PDA

Zobacz pełną wersję : sedan - > HB jajko



bynio86
18-06-11, 17:09
chcialbym sie dowiedziec... czy bedzie mi pasowal bak paliwa od sedana civic 5gen 1.5 do HB i czy bedzie prawidlowy pod pozniejszy swap z 1.3 .... nastepnie...czy wspomaganie da sie zalozyc z sedana ...tam chyba kolo pasowe o ile dobrze znam nazwe jest chyba na szerszy pasek klinowy? jestem laikiem w tych sprawach wiec jesli pisze cos zle prosze o sprostowania , ogolnie jesli ktos sie orientuje czy moglby mi wypisac co moglbym wykorzystac z sedana po prostu mam dawce organow ;) aha i jeszcze ma instalacje gazowa ze zbiornikiem w kole zapasowym;)

Marcin1792
18-06-11, 17:22
Czemu akurat z sedana? Na szrot i masz HB bez problemu:)

bynio86
18-06-11, 17:31
Czemu akurat z sedana? Na szrot i masz HB bez problemu:)
bo mam dostep juz do sedana... a ze szrotu musialbym placic :)

vnv_nation
18-06-11, 17:38
Czemu akurat z sedana? Na szrot i masz HB bez problemu

To tez nie takie proste, mieszkam w 100-tysiecznym miescie na slasku, raz chcialem cos kupic objezdzilem szroty w swoim miescie, obdzwonilem wszystkie do ktorych mi sie nie oplacalo jechac po to zeby tylko sie przejechac i nigdzie hondy 5gen nie bylo.

bynio86
18-06-11, 17:55
panowie pomijamy temat... :] chodzi mi o to ze mam mozliwosc wziac sobie pare czesci z sedana...dlatego pytam bo sie nie znam hamulce/tarcze/elektryczne lusterka/szyberdach elektryczny ;p zegary z obrotomierzem... itp :) filtr dolot...wtrysk dwupunktory (z tego co napisane ma) najbardziej zalezy mi na wspomaganiu bo jego brak mnie denerwuje... i chcialbym uzyskac info czy bedzie mi pasic do 1.3

Bogdan19
19-06-11, 00:43