Zobacz pełną wersję : PASUJE P&P czyli jakie elementy z innych aut pasują do Naszych 5D
Panowie,
Proponuję taki temat. Często zdarza się, że wiele elementów w Naszych hankach jest identyczne jak w innych autach i pasują Plug&Play czyli bez jakiejkolwiek przeróbki.
Jako, że powoli zaczynam się już sam w tym wszystkim gubić, zróbmy temacik, gdzie będziemy podawać części, które z innych modeli możemy zastosować w 5D, szybko i łatwo.
Konwencja tematu podobna jak w zrób to sam, czyli będę uaktualniał pierwszy post w miarę podawania propozycji. Informacje będą rozdzielone na modele/producentów.
Uwaga! Proszę o informacje sprawdzone z "autopsji" :), aby nie było niepotrzebnych wpadek. Fajnie by było gdyby były także zdjęcia co ciekawszych rzeczy.
Moje propozycje, z głowy:
MGF Cabrio:
- lusterko z Maplight
Rover 45/400:
- klamki zewnętrzne,
- klamki wewnętrzne,
- boczki drzwi,
- przyciski (wł. halogenów, klimy, wewn.obiegu, podgrz. siedzeń)
- konsola środkowa
- podłokietnik
- cupholder w podłokietnik
- siedzenia przednie i kanapa tylna
- szyby boczne,
- drzwi,
- tweetery w zaślepkach lusterek,
- podstopnik,
- przycisk ogrzewanych lusterek
- oporniki dmuchawy
MG ZS:
- spoiler tylny,
- podłokientik,
- przyciski (wł. halogenów, klimy, wewn.obiegu, podgrz. siedzeń)
- konsola środkowa (także od poliftowego MGZS z okrągłymi nawiewami)
- tweetery w zaślepkach lusterek,
Integra Type R:
- cupholder pod popielniczkę
- stabilizator przedni,
- kompletne wahacze z hamulcami (możliwy SWAP)
- Kierownica Momo
Accord:
- spoiler tylny (Accord Type R)
- boczne kierunki przezroczyste
Civic Vgen
- mechanizm wycieraczek,
Skoda Felicia:
- Siłowniki tylnej klapy
Citroen C3
- spryskiwacze mgłowe,
Honda Jazz
- spryskiwacze mgłowe
Może przyziemna sprawa ale możesz dopisać podstopnik od Rovera 45/400.
mechanizm wycieraczek z civic-a V gen.
przycisk podgrzewania lusterek od rovera 400
Kierunki boczne przeźroczyste - Accord
Spryski mgłowe- Citroen/Peugeot
Opornik dmuchawy - Rover 200/400
Siłowniki tylnej klapy - Skoda Felicia
mam pytanie wie ktoś czy może klima z rovera 400/45 pasuje do naszych 5D?
Białe boczne kierunki od ROVERA 200 plug & play
http://img541.imageshack.us/img541/5227/dsc09108k.th.jpg (http://img541.imageshack.us/i/dsc09108k.jpg/)http://img841.imageshack.us/img841/8996/dsc09112b.th.jpg (http://img841.imageshack.us/i/dsc09112b.jpg/)
mam pytanie wie ktoś czy może klima z rovera 400/45 pasuje do naszych 5D?
Z tego co pamiętam nie pasuje, coś z rurkami jest nie tak. Ale z jajka 5gen klimatyzacja powinna podejść p&p za wyjątkiem włącznika klimy.
to ja może dodam takie coś zapożyczone z brytyjskiego forum - niestety jak na razie mam to tylko częściowo przetłumaczone w translatorze online ale prace nad pełnym przerobieniem wstrzymane ze względu na zbliżającą sie sesję, myślę jednak że większość ludzi wie o co kaman , a może ktoś zdąży przede mną to przetłumaczyć i wrzuci.
*PAS pump...Non Honda engined Rovers use flexible hosing (mounted on right of engine)
*Rear trailing arm....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. Drum versions can not be converted to disc.
*Rear upper control arm....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Rear lower control arm....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. Some LCA's do not have a mounting for an ARB.
*Rear toe adjuster....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Trailing arm (compliance) bush....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Rear suspension bushes....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
BODY PANELS AND LIGHTS
*Front bumper....All different, to change MA to MB you also need to change bonnet (and front crossmember?) MB6 front lips will not fit the MA without modification.
*Rear bumper....MB will fit MA
*Sideskirts........MA/MB/45/400/ZS all fit the same mounting points. Vti-s and ZS180 having variations in style.
*Front wings....All different
*Bonnet....All different.
*Bonnet catch and struts....MA/MB/45/400/ZS all same. Catch lever varies on MA.
*Scuttle cover....MA/MB/45/400/ZS all same
*Windscreen....MA/MB/45/400/ZS all same
*Door glass.... MA/MB/45/400/ZS all same
*Tailgate....MA/MB same apart from number plate surround.
*Tailgate catch and struts....MA/MB/45/400/ZS all same, all standard struts will take the weight of the standard vti spoiler.
*Doors.... MA/MB/45/400/ZS all same
*Headlights.... MA/MB slightly different outer shape. There are no aftermarket headlights.
*Taillights....MB fit MA, MB have clear indicators, MA amber.
*Side repeaters.... MA/MB/45/400/ZS all same
*Fog lights....MA and MB have slightly different surrounds?
*Wing mirrors.... MA/MB/45/400/ZS all fit same, some electric, some manual
*Sunroof.... MA/MB/45/400/ZS same.
*Handles and other trim pieces.... MA/MB/45/400/ZS same apart from number plate surrounds/ rear light trims.
INTERIOR
*Front seats and rails....MA/MB/400/45/ZS same fitting. Other Honda seats will need modification to the rails.
*Rear seats and rails....MA/MB same ZS will not fit.
*Centre console....MA/MB/400/45/ZS same fitting. Some models have a centre arm rest that fits all M's
*Dashboard....MA/MB/400/45/ZS same fitting. The MB6 vti-s has carbon dash inserts.
*Steering wheel....MA/MB same MB6 has leather finish. Rover will fit but are trispoke so you will not be able to get rid of the Rover airbag and logo. (DC2 will fit with modification?)
*Steering column....MA/MB/400/45/ZS same
*Switches etc....MA/MB/400/45/ZS same
*Instrument cluster....MA/MB/400/45 same. (ZS 180 and MB6 have different tacho's?)
*Door cards....MA/MB/400/45/ZS same
*Pillar trims....MA/MB/400/45/ZS same
*Headlining....MA/MB/400/45/ZS same
*Rear mirror....MA/MB/400/45/ZS same
*Parcel shelf....MA/MB
*Audio components....MA/MB/400/45/ZS same. The MB6 and some Rovers have better speakers and door tweeters that fit all M's.
BRAKING COMPONENTS
*Front discs....262 except MB6 which uses the 282 system. Some companies make 282 rotors to fit 4x 100 hubs (generally as an upgrade to EG civics)
*Rear discs/drums
*Front calipers....Single pot lucas 262 system. Same as 400/45/ZS/EG/EK. 282 for MB6.
