Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sportowe sprężyny gwintowane?



UkiNH
20-03-07, 11:45
Witam,
jestem właśnie na kupnie sprężyn obniżających, tylko są dwie kwestie w lecie jeszcze spoko pomimo naszych dróg, ale w zimie to kapota z obniżonym autkiem, a kiedyś spotkałem się właśnie z czymś takim jak na fotce poniżej, i mam pytanie czy ktoś mam może takie coś zamontowane, albo wie jak to dokałdnie działa i czy będzie spoko na seryjnych amortyzatorach.
Bo według mnie można regulować tymi kluczykiami wysokość i twardość, ale dokłądniej niewiem ocb więc pytam, może ktoś miał z tym doczynienia
Pozdrawiam

http://img490.imageshack.us/img490/6425/coiloverxs1.th.jpg (http://img490.imageshack.us/my.php?image=coiloverxs1.jpg)

tieesto
20-03-07, 12:05
nie polecam! twaaaaardooo bardzo, przy dużym obniżeniu spręzyna sobie tak oo latać więc i nie jest to bezpieczne!

monissia
20-03-07, 14:14
Ni ekupuj tego!!

kosiniak
20-03-07, 15:11
jak lubisz twardo to bedzie ok, ale tak jak mowie, bedzie mega twardo!! i nie kupuj jais shitow tylko firmowy ten coilovers bo w noname czesto lubia sie te pierscienie zapiekac

przy dużym obniżeniu spręzyna sobie tak oo latać więc i nie jest to bezpieczne!
ze co???
Ni ekupuj tego!!
powod??

tieesto
26-03-07, 16:03
ze co???
ze to

jak lubisz twardo to bedzie ok, ale tak jak mowie, bedzie mega twardo!! i nie kupuj jais shitow tylko firmowy ten coilovers bo w noname czesto lubia sie te pierscienie zapiekac
będzie naprawde meeega twardo, a po uniesieniu samochodu te spręzyny są tak krótkie że sobie latają i jakby sie uparł to można by powiedzieć ze da sie wyjąc spręzyny bez wyjmowania amora!
naprawde nie polecam! sam nie sprawdzałem ale podobno te firmowe są lepsze bo są dość miękkie!

hosi
26-03-07, 16:39
Jesli chcesz sie bawic w sezonowa regulacje wysokosci to kup normalny gwint (np. KONI, D2, KW, itp., nie jakis shit). Jesli nie, to wez cos wyposrodkowanego jesli chodzi o stopien obnizenia (np. Eibach -30mm) i bedzie git!

UkiNH
26-03-07, 21:21
no właśnie myślałem o gwincie ale troche zadroga sprawa narazie, a sprężyny widziałem za 300 -35mm jamexa, niewiecie czy to też coś warte czy niebardzo? i ponoć rozpórki sprzydałoby się zamontować po obniżeniu?
pozdro

tieesto
26-03-07, 21:46
-35mm jamexa, niewiecie czy to też coś warte czy niebardzo?
nie wierz w te -35 bo mi np. siadł przód -60 a tył -10/-20 i są twarde też! musze kombionować tez coś niedługo!

pulp
28-03-07, 16:51
Tieesto czy móglbys zmierzyc ile przeswitu jest np.od jezdni do miski ,lub podlogi na tych jamexach??jezeli to oczywiscie nie problem.bo mam zamiar sprawic sobie takie ale obawiam sie ze do kjs beda za niskie... :/

kosiniak
28-03-07, 17:00
UkiNH napisał/a:
-35mm jamexa, niewiecie czy to też coś warte czy niebardzo?

nie wierz w te -35 bo mi np. siadł przód -60 a tył -10/-20 i są twarde też! musze kombionować tez coś niedługo!
ale ponoc ty miales te sprezyny z 4g?? ktos cos gadal ze tak bylo a tam jets inna dlugosc czy cos??