Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Civic d15b2 problemy i pytania

jerzyrambo
07-06-11, 19:01
Witam serdecznie wszystkich na forum. Moją Honde kupiłem 3 dni temu, jednak mam do Was parę pytań. Od razu zaznaczę, że w mechanice jestem raczej zielony (jakieś podstawowe sprawy to wiem). Przed napisaniem tego tematu przeszukałem Forum i chciałbym się teraz upewnić/dopytać.