Zobacz pełną wersję : przeguby wew. b16a2 zaczely stukac
niestety wytrzymaly 20tys i zaczely sie luzy, tzn stukaja przy ruszaniu i np
przy jezdzie po nierownej nawierzchni,przy skrecaniu jest cicho wiec zewnetrzne
chyba ok. oprocz tego mam luz na wejsciu polosi w skrzynie.ktos wie jak temu
zaradzic, czy jedyne rozwiazanie to nowe polosie?czy wymienial juz ktos same
przegoby w b16 i jaki to koszta?czy sa zamienniki, czy jedynie aso wchodzi w gre?
pozdrawiam.
tencio
wyrzuć po co ci przeguby :D
żartuje ja mam człowieka który w mazowieckim jest de best i zrobi to bez problemu chcesz (jesli to nei zadaleko) dawaj cynk na gg dam ci dane pogadasz sobie ;)
dzieki Luki, ale potrzebuje kogos na miejscu bo rozbierac autko wysylac graty daleko to mnie juz nie bawi.a swoja droga gosc regeneruje czy robi nowe? wiem juz ze sa zamienniki w japanpartsie, ale co one sa warte?moze ktos to potwierdzic, najlepiej z autopsji.
Przeguby wew. do civica to niemały problem. Ja do swojego coupe d15b2 szukam juz długo dobrych zamienników i nic, jak nie znajdę to zostanie mi tylko orginał za 1100 lub paczka ze stanów tak za jedna poloś z dwoma przegubami wew. i zew. chcą około 90$ jak się odda starą to wracają jeszcze 15-20$. Problem jest nie mały, a stuk coraz głosniejszy.
dobra udalo mi sie takowe zalatwic w zamienniku przez znajomego..nowki sztuki po rabacie!lewa 190zł(przeceniona bo ostatnia na stanie i lezala dlugo), prawa 245zł. w poniedzialek zakladam to to.
[ Dodano: Wto 17 Maj 2005 11:08 ]
i wielka dooooopa!!!W JC dali mi nie pasujace przeguby, obstawiam ze od 1.6 sohc bo maja frez zewnetrzny a te od b16 maja frez wewnetrzny. *****iscie bo autko zostalo rozlozone i spowrotem zlozone na starych przegubach..jedyny plus to to ze po przesmarowaniu znowu jest ok...ale na dluzsza mete i tak to nie pomoze.teraz czeka mnie "sprzwna" wymiana towaru z firma JC :evil:
Odświeżę bo mam ten sam problem w d13b2. Przegub wewnętrzny wali na 100% , na allegro są jakieś PASCAL i HDK. Warto kupić?
Hehe, właśnie dziś zauważyłem u siebie pięknie wypluty smar spod osłony wewnętrznego.
Stukał przy skręconych kołach juz od jakiegoś czasu.
Plan- wymiana opasek i przesmarowanie- na dniach.
Jak pomoże dam znać, jak nie pomoze będe śledzić temat by wybrać najlepsze zamienniki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.