PDA

Zobacz pełną wersję : Zbieżność - interpretacja



Dissnej
30-05-11, 14:00
Poniżej wydruk po zrobieniu zbieżności. Niby jest OK a jednak sugerował coś poprawić. Do końca nie zrozumiałem gościa więc proszę o pomoc.

http://img32.imageshack.us/img32/6281/sdc10075n.jpg

chudypiter
30-05-11, 23:02
Masz tylne lewe koło zbyt zbieżne , w porównaniu do zalecanych wartości przez producenta, oraz na osi przedniej koło prawe ma zbyt duże pochylenie do wewnątrz w górnej części tak zwany "negatyw" w porównaniu do zalecanych wartości. Pan który Ci o tym powiedział nie mógł poprawić zbieżności ? Z pochyleniem koła jest już trudniej, gdyż w hondzie trzeba trochę pokombinować, aby zmienić pochylenie koła przedniego, lub tylniego;)

Dissnej
31-05-11, 09:15
No niestety nie mógł poprawić tyłu bo śruby nie dał rady odkręcić a nie chciał jej urwać. Co do negatywu z przodu to zapewne przez obniżenie ale jak rozumiem można to "wyprostować"?

ratyo
31-05-11, 15:50
M.in. regulowanymi wahaczami.

Dissnej
31-05-11, 16:35
M.in. regulowanymi wahaczami.

To na pewno ale skoro lewe jest ok to prawe też powinno się dać trochę poprawić:confused:

chudypiter
31-05-11, 20:44
Może być większe pochylenie na minusie przez zużyty wahacz górny. Żadnych luzów nie ma ? Z opinii słyszałem, iż regulowane wahacze nie wytrzymują długo na Polskich poligonach:D U mnie również po glebie negatyw się powiększył, ale nie ma się co martwić, opon nie ścina;)

Dissnej
31-05-11, 22:14
Jestem umówiony na piątek z gościem, który ma się tym zająć. Zobaczymy co powie. Luzów wahacza nie zauważyłem.

Nemereth
03-06-11, 16:00
Regulowane wahacze Buddy Club P1 wyglądają na solidniejsze niż OEM więc "wygięcie" przy regulowanych można wykluczyć. Wymiana sworznia też wyklucza wygięcie co przy OEM może się zdarzyć.

rutkose
03-06-11, 16:28
Tak tylko kiedys wrzucil ktos fotki, jak pieknie koroduja nakretki w tych buddy clubach.

Dissnej
03-06-11, 20:36
Jestem umówiony na piątek z gościem, który ma się tym zająć. Zobaczymy co powie. Luzów wahacza nie zauważyłem.
Koleś stwierdził, że jeśli nic się nie dzieje to może tak zostać i na moim miejscu by tego nie ruszał. W przypadku tylnego koła różnica jest minimalna i nie powinno to wpłynąć na zużycie opony a jeśli chodzi o przód to w [H] tylko regulowane wahacze wchodzą w grę bo przy glebie negatyw to normalna rzecz. Dziwi mnie tylko dlaczego ten negatyw jest po prawej stronie a po lewej nie ma:confused: Przez to bardzo delikatnie ściąga w lewo ale nie jest to uciążliwe.

Spinak
04-06-11, 18:26
miałem to samo tulejka przednia dolnego wahacza wyrobiona

Dissnej
04-06-11, 20:26
miałem to samo tulejka przednia dolnego wahacza wyrobiona
Nowy trop w sprawie. Myślałem bardziej o górnym wahaczu ale sprawdzę i dół. Dzięki.

buczeq
07-06-11, 20:14
Ja miałem to samo i obstawiałem górny wahacz ale po jego wymianie kąt pochylenia sie nie zmienił. Kolego Spinak którą tulejkę konkretnie wymieniłeś?

Dissnej
11-06-11, 11:22
Spinak którą tulejkę konkretnie wymieniłeś?
Też jestem ciekawy bo u siebie żadnego luzu nie wyczułem:confused:

Fifi
03-07-11, 09:39
Mam ten sam problem tylko że ja mam normalną wysokość zawieszenia. Wymieniłem zwrotnice, górny wahacz i nic. Do tego jeszcze mocno ściąga.