Zobacz pełną wersję : Mpfi
Pytanie skierowane do ludzi, którzy juz są po przejsciu z b2 na b7. Jakie odczucia, auto lepiej jedzie, czy dół sie troche poprawił, jak z elastycznością itd. Mozecie wypisać troche + tej przeróbki no i - jest takowe są:)
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?33135-D15B2-mpfi-(na-D15B7)-co-jeszcze-mo%BFe-by%E6-potrzebne
Cały temat
Jest oooowiele lepiej. Poprawił się dół i zwiększyła się elastyczność. Przed przeróbką podjazd z czterema osobami na pokładzie pod taką ,, testową górkę" stważał problemy. Tj. na 3 bieg zaszybko na 4 bieg za wolno. A teraz prę na 4 i jeszcze jest gaz pod nogą. A co do spalania to jeśli się nie zwiekrzyło to pozostało na takim samym poziomie , a może i nawet spadło. Z osobistego doświadczenia polecam taką przeróbkę. W najbliższym czasie zakładam głowicę z vtec i większy kolektor dolotowy i oczywiście strojenie. A więc Polecam.
Jak na te +10hp i +10nm to naprawdę bardzo czuć różnicę! (w jajku i ze skrzynią d15)
U mnie na b2 czasami się dławił przy w pełni otwartej przepustnicy, szarpało go, a po swapie wszystko śmiga jak trzeba, samochód płynnie przyśpiesza. Jeśli chodzi o korzyści to duł raczej się nie poprawił za bardzo, natomiast u góry ładnie ciągnie tak przy 4000 czuć kopa, ale nie ma reguły wszystko zależy od tego kto co i jak ma pomodzone (dolot, wydech).
Generalnie różnica na + jest, a ceny swapów mocno spadły. Osobiście polecam.
pytanko czym sie różni ssacy od b7 a a6/z2? a6/z2 mają wiekszą srednice?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.