Zobacz pełną wersję : D14A2, A3, A4 Vs. D14Z2
Geje czy w tych silnikach ECU są takie same...? Czy mozna spiąć wiązke od D14A3 do ECU od D14Z2...?
ECU na pewno sa rozne, co nie znaczy ze nie beda wymienne. Aha, Z2 ma chyba dwie sondy, A2/3/4 sa jednosondowe.
Masz racje Elmer w Z2 są 2 sondy L. Myślałem, że 6 Gen. przed liftingiem tez miał 2 sondy...
Pozwól Peter, że się podłącze.
Jakie są różnice pomiędzy D14A*, a D14Z2 (pomijam dwie sondy w D14Z2 i inne kompy)?
Z2 ma nieznacznie większy moment występujący ciut wcześniej...i totalnie zje...ny seryjny dolot. To chyba tyle jeśli idzie o różnice :)
Skrzynie tez sie roznia oraz D14Z ma nizej odciecie. I D14Z jest bardziej `ekologiczny`.
no właśnie a czy przypadkiem nie ma też takie, róznicy, że
D14A4 chyba ma seryjnie w rzeczywistości około 100 koni może 98 KM a
D14Z2 ma ich 90 ???????????????????
Nie...aż takiego spisku w Hondowski wszechświecie nie było.
Fakty dla Z2 to:
- odrobinkę wyższy moment (chyba o 4Nm) i występujący niżej
- niższe odcięcie (albo po prostu mniej przekłamujący obrotek, nie potwierdzono na 100%)
- dłuższa skrzynia
- inny komp
- fatalny seryjny dolot z puszką filtra tuż na przepustnicą
- dwie sondy
fatalny seryjny dolot z puszką filtra tuż na przepustnicą
D14A4 tez taki ma
oki jutro zrobie foto i wklejam
Czyli ECU z Z2 nie bedzie pasowało do wiązki A2/3/4 ?
Trochę Ci burdelu narobiłem Peter w topiku, sorki ziom.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.