Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Co jest nie tak.. ??!!

Duhon86
22-03-07, 16:14
Wymienilem niedawno w swojej Hani 5D oponki+fele na nowe.14 poszly do lamusa,zarzucilem 195/50/15,jednak pojawil sie problem.Podczas jazdy kierownica przy wiekszych predkosciach i przy dojezdzaniu np do swiatel "ucieka" w rozne strony.nie wiem od czego to moze byc zalezne i co jest nie tak.Myslalem ze cos niebardzo z tarczami wiec je wymienilem(zreszta i tak musialem gdyz byly juz stare) ale bez zmian.Prosze o jakies sensowne komentarze i nienabijanie sie jesli to dla kogos jest oczywiste,gdyz jestem laikiem i dopiero sie z tym oswajam :hinczyk:

Dzida
22-03-07, 16:23
Tak to jest z szerokimi lakami na naszych drogach :)

emg
22-03-07, 16:23
koleiny i super drogi

LIO
22-03-07, 16:26
Piszac NOWE, masz na mysli fabrycznie nowe, a nie nowe w sensie inne niz poprzednie ?
Jesli tak to mozna wyeliminowac krzywa felge.
To samo pytanie tyczy sie opony, aby nie okazalo sie ze ma jakas ukryta wade.
Czy felgi sa dedykowane do Hondy ? Czy tez róznia sie srednica otworu centrujacego.

Dodatkowo felga 14 miala opone balonowa, teraz masz wieksze kolo i opone niskoprofilową, co zabiera spora czesc komfortu, a dodatkowo poprzez swoja szerokosc prowadzi sie troche gorzej na koleinach.
Byc moze na tamtych kolach nie bylo to odczuwalne i warto byloby zrobic pelna geometrie, ze zbieznoscia, stopniem wychylenia kół (nieosiowosc) itd.

Warto przy okazji sprawdzic tuleje metalowo gumowe, czy nie sa powybijane.
U mnie jazda na zimowych baloniastych 14 i na letnich 15 jest zupelnie inna.

Proponuje takze sprawdzic czy kola sa dobrze podokrecane.

Duhon86
22-03-07, 16:43
Piszac NOWE, masz na mysli fabrycznie nowe, a nie nowe w sensie inne niz poprzednie ?
Tak,mam tu na mysli fabrycznie nowe.Byly kupowane w salonie Michelin razem z oponami.

Czy felgi sa dedykowane do Hondy ? Czy tez róznia sie srednica otworu centrujacego

Tego niestety nie wiem i zabardzo nie umiem Ci na to pytanie odpowiedziec :/