Carlson
28-05-11, 16:26
Witam.
Słuchajcie mam ciężki orzech do zgryzienia i kompletnie nie wiem o co chodzi:( Otóż mój Civic HB 94 r na płaskim terenie krzywo stoi!!! Inaczej - odległość mierzona od górnej krawędzi opony do rantu błotnika jest 2 cm większa po stronie pasażera (zarówno przy przednim kole jak i tylnym) w stosunku do strony kierowcy. Auto jest przechylone w lewą strone te 2 cm. Byłem autem na ramie i mimo że w przeszłości miało małą stłuczke to zostało zrobione dobrze i wszelkie pomiary nie wykazały że buda jest krzywa! Również wszystkie szpary między różnymi elementami nadwozia są równe z obu stron. Jednocześnie też gdyby auto było krzywe to przecież różne siły działają na bude w różnych miejscach i np by mi co jakiś czas przednia szyba pękała podczas jazdy?? Kumpel tak miał w Polo, źle zostało poskładane po wypadku i co pół roku mu przednia szyba pękała. No więc skoro buda jest prosta wiec myslałem że to amortyzatory po stronie kierowcy są wylane ale też nic z tego - tydzień temu byłem na przeglądzie i pomiary mi wykazały że wszystkie amortyzatory mają sprawność 74 - 76%. Gośc na stacji diagnostycznej mnie zapewnił ze te 2% różnicy nie może być przyczyną tego ze auto krzywo stoi. Pomocy, miał ktoś kiedyś podobny przypadek??? Jeśli tak to jak go rozwiązał??? Dodam jeszcze że to moja pierwsza Honda i nigdy nie miałęm styczności z tą marką, autem jeszcze nie byłem u mechanika w zawieszeniu nic nie było jeszcze od zakupu auta przeze mnie robione.
Pozdrawiam i prosze o pomoc:(
Słuchajcie mam ciężki orzech do zgryzienia i kompletnie nie wiem o co chodzi:( Otóż mój Civic HB 94 r na płaskim terenie krzywo stoi!!! Inaczej - odległość mierzona od górnej krawędzi opony do rantu błotnika jest 2 cm większa po stronie pasażera (zarówno przy przednim kole jak i tylnym) w stosunku do strony kierowcy. Auto jest przechylone w lewą strone te 2 cm. Byłem autem na ramie i mimo że w przeszłości miało małą stłuczke to zostało zrobione dobrze i wszelkie pomiary nie wykazały że buda jest krzywa! Również wszystkie szpary między różnymi elementami nadwozia są równe z obu stron. Jednocześnie też gdyby auto było krzywe to przecież różne siły działają na bude w różnych miejscach i np by mi co jakiś czas przednia szyba pękała podczas jazdy?? Kumpel tak miał w Polo, źle zostało poskładane po wypadku i co pół roku mu przednia szyba pękała. No więc skoro buda jest prosta wiec myslałem że to amortyzatory po stronie kierowcy są wylane ale też nic z tego - tydzień temu byłem na przeglądzie i pomiary mi wykazały że wszystkie amortyzatory mają sprawność 74 - 76%. Gośc na stacji diagnostycznej mnie zapewnił ze te 2% różnicy nie może być przyczyną tego ze auto krzywo stoi. Pomocy, miał ktoś kiedyś podobny przypadek??? Jeśli tak to jak go rozwiązał??? Dodam jeszcze że to moja pierwsza Honda i nigdy nie miałęm styczności z tą marką, autem jeszcze nie byłem u mechanika w zawieszeniu nic nie było jeszcze od zakupu auta przeze mnie robione.
Pozdrawiam i prosze o pomoc:(