PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z przepustnica --- kilka pytan



majty2009
05-06-11, 13:40
witam, mam pewien problem :/ nie wiem od czego jest ten czujnik-wtyczka ale jak kupilem przepustnice nie bylo tej obudowy wystawaly tylko te 3 blaszki...i jedna z nich przez przypadek mi sie urwala :/ wszystko widac na zdieciu z lewej strony, z prawej strony jest przepustnica z d14a4, nie rozni sie niczym ale ma mniejsza srednice i teraz mam pytanie czy da rade przelozyc ten czujnik ? bo nie ma tam srubek :/ tylko jakos tak dziwnie przyczepione to jest

http://obrazki.elektroda.net/72_1307273879.jpg

Cysiek
05-06-11, 13:42
TPS - i wszystko jasne :)

majty2009
05-06-11, 13:59
ano TPS wlasnie mi kolega wytlumaczyl :) ale jak go zmienic? :/ bo to co jest urwane to jest z b16a2 przepustnicy a ten tps co mam dobry jest z 1.4 d14a4 i nie wiem czy bedzie pasowal (wielkoscia i wyglade jest taki sam), do tego jak to rozkrecic? jak jest to na nicie ;/ ?

Kras
05-06-11, 14:02
Czesto sa na nitach. W ogole TPSy w wiekszosci silnikow nie wystepuja jako osobna czesc w EPC i trzeba kupowac cala przepustnice.
Czujnik z D14 nie podejdzie do B16 i odwrotnie, chyba ze masz czym wystroic (np. Hondata).

majty2009
05-06-11, 14:33
uuu to teraz nie wiem :/ ogolnie bedzie to strojone jesli zostanie zamontowana przepustnica ale chyba crome ogolnie mam tez taki czujnik z b18c4 przepustniicy ten powinien byc ok?

Cysiek
05-06-11, 15:07
różnica jest chyba taka że któreś OBD ma kabelki stronami zamienione, a tak to chyba powinien pasować nie ?

Kras
05-06-11, 18:22
Pasowac D <--> B to pasuje, chodzi o nieco inne odczyty ale ponoc idzie to podregulowac.

kazik2_h9w3
05-06-11, 18:56
Żeby go wymienić musisz to młoteczkiem i punktakiem wykręcić bo to są śrubki ale tak zarobione na końcach

Bogdan19
05-06-11, 23:48
brzeszczotem nacinasz śrubki i później normalnie płaskim śrubokrętem odkręcasz;)