*Rear calipers....Same as 400/45/ZS/EG/EK/EJ.
*Master cylinder....Same as 400/45/ZS/EG/EK/EJ.(?) Does the 'teg use this too?
*Brake fluid....
*Brake hoses....Same as 400/45/ZS/EG/EK. Drum and disc versions are different.
ECU AND ELECTRICAL
OBD
Loom/ aftermarket wiring
Lamda
IACV
FIT
VTEC controlers
Fuses and resistors
Battery
Alternator
D SERIES ENGINES- D14A2, D14A4, D14A3 (EDM), D14A8, D15Z1, D15Z8, D16B2, D16Y5.
Engine mounts
Sparkplugs
Engine oil
Oil filter
Fuel filter
Distributer
HT leads
Valves and valvetrain parts
Cam
Cambelt
Cam gears
Crank
Pistons
Con rods
Intake
Throttle body
Intake manifold
Radiator
Fan
Thermostat
Coolant
FI info
B SERIES ENGINES- B18C4
Same sort of stuff
TRANSMISSION COMPONENTS
Shifter
UJ
Shift rod
Extension rod
Shift bushings
Clutch
Master cylinder
Reservoir
Release cylinder
Gearbox
Gearbox oil
Driveshafts
EXHAUST COMPONENTS
Manifold....B and D series engines use a slightly different manifold
Cat section....UKDM cat (different length from the JDM cat)
Mid section....MA/MB all same (?) do rover fit?
Backbox....MA/MB all same except Aerodeck which has a longer tail (?)
Cloud, dobra lista. Kiedyś na nią przypadkiem trafiłem i nie mogłem znaleźć ponownie. Jak znajdę czas to zrobię ją po "naszymu". Poniżej wersja uaktualniona twojej listy
Najbardziej zastanawia mnie jedna kwestia, piszą, że "Springs and shock absorbers....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs." a często spotyka się ogłoszenia o zawieszeniu gwintowanym pasującym do eg/ek/ej czy innych civiców - jednak poza 5D.
Na przykład tu: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-honda-civic-91-00r-i1620170047.html
W czym rzecz?
HONDA 'M' SERIES COMPATIBILITY DATABASE
Civic5 accepts no responsibility for any inaccuracies or omissions from this database and all that
STEERING AND SUSPENSION COMPONENTS
*Wheel and tyre info....Stock ET is 45 for all M's (widest recommended rim with this et is 6.5" at r15? ). DC2 alloys need spacers to fit over 282 calipers
*Springs and shock absorbers....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. DC2 coilovers will need the Integra LCA. Matched springs and shocks are specific to the weight of the model so Aerodeck are different as are other civics or Integras.
*Front upper wishbone....Same as dc2/eg/400/45/zs. EK is different the bushes are pressed into the arm.
*Front lower wishbone....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Front hub carrier and balljoints....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Hubs....All M's use 4 x100 pcd hubs from contemporary civics except the MB6 which uses 4 x 114.3 (4.5") pcd hubs from the Integra and Prelude.
*Front ARB....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. To upgrade arb size you will need to change the body mounting bushes
*Rear ARB....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. To upgrade arb size you will need to change the body mounting bushes.
*Front suspension bushings....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Track rod ends....Same as 45/400/zs
*Steering rack...Same as 45/400
*PAS pump...Non Honda engined Rovers use flexible hosing (mounted on right of engine)
*Rear trailing arm....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. Drum versions can not be converted to disc.
*Rear upper control arm....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Rear lower control arm....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs. Some LCA's do not have a mounting for an ARB.
*Rear toe adjuster....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Trailing arm (compliance) bush....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
*Rear suspension bushes....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs
BODY PANELS AND LIGHTS
*Front bumper....All different, to change MA to MB you also need to change bonnet (and front crossmember?) MB6 front lips will not fit the MA without modification.
*Rear bumper....MB will fit MA
*Sideskirts........MA/MB/45/400/ZS all fit the same mounting points. Vti-s and ZS180 having variations in style.
*Front wings....All different
*Bonnet....All different.
*Bonnet catch and struts....MA/MB/45/400/ZS all same. Catch lever varies on MA.
*Scuttle cover....MA/MB/45/400/ZS all same
*Windscreen....MA/MB/45/400/ZS all same
*Door glass.... MA/MB/45/400/ZS all same
*Tailgate....MA/MB same apart from number plate surround.
*Tailgate catch and struts....MA/MB/45/400/ZS all same, all standard struts will take the weight of the standard vti spoiler.
*Doors.... MA/MB/45/400/ZS all same
*Headlights.... MA/MB slightly different outer shape. There are no aftermarket headlights.
*Taillights....MB fit MA, MB have clear indicators, MA amber.
*Side repeaters.... MA/MB/45/400/ZS all same
*Fog lights....MA and MB have slightly different surrounds?
*Wing mirrors.... MA/MB/45/400/ZS all fit same, some electric, some manual
*Sunroof.... MA/MB/45/400/ZS same.
*Handles and other trim pieces.... MA/MB/45/400/ZS same apart from number plate surrounds/ rear light trims.
INTERIOR
*Front seats and rails....MA/MB/400/45/ZS same fitting. Other Honda seats will need modification to the rails.
*Rear seats and rails....MA/MB same ZS will not fit.
*Centre console....MA/MB/400/45/ZS same fitting. Some models have a centre arm rest that fits all M's
*Dashboard....MA/MB/400/45/ZS same fitting. The MB6 vti-s has carbon dash inserts.
*Steering wheel....MA/MB same MB6 has leather finish. Rover will fit but are trispoke so you will not be able to get rid of the Rover airbag and logo. (DC2 will fit with modification?)
*Steering column....MA/MB/400/45/ZS same
*Switches etc....MA/MB/400/45/ZS same
*Instrument cluster....MA/MB/400/45 same. (ZS 180 and MB6 have different tacho's?)
*Door cards....MA/MB/400/45/ZS same
*Pillar trims....MA/MB/400/45/ZS same
*Headlining....MA/MB/400/45/ZS same
*Rear mirror....MA/MB/400/45/ZS same
*Parcel shelf....MA/MB
*Audio components....MA/MB/400/45/ZS same. The MB6 and some Rovers have better speakers and door tweeters that fit all M's.
BRAKING COMPONENTS
*Front discs....262 except MB6 which uses the 282 system. Some companies make 282 rotors to fit 4x 100 hubs (generally as an upgrade to EG civics)
*Rear discs/drums
*Front calipers....Single pot lucas 262 system. Same as 400/45/ZS/EG/EK. 282 for MB6.
*Rear calipers....Same as 400/45/ZS/EG/EK/EJ.
*Master cylinder....Same as 400/45/ZS/EG/EK/EJ.(?) Does the 'teg use this too?
*Brake fluid....
*Brake hoses....Same as 400/45/ZS/EG/EK. Drum and disc versions are different.
