PDA

Zobacz pełną wersję : wymiary chłodnicy



Gajos90
31-05-11, 17:07
jakie wymiary ma chłodnica w EG4??i czy grubsza chłodnica np. od d16z6 podchodzi bez problemu??

Nemereth
03-06-11, 09:24
Grubsza znaczy VTi?
Cienka i Gruba podchodzi zamiennie w całej 5 generacji.
Przedewszystkim zmierz srednice swoich węży
Jesli zakladasz gruba chlodnice to sprawdz czy przypadkiem nie jest to do VTi czyli na węże o średnicy 30 jak dobrze pamiętam.

Ja założyłem do siebie chłodnicę grubą ale pod węże standardowe/nie VTi.
Nissens:
Wymiary: 350/349/50
Model#: 63308A

Gajos90
03-06-11, 16:28
np ta chłodnica na 100% podejdzie??ta jest chyba ta grubsza-grubość 26
http://allegro.pl/chlodnica-wody-honda-civic-crx-91-95-hrv-99-i1601152559.html
a ta ma grubość 16
http://allegro.pl/chlodnica-wody-honda-civic-hrv-91-1-3-1-8-i1601152910.html

tylko dziwne ze grubsza jest tańsza:confused::confused:

skolopendra
03-06-11, 17:15
jest tańsza

mniej dziwne będzie jak się po pół roku wysra
a tak się dzieje

Gorliś
03-06-11, 20:06
Chlodnice moim zdaniem warto kupic na miejscu, a nie przez internet. Ja znalazlem u siebie ta grubsza KOYO i mialem ten rok gwarancji w razie czego. Odpada tez ryzyko uszkodzenia zwiazane z wysylka, a cena, w porownaniu do ceny z allegro+wysylka, wcale nie jest duzo wyzsza.
Aha - moja chlodnica jest gruba ale krocce ma 28mm (te wieksze to 32mm). W zestawie byly tez gumowe przejsciowki, jakby ktos mial te grubsze weze.

reaktor
04-06-11, 19:38
mniej dziwne będzie jak się po pół roku wysra
a tak się dzieje

nie pierd..l

16mm to jest od eg4

19mm ma eg5

a vti 26 albo 29mm

ja miałem w eg 5 założoną 14

kupiłem od vti pasuje weze sa takie same wiec kup sobie od razu od vti

skolopendra
04-06-11, 19:46
nie pierd..l

jak bym nie wiedział to bym nie pisał :confused:
nie na darmo ludziska kupują właśnie używki np c4,a nie tani badziew
:cool:

reaktor
04-06-11, 19:48
az ciezko mi uwieżyć

przeciekają czy co sie z nimi dzieje?


to raczej uzwyki bym nie kupował bo plastik sie rozwarstwia kruszy i zaczyna przeciekać na wężach

skolopendra
04-06-11, 19:52
potrafi rozerwać
a używki c4 są po 200zł i w cale w idealnym stanie
mimo to się sprzedają

reaktor
04-06-11, 19:52
pozat6ym poł roku???
to chyba na najtańszy badziew jest gwarancja rok wiec mozezwyczjna wada fabryczna zdaza sie nawet w najlepszych produktach

skolopendra
04-06-11, 19:54
życzę powodzenia w reklamacji takiego sprzętu ,zwłaszcza z alledrogo :rolleyes:

Nemereth
05-06-11, 11:30
az ciezko mi uwieżyć

przeciekają czy co sie z nimi dzieje?


to raczej uzwyki bym nie kupował bo plastik sie rozwarstwia kruszy i zaczyna przeciekać na wężach

Widziałem wiele używek jak szukałem do siebie, fakt faktem postawiłem na nówkę Nissens ale nie spotkałem się z defektami materiału jak piszesz. Jedyne uszkodzenia jakie były to pełno much między blaszkami, czasem może zzieleniałe na powierzchi chłodzącej, jakieś dziury w aluminium od kamieni ptaków itp :D

kenny
06-06-11, 16:02
Jak się nie ma klimy to można od razu dużą wsadzić.

reaktor
06-06-11, 17:00
Po uj?

kenny
06-06-11, 17:37
Po uj?

to pingwin w wodzie stoi.

Dlaczego zakładamy większe heble, doloty, wydechy, grzebiemy w silniku, zawiasie itp?
Koszt większej chłodni jest niewiele większy niż standardowej więc czemu nie? W zeszłym roku podczas upalania na Ułęży przy czwartym kółku miałem ok 110*, w tym roku więcej niż 95* nie zanotowałem.

Nemereth
06-06-11, 17:42
Masz na myśli większą jako szerszą czy większą jako grubszą?
Przy klimie gruba VTi też podchodzi, ciasno wiatrakowi przy rurkach ale siedzi.

kenny
06-06-11, 23:43
Większą, czyli szerszą i grubszą. W cifie bardzo ładnie mieści się chłodnia z accorda 85-89 (jedynie trzeba przenieść jedno dolne mocowanie, co jest oczywiste). Nową się kupuje za śmieszną kasę a chłodzi świetnie.

reaktor
07-06-11, 00:55
u mnie w eg5 była 16mm z eg4 i nie udało mi sie ruszyc wskazowki powyżej połowy nawet po kilku godzinach pałowania na obrotach 6 tys i wyzej
wiec podejżewam to ze twoja sie zgrzla bo była juz zpełnie zapchana
w(nie wiem jak masz zmodyfikowany silnik jak jakies turbo, kompresor to wiadmo ze trzeba grubszą ale na serie tak jak kolega to chyba wystarczy założyc zwykła od vti

kenny
07-06-11, 08:55
A czy kiedyś udało Ci się zagotować hondę? Jak już seryjna wskazówka idzie na czerwone to znaczy, że już płyn się gotuje - TTTM

Nemereth
07-06-11, 17:13
Mi się udało :(
Jaskółka na autostradzie w Czechach przebiła mi hłodnicę i nie zwróciłem uwagi na wskaźnik bo nigdy z tym problemu nie było. Całe szczęście, że oleju nie bierze i silnik nadal działa jak należy.

reaktor
07-06-11, 19:40
A czy kiedyś udało Ci się zagotować hondę? Jak już seryjna wskazówka idzie na czerwone to znaczy, że już płyn się gotuje - TTTM



Mi się udało :(
Jaskółka na autostradzie w Czechach przebiła mi hłodnicę i nie zwróciłem uwagi na wskaźnik bo nigdy z tym problemu nie było. Całe szczęście, że oleju nie bierze i silnik nadal działa jak należy.

x2
przy sprawnym układzie nie

miałem ubytek płynu i wtedy mi podskoczyła
tez nie zwróciłem uwagina wskazniki
kompletny idiotyzm powinna byc kontrolka przeciez wystarczy chwila jazdy i po silniku

Nemereth
07-06-11, 21:24
kompletny idiotyzm powinna byc kontrolka przeciez wystarczy chwila jazdy i po silniku

Mi się silnik wyłączył ! =//
Fart, że w długie trasy brałem wodę, uzupełniłem i odpalił normalnie, na Benzynową woda do kufra i jakoś do miasta się dotoczyć udało. Wymiana chłodnicy i jest ok, Focusa sporta niedawno skasowałem, chłopak migał żeby zjechać i był zdziwiony że to 1.6 a obstawiał 2L silnik. Merc 4L GL skasowany, okoliczne BMW skasowane więc wnioskuję, że silnik ma się dobrze.