Zobacz pełną wersję : Nie kręci, jest zapłon
Michal.EG3
11-06-11, 12:30
cześć. Dziś próbując odpalić moja hondę napotkałem pewien problem honda nie na zamiaru zakręcić jest zapłon pali momentalnie z popychu, ale po przekręceniu kluczyka nie ma reakcji... Kiedyś też mi sie tak stało, ale po chwili zaczęło działać, a teraz nic ...
Silnik d13b2
Sent from my xperia x8
Michal.EG3
11-06-11, 12:42
Możliwe jak to sprawdzić ze to on? Lub jak mu pomoc? Zaznaczam ze nie jestem mechanikiem więc proszę o wyrozumiałość i "lopatologiczne" tłumaczenie
Sent from my xperia x8
Jeżeli palisz na popych to uważaj na pasek rozrządu żeby nie przeskoczył !!
a rozrusznik masz na lewo od silnika, bliżej tylnej krawędzi, niedaleko termostatu (stojąc przodem do maski )
prawdopodobnie automat sie zacina, lub zepsuł się i musisz kupic nowy
A nie ma żadnej reakcji na przekręcenie kluczyka?? Nie stuka nic z rozrusznika na przykład??
Michal.EG3
11-06-11, 22:08
jedno chyba pykniecie wiecej nie slyszalem to tak na szybko bo wzialem inny samochod a honde zostawilem u znajomych ale jutro musze juz zabrac i musze wiedziec jak to odpalic kurde...
Na początek możesz sprawdzić klemy od akumulatora. Czasem jak jest słaby styk to wszystko wygląda normalnie, kontrolki świecą światła radio itp ale zapalić nie da rady. Przynajmniej ja się z tym spotkałem raz w hondzie i w starym passacie, mocno zaśniedziało i wystarczyło pokręcić klemami. :p
jak słychać pyknięcie elektrowłącznika to szczotki mogły się skończyć lub zawiesić . Przed demontażem możesz spróbować rozrusznik obstukać ( tylko tak z umiarem) i może zaskoczy
Michal.EG3
11-06-11, 23:21
a co z masa silnika z karoseria? czytalem ze to moze byc tez przyczyna?
frog co do klem to jedna jest taka luzna sprawdze to jutro ;] dzieki za pomoc mam nadzeiej ze nie padl rozrusznik bo ostatnio cos ta hondzina mnie zawodzi