ECU AND ELECTRICAL
OBD
Loom/ aftermarket wiring
Lamda
IACV
FIT
VTEC controlers
Fuses and resistors
Battery
Alternator
D SERIES ENGINES- D14A2, D14A4, D14A3 (EDM), D14A8, D15Z1, D15Z8, D16B2, D16Y5.
Engine mounts
Sparkplugs
Engine oil
Oil filter
Fuel filter
Distributer
HT leads
Valves and valvetrain parts
Cam
Cambelt
Cam gears
Crank
Pistons
Con rods
Intake
Throttle body
Intake manifold
Radiator
Fan
Thermostat
Coolant
FI info
B SERIES ENGINES- B18C4
Same sort of stuff
TRANSMISSION COMPONENTS
Shifter
UJ
Shift rod
Extension rod
Shift bushings
Clutch
Master cylinder
Reservoir
Release cylinder
Gearbox
Gearbox oil
Driveshafts
EXHAUST COMPONENTS
Manifold....B and D series engines use a slightly different manifold
Cat section....UKDM cat (different length from the JDM cat)
Mid section....MA/MB all same (?) do rover fit?
Backbox....MA/MB all same except Aerodeck which has a longer tail (?)
Cloud, dobra lista. Kiedyś na nią przypadkiem trafiłem i nie mogłem znaleźć ponownie. Jak znajdę czas to zrobię ją po "naszymu". Poniżej wersja uaktualniona twojej listy
Najbardziej zastanawia mnie jedna kwestia, piszą, że "Springs and shock absorbers....Same as dc2/eg/ek/ej/400/45/zs." a często spotyka się ogłoszenia o zawieszeniu gwintowanym pasującym do eg/ek/ej czy innych civiców - jednak poza 5D.
Na przykład tu: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-honda-civic-91-00r-i1620170047.html
W czym rzecz?
Pewnie chodzi o inny rozstaw widełek w tylnych amortyzatorach, ale ręki nie dam sobie uciąć...
Dokładnie, przerabiałem to już okazuje się że rozstaw widełek w EG/EK jest szerszy niż w naszych budach stąd na załączonej aukcji na zdjęciu widać na śrubie dwie podkładki które tą różnicę niwelują.
Dokładnie, przerabiałem to już okazuje się że rozstaw widełek w EG/EK jest szerszy niż w naszych budach stąd na załączonej aukcji na zdjęciu widać na śrubie dwie podkładki które tą różnicę niwelują.
Chcesz powiedzieć, że dzięki tym 2 podkładeczkom zawieszenie z EG/EK - jak na aukcji powyżej będzie pasowało do naszej MA/MB...?
generalnie odnośnie 5gen i niektórych części 6gen pozostaję sceptyczny, ale Mike , oboje studiujemy forum civic5 i wiadomo - tam doświadczenia w przeszczepach części są na pewno obfitsze bo nie oszukujmy sie - w Polsce niektórzy "boją się " civiców 5d bo myślą że to zupełnie inna buda to i podzespoły , tymczasem tak wcale nie jest --> HONDA TO HONDA i tak na prawdę sporooo rzeczy jest jeśli nie p&p to bardzo zbliżonych, przykładem niech będzie masowe montowanie w 6genach stabów z mb6, ja z tego ile naczytałem się na forach w GB wiem że dużo częsci do MA/MB pasuje z DC2
czy amortyzatory wraz ze sprężynami od Integry type R DC2 będą pasowały do mojej MB6?
http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqQOKocE12I4Zk5zBNvvprRWq!~~_12.JPG
Z tego co widzę to chyba te sprężynki to coilovery, podobno twarde to jak cholera. Wybija tuleje w zawieszeniu w tempie ekspresowym - takie opinie słyszałem.
Daniello205
27-05-11, 14:46
Z tego co widzę to chyba te sprężynki to coilovery, podobno twarde to jak cholera. Wybija tuleje w zawieszeniu w tempie ekspresowym - takie opinie słyszałem.
Mike ma rację. Kumpel miał i szczerze nie poleca jest straszny beton a wszystkie gumy sypią się raz dwa
Chcesz powiedzieć, że dzięki tym 2 podkładeczkom zawieszenie z EG/EK - jak na aukcji powyżej będzie pasowało do naszej MA/MB...?
Jeśli kupisz kompletne zawieszenie czyli amory + sprężyny, czy ewentualnie gwint wszystko będzie git. Inny przypadek jak będziesz chciał złożyć sprężyny z 5D na amortyzator z V gen. niestety kielich w którym się osadza sprężynę jest mniejszej średnicy. Nie wiem co w przypadku odwrotnego przypadku czyli amorek z 5D a sprężyna z V gen.
Mike ma rację. Kumpel miał i szczerze nie poleca jest straszny beton a wszystkie gumy sypią się raz dwa
dzięki za podpowiedź panowie. Jak myslicie warto bawić sie w kupowanie przechodzonych amorow ze sprezyami w "dobrm stanie" ktore sa tansze 4x razy od nowych czy też nie.. ?
Czy te ponizsze pasowalyby do mojej mb6? Ponoc OEM-owe z Integry Type R '98
http://i.ebayimg.com/04/!B6oDvDgCWk~$(KGrHqEOKpgEy+jC0furBMyCZQVq4Q~~_12.J PG
I czy do mb6 podejdzie zawieszenie z innego autka? np. accord czy prelude?
Trochę się rozjaśniło.
Przód od Integry DC2 pasuje P&P ale z tyłem może być problem. Jeśli tylny amortyzator ma dolne mocowanie w stylu 'widelca' to trzeba bedzie kupic dolne ramię mocujące (Lower Arm) od Integry a jeśli nie = to wejdzie P&P :)
Ponoć sprężyny od Integry są twardsze od naszych (?)
Nie wie ktoś czy też od Integry typer R DC2 (lub innego modelu) będzie pasował tłumik końcowy do mojej MB6?
Tylne tarcze do MB6 pasują na pewno od Rovera 600 (ale zaciski już nie) ponoć też od MG zr 160 i ZS 180 (z zaciskami).
