Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Co da lepszy efekt ? Osłona termiczna stożka i dolot zimnego czy ssak z d16z6 w d14a4



Krzysiek3D
25-05-11, 14:03
Witam !

Jak w temacie.

Chcę troszkę podłubać przy moim D14A4 poza założonym już dolotem ze stożkiem.

I teraz pytanie, lepiej wpakować w chwili obecnej kasę w :
-laminatową odgrodę założonego stożka + dolot zimnego ze zderzaka,
-ciut większa kasa w ssak z D16Z6 z wtryskami, przepustnicą i krokowcem ?

Co mi da lepsze efekty ? Przy wariancie 1. szybciej zostaną mi dodatkowe środki na przelot 2" i końcowy tłumik który chcę zrobić w najbliższym czasie.

Pewnie najlepiej byłoby to wszystko zrobić razem ale zastanawiam się czy ssak z D16 da mi coś poza większym zużyciem paliwa... ;D. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość.

Saiti
25-05-11, 14:12
Właśnie kolektor w D14 jest tłumikiem silnika. Z6 ma większą przepustowość. A stożek na takim kolanku to wymysł szatana. Zrób najpierw ssący, wtryski możesz zostawić swoje :) Potem się w wydech pobawisz :) Zresztą, dlaczego ssak D16 ma zwiększyć zużycie paliwa?

Krzysiek3D
25-05-11, 17:50
Bo daje się większe wtryski które są wydajniejsze = może zaskutkować większym spalaniem. Ktoś jeszcze zabierze głos czy warto ? Koszt ssaka z przepustnicą i wtryskami jest podobny do kosztu odgrody z wydechem. Co lepsze ?

Spinak
25-05-11, 18:02
Ale dawka podawana steruj komputer więc i tak ci przelewać nie będzie !! Będą miały tylko większą wydajność średnicę przepustnicy jak i całego ssaka masz większ aniż u siebie!! i Napewno więc Ci to da niż odgroda z laminatu i wycięci kata

piroman
25-05-11, 18:05
wtryski zostawiasz stare bo jak założysz te z z6 bez ingerecji w mapy to auto będzie przelane:rolleyes:

Saiti
25-05-11, 18:11
Silnik jak każdy, żeby się dobrze wysrał to musi najpierw dobrze zjeść. Najpierw załatw mu to jedzonko, a potem będziesz myślał o tym, jak efekt jedzenia wypchnąć na zewnątrz ;) Twój kolektor to co najwyżej możesz przerobić na ITB, aby dawał radę :)

Krzysiek3D
25-05-11, 21:29
ok, wpada kolektor pod maskę. Wtryski zostawiam swoje. Przepustnice rzeźbić z D16 czy dać z D14 ?

meltoner
03-06-11, 20:39
ok, wpada kolektor pod maskę. Wtryski zostawiam swoje. Przepustnice rzeźbić z D16 czy dać z D14 ?

U siebie z konieczności ( miałem błąd TPS) musiałem założyć z D16 (mam silnik D14) i tylko taka była dostępna. Nie zauważyłem po zmianie żadnej różnicy poza tym, że nie wyrzucało mi już błędu przy obrotach powyżej 4 tys jak było na starej przepustnicy. Może spalanie jest jakby odrobinę wyższe, ale to pewnie dlatego, że silnik teraz kręci się powyżej 4 tys., a nie przez sama zmianę przepustnicy.

skolopendra
04-06-11, 18:38
bo jak założysz te z z6 bez ingerecji w mapy to auto będzie przelane

ba, nawet zgaśnie po pewnym czasie :)