Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kolektor D15B7 >>> D14A3



Lucius
21-06-11, 01:01
Mam możliwość zakupienia po okazyjnej cenie kompletnego ssaka z przepustnicą z D15B7. Chciałbym go zamontować w swoim odmulonym D14A3. Wiem, że podejdzie ale moje pytanie brzmi czy warto akurat ten montować czy lepiej np. od D16Z6 który defacto jest znacznie droższy..

Artek82
21-06-11, 09:05
Było, było, i jeszcze raz było...
Jak w dobrym $ do brać, na pewno nie zaszkodzi, jednak na P&P się nie nastawiaj.

Lucius
21-06-11, 10:10
Za 160 kompletny więc chyba cena nie jest zła a zawsze jakaś poprawa.. Czytałem temat o kolektorach D14A2, że ponoć kanały mają tak samo duże jak d16z6 czy to prawda? Testował już ktoś taki u siebie?

spychu
21-06-11, 10:56
Było, było, i jeszcze raz było...
Jak w dobrym $ do brać, na pewno nie zaszkodzi, jednak na P&P się nie nastawiaj.
A to niby dlaczego ma sie nie nastawiac na p&p jesli kupi kompletny ?

Daje tylko swoja przepustnice i wtryski a reszta calkowicie p&p :)

Lucius
21-06-11, 11:14
Pytanie co do opłacalności tego przedsięwzięcia czy nie lepiej dozbierać na z6 czy może ten z D14A2 bo o dostępności Y8 albo W4 nie wspomnę..

Artek82
21-06-11, 11:21
calkowicie p&p
A krokowy? Jeśli zostawi to ok, ale jak będzie chciał zaślepić to już trzeba rzeźbić.

Kras
21-06-11, 11:29
Pytanie co do opłacalności tego przedsięwzięcia czy nie lepiej dozbierać na z6 czy może ten z D14A2 bo o dostępności Y8 albo W4 nie wspomnę..
Za 160pln?? No kaman...zalac bak do pelna kosztuje obecnie sporo drozej;)

Lucius
21-06-11, 11:44
Jesli chodzi o cene to wiem ze tanio jak za barszcz :o Rozchodzi się o to, żeby był w miarę efektywny i tyle ;)

Kras
21-06-11, 12:07
To ja powiem tak - jedyny tuning jaki mozna w D14 nazwac oplacalnym to wlasnie ten z gatunku "jak barszcz". Nijak nie warto ladowac w ten silnik zadnej wiekszej kasy.

GT-R
21-06-11, 16:17
Bierz i montuj, ja u siebie mam i razem z parówą ładnie chula ;)

spychu
26-06-11, 15:27
A krokowy? Jeśli zostawi to ok, ale jak będzie chciał zaślepić to już trzeba rzeźbić.
Przecież to logiczne, że zostawiając swoją przepustnicę z D14 zostawiasz również i krokowy, który się na niej znajduje więc nie rozumiem.

Krokowca OBD1 z tyły kolektora zostawiasz niepodpiętego (wtedy jest cały czas zamknięty) albo jeśli go nie masz to zaślepiasz. W czym problem ?

Ja uważam, że kolektor z B7 do D14 jest lepszy niż z Z6 jeśli chodzi o bezpieczeństwo dla silnika, bo po jego montażu zachowany cały czas jest poprawny AFR. Na kolektorze z Z6 powyżej pewnych partii obrotowych wychodzi na dłuższą metę niebezpiecznie ubogo.

radek_czb
30-10-11, 23:51
panowie mam pytanie przeczytałem wiele opini o kolektorze d15b7 do d14a3/4 już posiadam taki tylko nie wiem jak się zabrać za instalację jego mógłby mi ktoś wyslać jakiś link czy poradnik. będę bardzo wdzięczny;]

spychu
31-10-11, 07:36
Analogicznie jak tutaj

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?1582-Wymiana-kolektora-dolotowego-w-silnikach-serii-D

na przyszlosc polecam poszukac chociaz przez 10 sekund :)

radek_czb
31-10-11, 18:38
widziałem ten poradnik ale autor bardziej zwraca uwagę na ssaka z6

pyrek
31-10-11, 20:19
Kolektor z D16Z6 i D14A2 to jedno i to samo, mają takie same numery.


Ja uważam, że kolektor z B7 do D14 jest lepszy niż z Z6 jeśli chodzi o bezpieczeństwo dla silnika, bo po jego montażu zachowany cały czas jest poprawny AFR. Na kolektorze z Z6 powyżej pewnych partii obrotowych wychodzi na dłuższą metę niebezpiecznie ubogo