Tarcze tył (na pewno pasują od tych poniżej):
HONDA Accord 1.8 (CE7) (96-98) rear
HONDA Accord 1.8 (CE7) (ABS) (96-98) rear
HONDA Accord 2.0 (CC7) (Auto) (93-96) rear
HONDA Accord 2.0 (CC7) (Man) (93-96) rear
HONDA Accord 2.0 (CE8) (Auto) (96-98) rear
HONDA Accord 2.0 (CE8) (Man) (96-98) rear
HONDA Accord 2.0 EX (CB3) (90-93) rear
HONDA Accord 2.0 TD (CF1) (96-98) rear
HONDA Accord 2.2 (CE9) (96-98) rear
HONDA Accord 2.3 SR (CC7) (93-96) rear
HONDA Accord Aerodeck 2.0 (CC9) (93-94) rear
HONDA Accord Aerodeck 2.0 (CE2) (94-98) rear
HONDA Accord Aerodeck 2.2 (CB8) (91-94) rear
HONDA Accord Aerodeck 2.2 (CE1) (94-98) rear
HONDA Accord Coupe 2.0 (CD) (CC) (93-98) rear
HONDA Accord Coupe 2.2 (CD) (94-98) rear
ROVER 600 1.8 (96-2000) rear
ROVER 600 1.8 (ABS) (96-2000) rear
ROVER 600 2.0 (96-2000) rear
ROVER 600 2.0 Auto (93-2000) rear
ROVER 600 2.0 Manual (93-96) rear
ROVER 600 2.0 Manual (96-2000) rear
ROVER 600 2.0 TD (14") (95-2000) rear
ROVER 600 2.0 TD (15") (95-2000) rear
ROVER 600 2.0 Turbo (93-2000) rear
ROVER 600 2.3 (93-2000) rear
CZy do 5d polifta podejdzie P&P wydech środkowy od rovera 420 ?
podejrzewam że tak , w końcu ta sama konstrukcja i podwozie
dla pewności proponuję po prostu poszperać , wydłubać foto hondowego , porównać kształt z roverowymi i będzie jasne
sugeruję allegro, sam myślę od dawna o środkowym od 420 bo podobno ma 2'' i tani jest
tu jest link , co prawda nie ma tam mowy o naszym modelu ale zawsze coś się dowiesz:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?82624-Wydech-od-Rover-2.0-do-Civic&highlight=rover
Daniello205
30-08-11, 12:08
Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy Roverem 420 a 400 ale kumpel ma 400 i mój końcowy mu bez problemu podpasował ;)
400 to jest model a druga i trzecia cyfra to ozn silnika :] 420 to rover 400 z silnikiem 2.0 ;p A vti ma 2 cale czy więcej na środkowym ?
Daniello205
30-08-11, 13:13
Kiedyś czytałem i chłopaki pisali że VTi ma minimalnie mniej niż 2 cale zapytaj może do kogoś kto ma VTi i jest zorientowany w temacie wydechów ;)
też gdzieś to czytałem że te 2'' to takie trochę "niepełne" są w vti
Zgadza sie średnica zewnętrzna to 2" natomiast wewnętrza to 1,8" czyli nie pełne 2 cale
Niech mi ktoś wreszcie powie, jaki kit zawieszenia z gwintowaną regulacją wysokości (amory + springi) pasuje do naszych 5D poza Koni Kitem za 2.5tys.?
Bo tylko znajduję informacje, że powinny .... a tak naprawdę nikt na tym nie jeździ. Kto się spotkał z tym że np kit robiony dla innego auta pasował w 5D?
W ogłoszeniach tylko znajduję info że pasuje do każdej hondy ale poza 5D....
CoilOvery odpadają, nie chcę tego badziewia.
<<Rear seats and rails....MA/MB same ZS will not fit.>>
Wynika z tego ze ZS versus CIVIC nie pasuje, ale moze ktos wie czy ROver 45 fotele podejda do CIVICA MA '97 (hatchback)? Podobno Rover 45 po 2002r. zmienil sobie siedzenia. Te oryginalne z ROvera 75 sa podobno super.
Ktos potwierdzi?
Dzieki
buke
Tylna piasta od EG5 pasuje do MB
to ja może dodam takie coś zapożyczone z brytyjskiego forum - niestety jak na razie mam to tylko częściowo przetłumaczone w translatorze online ale prace nad pełnym przerobieniem wstrzymane ze względu na zbliżającą sie sesję, myślę jednak że większość ludzi wie o co kaman , a może ktoś zdąży przede mną to przetłumaczyć i wrzuci.
Hej chyba zdążyłem przed Tobą:) Mile widziane poprawki.
Link źródłowy: http://www.civic5.com/forum/viewtopic.php?t=406
Tłumaczenie:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Baza kompatybilności dla HOND i M-Serii
Civic5 nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek nieścisłości ani braki tej bazy danych i wszystko inne z tym związane;)
Układ kierowniczy i zawieszenie
Link ode mnie: http://www.picaclicks.com/images/Future/mcpherson-strut.jpg
Link ode mnie http://www.s2ki.com/s2000/topic/733292-powerflex-polyurethane-bushing-set/
* Koła i opony.... seryjne ET45 dla wszystkich M-serii (najszersza polecana obręcz do tego ET jest 6,5 cala w R15?). Felgi od DC2 wymagaja dystansów aby pomieścić zaciski większe niż 282 mm
* Sprężyny i amortyzatory .... takie same jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS. Zawieszenie gwintowane (tłum.coilovers) DC2 będzie potrzebne w Integra LCA. Pasujące sprężyny i amortyzatory są zależne od wagi modelu - więc Aerodeck ma różne od Civic’ów oraz Hond Integra.
* Przednie ramię górne wahacza ... takie same jak w DC2/EG/400/45/ZS. EK jest inna – tuleja jest wciśnięta w ramię/dźwignię.
* Przednie ramię dolne wahacza... takie same jak jak DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS
* Przednie mocowanie piasty i przeguby kulowe .... takie same jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS
* Piasty ... wszystkie M-serie używają piast 4 x100 pcd (Pitch Centre Diameter) od współczesnych Civic’ów z wyjątkiem MB6, który używa piast 4 x 114.3 (4.5 cala) z Integra’y i Prelude’y.
* Przedni stabilizator (tłum.ARB-Anti Roll Bar) .... taki sam jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS. Aby zmienić rozmiar stabilizatora trzeba będzie zmienić tuleje mocowania karoserii (tłum.body mounting bushes)
* Tylny stabilizator.... taki sam jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS. Aby zmienić rozmiar stabilizatora trzeba będzie zmienić tuleje mocowania karoserii (tłum.body mounting bushes)
* Tuleje/gumy zawieszenia przedniego.... takie same jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS
* Końcówki drążka kierowniczego (tłum.track rod ends).... taka sama jak w 45/400/ZS
* Drążek kierowniczy (stering rack)... taki sam jak w 45/400
* Pompa wspomagania (tłum.PAS pump) ... Rover’y bez silników Hondy używają elastycznych węży (montowanie po prawej stronie silnika)
* Tylny półresor (tłum.rear trailing arm) .... tak sam jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS. Wersje z ham. bębnowym nie mogą zmienić na wersje z ham.tarczowymi.
* Górne ramię zwrotnicy/wahacza( tłum.Rear UCA=upper control arm) .... takie samo jak DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS.
* Dolne ramię zwrotnicy/wahacza (tłum.Rear LCA=Lower control arm) .... takie samo jak DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS. Niektóre LCA nie posiadają mocowania do stabilizatora (ARB).
* Tylny regulator zbieżności.... taki sam jak w DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS
* Tuleja/guma półresora (tłum.trailing arm).... taka sama jak DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS
(link ode mnie: http://www.motorera.com/dictionary/pics/T/trailingarm.gif)
* Tuleja/guma tylnego zawieszenia.... taka sama jak DC2/EG/EK/EJ/400/45/ZS
Nadwozie i światła
* Zderzak przedni .... wszystko się różni, do zmiany MA na MB trzeba także zmienić maskę (i pas przedni? tłum.crossmember) Wąsy przednie MB6 nie pasują do MA bez modyfikacji.
