PDA

Zobacz pełną wersję : D14A2, A3, A4 Vs. D14Z2



Peter
06-05-05, 14:26
Geje czy w tych silnikach ECU są takie same...? Czy mozna spiąć wiązke od D14A3 do ECU od D14Z2...?

elmer
06-05-05, 14:52
ECU na pewno sa rozne, co nie znaczy ze nie beda wymienne. Aha, Z2 ma chyba dwie sondy, A2/3/4 sa jednosondowe.

Peter
06-05-05, 14:59
Masz racje Elmer w Z2 są 2 sondy L. Myślałem, że 6 Gen. przed liftingiem tez miał 2 sondy...

kenny
07-05-05, 01:06
Pozwól Peter, że się podłącze.
Jakie są różnice pomiędzy D14A*, a D14Z2 (pomijam dwie sondy w D14Z2 i inne kompy)?

Kras
07-05-05, 08:06
Z2 ma nieznacznie większy moment występujący ciut wcześniej...i totalnie zje...ny seryjny dolot. To chyba tyle jeśli idzie o różnice :)

elmer
07-05-05, 11:43
Skrzynie tez sie roznia oraz D14Z ma nizej odciecie. I D14Z jest bardziej `ekologiczny`.

Koser
07-05-05, 18:49
no właśnie a czy przypadkiem nie ma też takie, róznicy, że
D14A4 chyba ma seryjnie w rzeczywistości około 100 koni może 98 KM a
D14Z2 ma ich 90 ???????????????????

Kras
07-05-05, 21:30
Nie...aż takiego spisku w Hondowski wszechświecie nie było.

Fakty dla Z2 to:
- odrobinkę wyższy moment (chyba o 4Nm) i występujący niżej
- niższe odcięcie (albo po prostu mniej przekłamujący obrotek, nie potwierdzono na 100%)
- dłuższa skrzynia
- inny komp
- fatalny seryjny dolot z puszką filtra tuż na przepustnicą
- dwie sondy

badyl
07-05-05, 23:20
fatalny seryjny dolot z puszką filtra tuż na przepustnicą

D14A4 tez taki ma

Koser
08-05-05, 00:43
oki jutro zrobie foto i wklejam

Peter
08-05-05, 01:13
Czyli ECU z Z2 nie bedzie pasowało do wiązki A2/3/4 ?

kenny
08-05-05, 01:34
Trochę Ci burdelu narobiłem Peter w topiku, sorki ziom.