytanie do posiadaczy D15Z6
Witam ;)
mam swapa na ten silnik ale na razie pracuje on na gratach z D15B2 ale kompletuje elektrykę na przeróbkę pełnoprawny D15Z6
mam pytanie, silnik jest w OBD2 więc powinny być 2 sondy z czego pierwsza na mus 4 żyłowa, a tu zonk
sprawdzam na necie np tutaj http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/archive/index.php/t-18816.html
i wszyscy mówią za w D15Z6 jest tlko jedna sonda w dodatku jednoprzewodowa prawdopodobnie pasująca z D15B2
więc mam prośbę, żeby jakiś posiadacz tego silnika rozwiał moje wątpliwości ;]
PS ma ktos może kompa P2Y za dobre pieniądze ??
dla rozwiania twoich wątpliwości jest tylko jedna sonda i to 1 żyłowa :D
Witam ;)
wszyscy mówią za w D15Z6 jest tlko jedna sonda w dodatku jednoprzewodowa prawdopodobnie pasująca z D15B2
no i u mnie tak wlasnie jest, jedna sonda przy kolektorze
hehehe ;] jedna pozytywna wiadomość więcej ;]
jeszcze jedno pytanie ;]
czy jak będę przerabiał moje prawie d15z6 to czy będę mógł liczyć na waszą pomoc ?? czyli jaki wężyk gdzie, podciśnienia itp bo z elektryką sobie na pewno poradzę ;] jutro obchodzę immobilizer i kolejne $$ do przodu ;]
PS xD przeróbka z DPFI na pełnosprawne d15z6 opłaci się na dłuższą metę ?? pali mi teraz z 7 ;] 40% miasto 60 trasa
dla rozwiania twoich wątpliwości jest tylko jedna sonda i to 1 żyłowa
dokładnie ;)
PS xD przeróbka z DPFI na pełnosprawne d15z6 opłaci się na dłuższą metę ?? pali mi teraz z 7 ;] 40% miasto 60 trasa
ja w trasie swoja zszedłem do 5,9l na 100km
Jadąc na zlot i z powrotem spaliła mi 5,2. Max 3 tysiące obrotów na każdym biegu i bardzo płynne przyśpieszanie. Zrobiony dolot wydech i założona skrzynia z b2 więc chyba dobry wynik
Wciskając gaz małym palcem prawej stopy zszedł bym do 5 :D
Starstruck
22-06-11, 00:26
Ja miałem D15Z6 w automacie i po mieście paliła 7,5l/100 km z włączoną klimą :). D15Z6 to bardzo fajny silnik, ma dobrą kompresję w serii, bo 9,6:1 i jak ogólnie jest zdrowy, to warto robić go "pełnego" VTECa, poprzez zmianę wałka, klawiatury i kompa :)
Duffy masz rację ale takie wałkowe przekładki i tak kończą się po kilkunastu kilometrach braniem oleju. To jest to samo co minime bez remontu...musi brać po tym oliwkę tak czy siak.Więc nawet jak ma się niby zdrowe d15z6 warto by było zdjąc głowice i te pierścionki zrobić.
Więc nawet jak ma się niby zdrowe d15z6 warto by było zdjąc głowice i te pierścionki zrobić.
zgadzam się w zupełności;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.