* Zderzak tylny ... MB będzie pasował do MA
* Listwy boczne...MA/MB/45/400/ZS wszystkie mają te same punkty mocowania. VTI-S i ZS180 różnią się stylami.
* Przednie nadkola .... Wszystkie się różnią
* Maska .... Wszystkie się różnią.
* Zamek maski i podpórka (tłum.bonnet catch and struts)....MA/MB/45/400/ZS wszystkie takie same. Uchwyt podpórki jest różny w wersji MA.
* Podszybie (tłum.scuttle cover)....MA/MB/45/400/ZS wszystkie wersje mają takie same
* Przednia szyba....MA/MB/45/400/ZS wszystkie mają takie same
* Szyby drzwiowe .... MA/MB/45/400/ZS wszystkie mają takie same
* Tylna klapa....MA / MB mają taką samą z wyjątkiem ramki tablicy rejestracyjnej
* Zamek i siłownik klapy tylnej...MA/MB/45/400/ZS wszystkie mają taki sam, wszystkie standardowe siłowniki są w stanie utrzymać spoiler VTI.
* Drzwi .... MA/MB/45/400/ZS wszystkie mają takie same
* Światła przednie .... MA / MB mają nieco inny kształt zewnętrzny. Brak obecnie produkowanych zamienników reflektorów (tłum.aftermarket).
* Swiatła tylne.... MB pasuje do MA, MB mają przezroczyste migacze, MA bursztynowe.
* Kierunkowskazy/migacze boczne (tłum.side repeaters).... MA/MB/45/400/ZS mają jednakowe
* Światła przeciwmgielne.... MA i MB mają nieco inne ramki?
* Lusterka .... MA/MB/45/400/ZS będą pasować do siebie, niektóre elektryczne, niektóre manualne
* Szyberdach .... MA/MB/45/400/ZS mają jednakowe.
* Uchwyty i inne elementy wykończenia ... MA/MB/45/400/ZS mają takie same ramki tablicy rejestracyjnej i wykończenia ramki światła tylnego.
Wnętrze
* Przednie fotele i sanki/szyny (rails)....MA/MB/400/45/ZS jednakowe dopasowanie. Inne fotele Hondy wymagają modyfikacji szyn.
Ode mnie – fotele Rover’a 45 nie pasują do 400 mimo, że wyglądaja podobnie –do Hondy 5D MA też nie podejdą- oto link:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=38290&highlight=fotele
* Tylne siedzenia i szyny...MA / MB takie same, w ZS nie będzie pasowało.
* Konsola centralna...MA/MB/400/45/ZS taki sam montaż (tłum.fitting). Niektóre modele mają podłokietnik środkowy (tunel), który pasuje do wszystkich M-serii
* Deska rozdzielcza … MA/MB/400/45/ZS taki sam montaż (tłum.fitting). MB6 VTI-S posiada wstawki karbonowe.
* Kierownica....MA / MB takie same, MB6 ma wykończenie ze skóry. Rover będzie pasował, ale posiada trzyramienną (trispoke) więc nie będzie w stanie pozbyć się poduszki i logo. (czy DC2 przejdzie tą modyfikację?)
* Kolumna kierownicy ....MA/MB/400/45/ZS mają jednakowe
* Przełączniki itd....MA/MB/400/45/ZS takie same
* Zespół wskaźników....MA/MB/400/45 taki sam. (ZS 180 i MB6 mają różne prędkościomierze?)
* Boczki drzwi (tlum.door cards)....MA/MB/400/45/ZS takie same
* Wykończenia słupków (tłum.pillar trims)....MA/MB/400/45/ZS takie same
* Podsufitka....MA/MB/400/45/ZS ta same
* Lusterko wsteczne....MA/MB/400/45/ZS te same
* Schowek....MA / MB
* Elementy audio....MA/MB/400/45/ZS te same. MB6 i niektóre Rover’y mają lepsze głośniki oraz wysokotonowe w drzwiach (tweetters), które pasują do wszystkich M-serii.
Układ hamulcowy
* Przednie tarcze .... 262 mm z wyjątkiem MB6, który używa 282 mm. Niektóre firmy produkują 282 mm, aby pasowały do piast 4x 100 (na ogół jako dodatek do Civic EG)
* Tylne tarcze / bębny
* Przednie zaciski .... Single Pot lucas system 262 mm. Takie same w 400/45/ZS/EG/EK. 282 mm dla MB6.
* Tylne zaciski .... takie same jak 400/45/ZS/EG/EK/EJ.
* Pompa główna (tlum.master cylinder) .... taka sama jak 400/45/ZS/EG/EK/EJ. (?) Czy ‘TEGjej też używa?
* Płyn hamulcowy ....
* Węże hamulcowe.... takie same w 400/45/ZS/EG/EK. Bębnowe i tarczowe wersje różnią się.
ECU oraz elektryka
OBD
Wiązki / okablowanie dodatkowe (aftermarket)
Sonda lamda
IACV (zawór biegu jałowego)
FIT
Sterowniki VTEC
Bezpieczniki i rezystory
Akumulator
Alternator
Seria-D (silniki D14A2, D14A4, D14A3 (EDM), D14A8, D15Z1, D15Z8, D16B2, D16Y5)
Zawieszenie silnika
Świece
Olej silnikowy
Filtr oleju
Filtr paliwa
Rozdzielacz
Przewody wysokiego napięcia
Zawory i prowadnice zaworów
Krzywka rozrządu
Pasek rozrządu
Skrzynia rozrządu
Wał korbowy
Tłoki
Korby (korbowody)
Dolot
Przepustnica
Kolektor ssący/dolotowy
Chłodnica
Wentylator
Termostat
Płyn chłodniczy
Informacje o wtrysku (FI-fuel injector)
Seria B silniki B18C4
Ten sam typ elementów tutaj…
Skrzynia biegów
Dźwignia przekładni (shifter)
UJ
Drążek przekładni
Drążek rozszerzający (?)
Tuleje przesuwne
Sprzęgło
Pompa Hamulcowa (?)
Zbiornik
Cylinder zwalniający sprzęgłą
Skrzynia biegów
Olej skrzyni biegów
Wałki przekładni
Wydech
Kolektor .... Seria B i D używają nieco innego kolektora
Sekcja katalizatora.... kat. UKDM (różne długości od kat. JDM)
Sekcja środkowa....MA / MB mają to samo (?) Rover nie pasuje?
