Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : chodzi jak diesel



demonobiker
11-06-11, 07:55
witam.mam problem mianowicie po odpaleniu przez parę sekund ok.5 chodzi jak diesel głośno i wogole, po paru sekundach przestaje i jest normalnie.druga sprawa to taka ze jak sie stanie przy wydechu to rura co jakiś czas wypada w wibracje chwilę sie trzęsie potem chwilę nie i tak wkoło do tego popierduje przy tym.obrotyw normie nie faluja,poduszki pod silnikiem i przy skrzyni nowe.jak siedzi sure w kabinie to też czuje sie drgania.widać je np. na uchwycie od telefonu przy szybiechwilę drży, potem spokój i znów drży i tak wkoło...jakieś rady?

Sent from my GT540 using Tapatalk

reXio
11-06-11, 09:11
Na cieplym silniku tez?? Woda w paliwie? Wlej denaturat do baku lub jakies STP do wiazania wody.

demonobiker
11-06-11, 09:13
na ciepłym też.zapomniałem dodać ze mam gaz w sekwencji, ale rzecz ma miejsce na gazie i benzynie

Sent from my GT540 using Tapatalk

nikog0
11-06-11, 09:45
ile denaturatu np trzeba wlać, żeby związać wodę, kiedy od 3 lat taki zabieg nie był robiony a w baku jest 10-15 litrów wachy? szklanka powinna wystarczyć?

Może masz jakiś problem z transportem oleju po silniku (np pompa olejowa niedomaga) i na początku silnik chodzi na sucho. A olej jaki masz (może mineralny) ? chociaż teraz ciepło jest to nie ma takiego znaczenia..

demonobiker
11-06-11, 19:23
olej valvoline syntetyk nie pamiętam dokładni e oznaczenia ale chyba 5w50

Sent from my GT540 using Tapatalk

reXio
11-06-11, 21:00
Mysle, ze 250ml wystarczy. Ja wlalem cala butle na pelny zbiornik.

nikog0
12-06-11, 11:51
Mysle, ze 250ml wystarczy. Ja wlalem cala butle na pelny zbiornik.
dzięki za info.
Ale w tym momencie sobie pomyślałem, że przecież lejąc paliwo do baku, ma ono chyba 5% etanolu czy tam metanolu, więc nie wiem czy taki zabieg ma sens... :)

Olej masz w porządku, syntetyk.
Ale tutaj może być wiele możliwych rozwiązań, może po odpaleniu nie pali przez kilka sekund na któryś gar? (świece, przewody, kopułka sprawdzić czy w porządku, wtrysk któryś)
Może regulacja zaworów... ale mówisz tylko na zimnym.


Sprawdź też w jakim stanie masz gumy trzymające tłumiki, zwłaszcza końcowy, może są naderwane, lub mocno zużyte, albo tłumik uderza w karoserie...

demonobiker
12-06-11, 12:21
tłumik napewno nie wali, cały wydech nowy, swiece maja jakieś 3 tys. przejeżdzone a co do przewodów i kopołki to jak to sprawdzić?ewentualnie jakie mogą byc jeszcze objawy uszkodzenia tych elementów?zawory regulowane jak świece były wymieniane.zalałem dzisiaj denaturatu i dolałem benzyny do baku i wydaję mi się że problem drgania znikł ale tylko na benzynie, pojeżdze jeszcze to sie okaże, niestety na gazie dalej to samo...

darp4
14-06-11, 13:46
może panewki- olej syntetyczny jest rzadki i zanim zacznie sie smarowanie to parę razy klepnie panewka

demonobiker
15-06-11, 10:24
panewki zmianiane wraz przy remoncie silnika więc wątpie w to aby sie wysypały