Zobacz pełną wersję : chodzi jak diesel
demonobiker
11-06-11, 07:55
witam.mam problem mianowicie po odpaleniu przez parę sekund ok.5 chodzi jak diesel głośno i wogole, po paru sekundach przestaje i jest normalnie.druga sprawa to taka ze jak sie stanie przy wydechu to rura co jakiś czas wypada w wibracje chwilę sie trzęsie potem chwilę nie i tak wkoło do tego popierduje przy tym.obrotyw normie nie faluja,poduszki pod silnikiem i przy skrzyni nowe.jak siedzi sure w kabinie to też czuje sie drgania.widać je np. na uchwycie od telefonu przy szybiechwilę drży, potem spokój i znów drży i tak wkoło...jakieś rady?
Sent from my GT540 using Tapatalk
Na cieplym silniku tez?? Woda w paliwie? Wlej denaturat do baku lub jakies STP do wiazania wody.
demonobiker
11-06-11, 09:13
na ciepłym też.zapomniałem dodać ze mam gaz w sekwencji, ale rzecz ma miejsce na gazie i benzynie
Sent from my GT540 using Tapatalk
ile denaturatu np trzeba wlać, żeby związać wodę, kiedy od 3 lat taki zabieg nie był robiony a w baku jest 10-15 litrów wachy? szklanka powinna wystarczyć?
Może masz jakiś problem z transportem oleju po silniku (np pompa olejowa niedomaga) i na początku silnik chodzi na sucho. A olej jaki masz (może mineralny) ? chociaż teraz ciepło jest to nie ma takiego znaczenia..
demonobiker
11-06-11, 19:23
olej valvoline syntetyk nie pamiętam dokładni e oznaczenia ale chyba 5w50
Sent from my GT540 using Tapatalk
Mysle, ze 250ml wystarczy. Ja wlalem cala butle na pelny zbiornik.
Mysle, ze 250ml wystarczy. Ja wlalem cala butle na pelny zbiornik.
dzięki za info.
Ale w tym momencie sobie pomyślałem, że przecież lejąc paliwo do baku, ma ono chyba 5% etanolu czy tam metanolu, więc nie wiem czy taki zabieg ma sens... :)
Olej masz w porządku, syntetyk.
Ale tutaj może być wiele możliwych rozwiązań, może po odpaleniu nie pali przez kilka sekund na któryś gar? (świece, przewody, kopułka sprawdzić czy w porządku, wtrysk któryś)
Może regulacja zaworów... ale mówisz tylko na zimnym.
Sprawdź też w jakim stanie masz gumy trzymające tłumiki, zwłaszcza końcowy, może są naderwane, lub mocno zużyte, albo tłumik uderza w karoserie...
demonobiker
12-06-11, 12:21
tłumik napewno nie wali, cały wydech nowy, swiece maja jakieś 3 tys. przejeżdzone a co do przewodów i kopołki to jak to sprawdzić?ewentualnie jakie mogą byc jeszcze objawy uszkodzenia tych elementów?zawory regulowane jak świece były wymieniane.zalałem dzisiaj denaturatu i dolałem benzyny do baku i wydaję mi się że problem drgania znikł ale tylko na benzynie, pojeżdze jeszcze to sie okaże, niestety na gazie dalej to samo...
może panewki- olej syntetyczny jest rzadki i zanim zacznie sie smarowanie to parę razy klepnie panewka
demonobiker
15-06-11, 10:24
panewki zmianiane wraz przy remoncie silnika więc wątpie w to aby sie wysypały
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.