Zobacz pełną wersję : Problem z drganiami.
Witam wszytskich mam problem.
Gdy jade m,oja honda civic 94 3 d powyzej 100 km/h mam dziwne drgania kierownicy czym to moze byc spowodowane.Gdy mialem zimowki mialem to samo teraz kupilem letnie i tez mam to samo.kola i felgi sa wywazone.
Geometria, końcówki drążków albo sworzeń wahacza. Na diagnostykę (szarpak) i coś powinieneś znaleźć.
Możesz mieć krzywą którąś z piast...ja tak miałem. Przy pomiarze bicia tarcz hamulcowych wyszło..założyłem nowe i drgania ustały.
Witam!!!
Ja sie z tego wlasnie wyleczylem :)
Okazalo sie ze mam uszkodzone przegob wewnetrzny i pekniety kort opony.
Wymienilem przegoby i 98% drgan minelo. Jeszcze oponki i bedzie cymes.
Skoro masz oponki sprawdzone i wywazone to pozostaja faktycznie tylko przegoby lub krzywa poloska. Pospiesz sie z diagnoza i naprawa bo przez takie bicia leci zawieszenie.
Pozdrawiam Bombi
Mam to samo co piszą przedmówcy, mój bity na 100% nie był a walcze juz z tym od zeszłorocznej wczesnej jesieni. Dobrze że zimą nie śmigam od 120 w zwyż bo od tej prędkości bije jak cholera.Koła w 100% sprawne na wywarzanie kół starciłem przeszło 100zł. W tym tygodniu planuje jechac do serwisu, mam nadzieje ze wrescie skonczy sie ta moja batalia.
Pozdro
witam, podepne sie pod temat, tez pojawily sie u mnie drgania kierownicy przy 120km/h i teraz pytanie czy to moze byc winna walnietego amortyzatora? mechanik twiedzi ze stuknaie w lewym przednim kole o ktre pytalem to walniety amor, dodam tylko ze wczesniej zadnych drgan przy duzych predkosciach nie bylo, pozdrawiam
piotrek-mi
02-07-08, 23:22
Jeśli opony są dobre to jeździe na stacje np. "Nastapol" i chłopaki za 20-30zł sprawdzą na szarpaku zawieche. Przyczyn może być mnóstwo a temat poruszany był już masę razy!
no mam to samo, powyżej 100 kierownica drży, na wyważonych zimówkach wszystko było ok. mam nadzieje, że to tylko kwestia wyważenie opon letnich
pozdraiam
sprawdz przeguby wewnetrzne ja tak mialem
przegub wew to rownomierne drgania narastajace wraz z predkoscia i ujawniajace sie bardziej przy obciazeniu (dodawaniu gazu)
po zimie zawsze wypadaloby sprawdzic zawieszenie ;)
Miałem to samo u siebie. Początkowo w dwóch różnych serwisach stwierdzili, że do wymiany jest końcówka drążka (bo rzeczywiście latała). Kupiłem nową i pojechałem do fachowca od zawieszeń, okazało się że to latanie końcówki to wina wytłuczonego całego drążka. Dokupiłem drążek kierowniczy(40zł), wymienili mi drążek + końcówkę + ustawienie zbieżności i drgania ustały :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.