PDA

Zobacz pełn± wersję : Pro¶ba



Pawel
06-05-05, 13:14
Pomóżcie mi znaleĽć kolektor wydechowy do 1,4 (d14z2). Chodzi mi głównie o jakie¶ foto i rozmiar, długo¶ć, ¶rednica itp.

Z góry dzięki
Pozdro

Peter
06-05-05, 13:27
Ja pomierze go jak bede w JSS dzi¶. :)

Pawel
06-05-05, 13:41
aa dodam ze nie chodzi mi o seryjny, bo seryjny mam. poszukuje danych jakiegos "sportowego"

Pozdro

Peter
06-05-05, 14:00
Turku było tak od razu bla blać, bo ja mam tylko seryjny. :)

lukiasz
06-05-05, 14:53
ja ci moge zrobic :) i mozesz zrobic pomiar przed i [po hamowni jak bedzie zle to nie placisz nic :D

ale srednic itp nie zdradze

onua
06-05-05, 15:42
lukiasz: a jak sobie cos takiego cenisz?

LIO
06-05-05, 17:43
Pawel, przeciez ty masz jakiegos dziwnego barana wyspawanego ????

przemir
06-05-05, 17:50
Pawel, przeciez ty masz jakiegos dziwnego barana wyspawanego ????

dziwnego to slabe slowo - on ma wyspawanego POTWORA -

Pawel
06-05-05, 18:10
Pawel, przeciez ty masz jakiegos dziwnego barana wyspawanego ????

No tak, wlasnie poszukuje jaki¶ danych kolektora do 1.4 żeby poprawili bo nie za dużo on dodał mocy :cry: tak mi sie wydaje ze to wlasnie tego wina.

Wła¶ciwie prawie wcale, ale wiem ze silnik u mnie nie pracuje tak jak powinien,
- okazało sie ze mam zle ¶wiece o innej ciepłocie niż powinny być,
- podejrzewam ze komputer cos szwankuje, podejrzewam tak, ponieważ max. moment mam przy 3100 tys. a powinien być przy ok 5000 tys (ps. wiecie gdzie można sprawdzić kompa czy działa poprawnie?)
- i jeszcze kilka innych rzeczy, które akurat mi wypadły z głowy.

Powiem wam tak, ze różnica miedzy seryjnym kolektorem a tym "sportowym" :) jest ok 1 km (czytać jednego konia)

Wieczorkiem jak nie zapomnę wrzucę wykresy, sa identyczne (jak to jest możliwe),


PS. Podpowiedzcie mi, co powinienem najpierw sprawdzić :? :?
PS2. czy jest mozliwos ze jak jest cos popieprzone w komputerze to on nie bedzie podatny na modyfikacje??

dzięki i pozdro :cry:

LIO
06-05-05, 18:20
jakby komputer byl walniety, to by na samodiagnostyce pokazalo.
Nie sadze ze to jego sprawa. Poprostu inne czynniki wplywaja na to ze przy nizszych obrotach masz max moment, a wyzej np brakuje paliwa i masz jego spadek.
Szukaj przyczyny w czyms innym, moze powrót do serii, wydech, dolot i ponowne hamowanko ?
a potem zabawa od nowa z normalnym kolektorem a nie turbopodobnym :-)

jinjet
07-05-05, 11:04
ja tez podlacze sie do tego pytanka bo wydech mam caly przezearty i w niedalekiej przyszkolci bede go robil od nowa razem z kolektorem. co mzoecie polecic do d14..

Peter
07-05-05, 14:57
Baranki to s± dobre... Pod Turbo...

rem36
07-05-05, 16:16
z koserem pogadaj, on ma tuning kolektor i sporo dodatkowych koni, mysle ze zdradzi ci wszystkie wymiary :) bez opłat !!!!