Zobacz pełną wersję : Co jest nie tak.. ??!!
Wymienilem niedawno w swojej Hani 5D oponki+fele na nowe.14 poszly do lamusa,zarzucilem 195/50/15,jednak pojawil sie problem.Podczas jazdy kierownica przy wiekszych predkosciach i przy dojezdzaniu np do swiatel "ucieka" w rozne strony.nie wiem od czego to moze byc zalezne i co jest nie tak.Myslalem ze cos niebardzo z tarczami wiec je wymienilem(zreszta i tak musialem gdyz byly juz stare) ale bez zmian.Prosze o jakies sensowne komentarze i nienabijanie sie jesli to dla kogos jest oczywiste,gdyz jestem laikiem i dopiero sie z tym oswajam :hinczyk:
Tak to jest z szerokimi lakami na naszych drogach :)
Piszac NOWE, masz na mysli fabrycznie nowe, a nie nowe w sensie inne niz poprzednie ?
Jesli tak to mozna wyeliminowac krzywa felge.
To samo pytanie tyczy sie opony, aby nie okazalo sie ze ma jakas ukryta wade.
Czy felgi sa dedykowane do Hondy ? Czy tez róznia sie srednica otworu centrujacego.
Dodatkowo felga 14 miala opone balonowa, teraz masz wieksze kolo i opone niskoprofilową, co zabiera spora czesc komfortu, a dodatkowo poprzez swoja szerokosc prowadzi sie troche gorzej na koleinach.
Byc moze na tamtych kolach nie bylo to odczuwalne i warto byloby zrobic pelna geometrie, ze zbieznoscia, stopniem wychylenia kół (nieosiowosc) itd.
Warto przy okazji sprawdzic tuleje metalowo gumowe, czy nie sa powybijane.
U mnie jazda na zimowych baloniastych 14 i na letnich 15 jest zupelnie inna.
Proponuje takze sprawdzic czy kola sa dobrze podokrecane.
Piszac NOWE, masz na mysli fabrycznie nowe, a nie nowe w sensie inne niz poprzednie ?
Tak,mam tu na mysli fabrycznie nowe.Byly kupowane w salonie Michelin razem z oponami.
Czy felgi sa dedykowane do Hondy ? Czy tez róznia sie srednica otworu centrujacego
Tego niestety nie wiem i zabardzo nie umiem Ci na to pytanie odpowiedziec :/
Byc moze na tamtych kolach nie bylo to odczuwalne i warto byloby zrobic pelna geometrie, ze zbieznoscia, stopniem wychylenia kół (nieosiowosc) itd.
Jazda na 14 byla wrecz idealna,jeszcze przed zakupem nowego ogumienia zrobilem przeglad i wykazalo ze jest wszystko ok,zawieszenie jest wporzadku.Dopiero po zmianie opon odczulem duzy dyskomfort(liczylem sie z tym bo wiedzialem ze tak to bedzie),jednak te wahania kierownicy troche mnie niepokoja i bez geometri sie nie obejdzie raczej.a jesli chodzi o dokrecenie to z tym raczej nie ma problemu,tu problem tkwi gdzie indziej.Dzieki za posta/y
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.