Sekcja tłumika końcowego....MA / MB ta sama z wyjątkiem Aerodeck który ma dłuższą końcówkę(?)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
PS
Lista jest podobno odświeżana (u źródła) więc warto i tam patrzeć.
buke
(czy DC2 przejdzie tą modyfikację?)
kierownica z ITR-a DC2 pasuje P&P do MB/MC z poduszką lub bez
sam mam taką u siebie i nie ma problemu z jej montażem
10 min. i nowa kiera siedzi na wieloklinie :)
Stopy DC2 potrzebują dystansów
:)
Stopy DC2 potrzebują dystansów
Oj poprawilem juz:)
czyli jednoznacznie ktoś odpowie czy zawiasy z EK EJ EG pasują?? bo niem a jednej konkretnej odpowiedzi.
Znalazłem ciekawą informację na brytyjskim forum civic5.com, niejaki SteveMB6 zainstalował w swoim VTI zestaw zawieszenia Ta-Technix
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/TA-Technics.jpg
Dla ciekawych poniżej TUV:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/TUV1.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/TUV2.jpg
Wynika z niego, że jest to co prawda zestaw do EG2, EG3, EG4, EG5, EG6, EG8, EG9, EH6, EH9, EJ1, EJ2, bez wspominania o MA,MB,MC ale jak widać poniżej - pasuje :)
Porówanie:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Rear.jpg
Tak siedzi tył:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Rear2.jpg
Porównanie przednich:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Front.jpg
Trzeba rozcinać mocowanie przewodu hamulcowego by dopasować je do nowego zawiasu:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/FrontBracket.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Frontfork.jpg
I tu już siedzi na miejscu
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Frontfork.jpg
Tak jego autko wygląda po operacji:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Finished1.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Finished2.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/Civic/june11-5.jpg
Z tego co pisze, to z regulacją przednich jest problem gdy są na aucie, ale (w jakiś sposób o którym nie wspomina) problem rozwiązał.
A tak wygląda jeśli zjedziemy gwintem mocno w dół :)
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random1.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random4.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random3.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random2.jpg
Chyba zaczynam odkładać peeleny :)
heh czyli mamy zawieszenie takie jak eg/ek/ej :] zawsze to większy wybór zakupu
heh czyli mamy zawieszenie takie jak eg/ek/ej :] zawsze to większy wybór zakupu
Teoretycznie, w/g tego co jest napisane na brytyjskim forum civic5.com, do MA/MB/MC pasuje zawieszenie z dc2/eg/ek/ej/400/45/ZS (Aby jednak zamontować z DC2 potrzebne są dolne wahacze)
listwy przyszybowe Rover 45
Panowie oświećcie mnie, mam rozumieć ze elementy poniżej sa takie same we wszystkich podanych silnikach?
seria-D (silniki D14A2, D14A4, D14A3 (EDM), D14A8, D15Z1, D15Z8, D16B2, D16Y5)
Zawieszenie silnika
Świece
Olej silnikowy
Filtr oleju
Filtr paliwa
Rozdzielacz
Przewody wysokiego napięcia
Zawory i prowadnice zaworów
Krzywka rozrządu
Pasek rozrządu
Skrzynia rozrządu
Wał korbowy
Tłoki
Korby (korbowody)
Dolot
Przepustnica
Kolektor ssący/dolotowy
Chłodnica
Wentylator
Termostat
Płyn chłodniczy
Informacje o wtrysku (FI-fuel injector)
chodzi mi dokładnie o przepustnice i silniczek krokowy który ma kostkę na 3 piny i musi być OBD2.
Witam
chcę założyć do swojej hondy civic 5d VI gen z roku 98 1.4 90KM klimatyzację...
czy Możecie pomóc mi i podpowiedzieć od jakiej jeszcze hondy, ew. rovera będzie pasowała do mnie klimatyzacja
wielkie dzięki za pomoc
pozdrawiam
Rover 45 ma jeszcze jeden "bajer" do zaimportowania. Mianowicie osłony zawiasów przednich. Są pod poszyciem błotnika przedniego, zaraz za chlapaczami. Takie plastikowe wstawki.
oraz częśc do dodania:
(dla ludzi bez szyberdachu), accord VI gen - oświetlenie wnętrza z przodu.
Osłony zawiasów? Mówisz o części nr 9 i 10 wg schematu (?) :
http://img204.imageshack.us/img204/6673/schematm.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/204/schematm.jpg/)
Jeśli tak, to ja to mam. Zamontowałem w zeszłym roku i nie były one z Rovera, a z Civica TD, bo dziwnym trafem były one montowane w wersji TD, a w benzynie nie... Powiem szczerze, że te plastikowe dokładki troszkę wyciszyły koła w czasie jazdy.
mam pytanko. Chce wymienic przekladnie kierownicza (ma luzy) i sanki pod silnikiem i z tego co widze to przekladnia od rovera 400 wyglada podobnie jak w civicu, a sanki wygladaja podobnie jak w v genie. Chcialem sie tylko upewnic czy to bedzie pasowac czy musi byc z civica?
dizzy_ralph
23-03-12, 08:54
Panowie, kierownica z Rovera 400 podejdzie ale razem z taśmą od poduszek i nie obejdzie się bez lutowania. Bez taśmy z Rovera trzeba przerabiać obudowę naszej taśmy i skrócić bolce do których jest przykręcona (no chyba że ktoś nie planuje poduchy wkładać:P). Przerabiałem temat wczoraj ;)
Arturvf500
23-03-12, 13:08
Panowie oświećcie mnie, mam rozumieć ze elementy poniżej sa takie same we wszystkich podanych silnikach?
chodzi mi dokładnie o przepustnice i silniczek krokowy który ma kostkę na 3 piny i musi być OBD2. pasuje z Y7
seria-D (silniki D14A2, D14A4, D14A3 (EDM), D14A8, D15Z1, D15Z8, D16B2, D16Y5)
Zawieszenie silnika - lapy silnika - tak
Świece - nie
Filtr oleju - tak
Rozdzielacz - aparat zaplonowy (kto to tlumaczyl??) - jak najbardziej nie; w A8 np jest w ogole wynalazek; pasuje np z z6/z1 do z3
Przewody wysokiego napięcia - zalezy od ktorego, przedlifty maja takie jak 5gen
Zawory i prowadnice zaworów - przedlifty maja inne glowice
Krzywka rozrządu - walek chyba; przedlifty maja inne
Pasek rozrządu - vtec/non vtec maja inne
Skrzynia rozrządu - WTF??
Wał korbowy - kazdy model ma inne; wymienne miedzy sa te w d15 (do inych d15) i podobnie d16
Tłoki - srednica ta sama, reszta inne
Korby (korbowody) - do 14 pasuja od d13, do d15 tylko z d15vtec, do d16 takie same
Dolot - podobny
Przepustnica - calkiem inne jak w 5gen
Kolektor ssący/dolotowy - w d14 i d16 ssace bez miejsca na krokowy
Termostat - taki sam
Płyn chłodniczy - taki sam
Informacje o wtrysku (FI-fuel injector) - kompy sa calkiem inne i z 5gen nic nie podejdzie do 6gen bez modow
A ja dodam od siebie, male pytanie, ponoć cupholder do popielniczki pasuje (w zamian jej), z Type R, ale jaki rok, bo zdjecie ponizej przedstawia 96-00 type r i to wyglada tak:
http://img11.allegroimg.pl/photos/400x300/22/14/62/32/2214623292
Ta "średnio" pasuąco wyglada...
Ja mam u siebie właśnie ten cupholder,pasuje pod popielniczką, wygląda fajnie jak OEM,ale plug&play to nie jest,trzeba trochę porzeźbić żeby się tam zmieścił.
Osłony zawiasów? Mówisz o części nr 9 i 10 wg schematu (?) :
http://img204.imageshack.us/img204/6673/schematm.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/204/schematm.jpg/)
Jeśli tak, to ja to mam. Zamontowałem w zeszłym roku i nie były one z Rovera, a z Civica TD, bo dziwnym trafem były one montowane w wersji TD, a w benzynie nie... Powiem szczerze, że te plastikowe dokładki troszkę wyciszyły koła w czasie jazdy.
Mówię dokładnie o tym plastiku. Będę też polował na to ustrojstwo. Wiadomo, że wyciszy, bo powietrza świst jest mniejszy.
Tu masz lewą >> http://moto.allegro.pl/nadkole-lewy-przod-czesc-lp-rover-420-400-416-i2184336413.html
prawej nie znalazłem
jak to się montuje? bo będę chciał to przed konserwacją założyć od razu.
Odkręcasz nadkole, wsadzasz ten plastik od dołu w górę. Na górze się zatrzaskuje, a na dole będziesz miał w słupku otwór do profilu zamkniętego z zaślepką. Zaślepkę tą wywalasz i dajesz taką spinkę jak do nadkoli. Nią przytwierdzasz ten plastik do słupka przy progu. Roboty 15 min na obie strony.
ArturVf500: Cam gears to kółka rozrządu, a nie skrzynia rozrządu ;P
A ja dodam od siebie, male pytanie, ponoć cupholder do popielniczki pasuje (w zamian jej), z Type R, ale jaki rok, bo zdjecie ponizej przedstawia 96-00 type r i to wyglada tak: mam taki u siebie z Integry,ale p&p nie pasuje tylko pod popielniczką chyba że razem z popielniczką i zapalniczką z itr ale wtedy całość trzeba zmieścić.fajnie by to wyglądało bo popielniczka i zapalniczka z itr też ma taki ala karbonowy wygląd.
Czy do MB6 będą pasowały np te tarcze:
http://cn.oemol.com/oem/en_oem_detail/46590/MDC998/*.html
Rozmiar ten sam tylko że mają 5 otworów, ale na innej stronie znalazłem że te same tarcze mają 5 +4 otwory. Tak wiec chyba wejdą do auta z mocowaniem na 5 i 4?
http://www.ebay.co.uk/itm/MINTEX-MDC998-FRONT-BRAKE-DISCS-Honda-CR-V-MK1-2-0-SUV-97-02-/150810583313?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item231d02e111
Oświećcie mnie w tym temacie. Chodzi mi o konkretnie te tarcze ponieważ są najtańsze ( z tych w miarę markowych) jeśli chodzi o zamienniki
Ok mam już odpowiedź. Nie będą pasowały 5 +4 oznacza 5 otworów na mocowanie koła 4 na mocowanie tarczy. ehhh.... szkoda.. znacie jakieś ciekawe (nie drogie) zamienniki tarcz do MB6 przód?
ATE - w swojej cenie nie mają konkurenta.
Dmuchawa z Anglika Angielki podejdzie do Europejki.
Ale. W kostce którą podpinamy do dmuchawy-musimy kabelki zamienić miejscami.
a teraz zagadka. ciekawej informacji się dowiedziałem, a mianowicie - podobno elektronika drzwi pasuje do europejczyka z angielki, ale po odwróceniu kabli w kostce. prawda / fałsz?
Metalizator
03-08-12, 11:27
Witam
Ja mam takie pytanie: czy same springi od ej9 mogę założyć na amorki od MB2?
Arturvf500
06-08-12, 09:11
ArturVf500: Cam gears to kółka rozrządu, a nie skrzynia rozrządu ;P
to chyba nie do mnie; odnioslem sie do tlumaczenia z poczatku watku
witam posiadam ej9 d14a4 ale niestety panewki mi poszły na korbowodzie tłoka ,stwierdziłem że remont tego silnika już nie ma sensu więc kupiłem d15z8 bo była okazja za nie duże pieniądze z prawie kompletnym osprzętem,chciałbym zapytać co mi podejdzie od starego silnika,szczególnie interesuje mnie czy alternator stary podejdzie pod wiązkę od d15z8 czy będę musiał kupić ten do d15z8
Mam pytanie, jakie fotele typu "kubełków" jak w Type-r Ufo lub Lancer Evo bez większych przeróbek wejdą do MB/MC ? Czy siedzisko będzie niższe niż w MC2?
zerknij na fotele od MG ZS. Jest rzeźba, ale wszystko kolorystycznie będzie grało, Tył może nawet podejdzie bez rzeźby. Nie jest to może typowy kubeł, ale wygląda, że lepiej trzyma niż seria.
zerknij na fotele od MG ZS. Jest rzeźba, ale wszystko kolorystycznie będzie grało, Tył może nawet podejdzie bez rzeźby. Nie jest to może typowy kubeł, ale wygląda, że lepiej trzyma niż seria.
Faktycznie wyglądają na lepiej trzymające bocznie niż w angielkach VTi, ale mi chodzi przede wszystkim o to, że chciałbym siedzieć niżej.
Ogólnie to dochodze do wniosku, ze to nie ten temat do zadawania takich pytan, jesli nie wiecie a chcecie nabyc jakichkolwiek informacji to napiszcie w technicznym: szybkie pytanie... itp.
Myślę, że moje pytanie było w temacie, tym bardziej, że padały tu już różne pytania, ale dziękuję za pouczenie :) Ktoś musi czuwać...
A pisząc już stricte w temacie, żeby nie było, że nic nie wniosłem swoim postem, to jak ktoś chce w Aerodecku na stałe zdjąć relingi to jako zaślepki pasują listwy od Accorda Aerodecka 5gen (wersja bez relingów).
Trzeba je tylko z tyłu skrócić o ok. 5cm i delikatnie podgiąć na samych końcach takie pionowe blaszki, które schodzą w dół.
INTERIOR
*Front seats and rails....MA/MB/400/45/ZS same fitting. Other Honda seats will need modification to the rails.
*Rear seats and rails....MA/MB same ZS will not fit.
To jak jest z tą tylną kanapą? Będzie pasować od Rovera 400?
Jesli tylko nie od rovera w wersji sedan (np seria Rover 45) to powinna pasować.
Ogółem mogę powiedzieć ,że jeżeli ktoś szuka wtyczki do włącznika od podgrzewanych lusterek - to pasuje po lekkiej obróbce od wiązki z omegi 2.0 (prawdopodobnie z innych podobnych również foto: http://www.bikepics.com/pictures/2482927/) mogę zrobić lepsze fotki na jutro.
foto: http://imageshack.us/a/img855/7351/p1010344io.jpg
http://imageshack.us/a/img14/6599/p1010346ye.jpg
Jak coś to wtyczki szukajcie pod maską. (by pasowała trzeba ją spiłować).
heble na tył do mb podchodzą od mg zs 262
heble na tył do mb podchodzą od mg zs 262 daj więcej szczegółów, bo różne są heble na tył... bębny, tarcze, tarcze 260mm (MB27), tarcze 238... :) i rozszyfruj mg ... bo nie wiem co to :)
Camellia Racing
16-12-12, 13:19
Rover?
mg to taki (sportowy rover).
od mg zs 1.8 turbo 180 km tarczowe tył 260mm na pewno podchodzą bo mam takie u siebie
Hondziarz84
01-03-13, 14:52
Szukałem ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi czy od Rovera podejdzie błotnik do Civica przedlifta? Bo szukam błotnika do przedlifta i jest straszny problem z dostaniem.
Szukałem ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi czy od Rovera podejdzie błotnik do Civica przedlifta? Bo szukam błotnika do przedlifta i jest straszny problem z dostaniem.
Nie
Z tymi błotnikami to jest ciężka sprawa, do poprzedniej Hani MA8 również szukałem, oczywiście są.. ale jak się znajdzie to cena jest dosyć astronomiczna i ciężko trafić na coś sensownego, pomyślałem przez chwilę nad modernizacją przodu na polift ale jak kiedyś rozmawialiśmy przeróbka na polifta w twoim przypadku jest raczej średnim pomysłem. Pozostaje Ci chyba latanie po wszelakich szrotach i szukanie błotników albo codzienne czajenie na allegro :) Pozdro
Lampka oświetlenia wew. z Accord 98-02 tez pasuje P&P
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ogółem mogę powiedzieć ,że jeżeli ktoś szuka wtyczki do włącznika od podgrzewanych lusterek - to pasuje po lekkiej obróbce od wiązki z omegi 2.0
idealnie pasuje wtyczka z concerto od przycisku podgrzewania tylnej szyby
A ja do swojego Civica zapożyczyłem z rovera 420 schowek od strony pasażera wyłożony materiałem(chyba zamszem) w środku, osłony nad nogami kierowcy i pasażera wyłożone filcem od wewnętrznej strony i plastiki wnętrza również wyłożone filcem od środka. Może wy to macie u siebie, ale u mnie w MA9 tego nie było więc dodaję do tego tematu:)
osłony nad nogami kierowcy i pasażera wyłożone filcem od wewnętrznej strony
TEgo w Hondzie nie było - masz może jakieś fotki jak to wygląda?
http://imageshack.us/a/img208/5158/zdjcie0146z.jpg
http://imageshack.us/a/img94/8946/zdjcie0145pk.jpg
Szybka wizyta w garażu i fotki jakieś są:) To tylko od strony kierowcy,od strony pasażera jest podobne,ale nie chciało mi się tego demontować bo więcej zachodu z tamtą stroną jest.
Dzięki przynajmniej wiem czego szukać :)
Nie ma sprawy:) Zauważyłem, że kiedy zdemontowałem te osłony to tak trochę zimno się zrobiło w nogi. Pewnie też trochę wyciszają środek i dźwięk z głośników przednich lepiej "wypełnia" wnętrze.
Popatrzyłem na to, poszukałem na necie i... Kupiłem to samo :) Zobaczymy co to daje i czy faktycznie będzie ciszej. Wydałem 30zł więc nie szkoda będzie w razie czego wyrzucić.
Popatrzyłem na to, poszukałem na necie i... Kupiłem to samo :) Zobaczymy co to daje i czy faktycznie będzie ciszej. Wydałem 30zł więc nie szkoda będzie w razie czego wyrzucić.
Toż cholera jedna, podkupila mi.....rano do tego gościa dzwonilem miał mi poszukać od strony pasażera i chcialem w komplecie brać ;P
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
No patrz! ;-) Jak dojdzie to zrobię foto i umieszczę w swoim wątku.
Klepnięte Xperią T
djhubertusss
08-03-13, 23:53
jak fachowo nazywa się ten "filc"?
teraz śmiało mogę powiedzieć że gwint mts'a z ej/ek pasuje p&p do naszych 5d :)
jak fachowo nazywa się ten "filc"?
Na aukcji nazwane to było chyba jako osłona pod konsole.
Klepnięte Xperią T
teraz śmiało mogę powiedzieć że gwint mts'a z ej/ek pasuje p&p do naszych 5d :)
Mts V2? Mierzył ktoś jak to będzie z MTS V3?? I jeszcze jedno pytanie, może troche lamerskie. Czy jeśli pasuje do MB2, to czy do MB8 aerodecka również?
I żeby nie było, że nic nie wnoszę do tematu, tylne drzwi z Liftbacka VI generacji pasują również do Aerodecka- miałem dylemat bo zastanawiałem się czy w związku z tym, że to kombi mogłobyć coś przekonstruowane, ale sprawdziłem w Hondzie i jest ok .
Fajny temat, pozdrawiam .
teraz śmiało mogę powiedzieć że gwint mts'a z ej/ek pasuje p&p do naszych 5d :)
x2
Pewnie już wiecie ale dodatkowo:
- wtryski 240cc z B18C4 do D14 OBD2
- środkowy 2" z Rovera 420 16v
- Zaciski przednie z H Legend 282(2T) + Klocki i Tarcze z MG ZS
- Zaciski tylne z H Civic VII 260(1T) + Klocki i Tarcze z EP2
- klakson trąbki z BMW (bezpiecznik w komorze 20A+)
Z rovera 45 chlapacze przednie pasują, tylne nie.
co prawda pytałem już w innym temacie ale kto szuka nie błądzi - czy ktoś się orientuje czy któreś z poliuretanów z crx przypasują do 5d?
czy ktoś się orientuje z jakich modeli hond i roverków będzie pasował mechanizm zmiany biegów do hondy civic vi 2.0 iTD 105 KM 1998 r. kombi, aerodeck po lifcie?
sprawdzam wszędzie, ale znajduję tylko mechanizmy zmiany biegów do hań z silnikami 1,4, 1,6 itd. - wzrokowo niby to samo, ale tu wydam 50 zł, tam wydam stówkę i w końcu nic nie będzie pasować a i kasy już nie będzie :/
znalazłem też mechanizm do hondy 2,0 D 1998 r. ale bez turbo - czy to ta sama część? sklep "nie daje gwarancji że będzie pasować" :(
szukaj z rovera 420 i podobnych z takim samym silnikiem .
maaaster109
29-11-14, 14:21
jakie dokladki podejda do mb2 ? prócz tej od mb6
Od VTIS. Wszystkie inne bez rzeźby nie podejda.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
maaaster109
30-11-14, 17:12
eh jestem jednak tylko na nia skazany:( od laguny podchodzi chyba do japonskiej wersji
eh jestem jednak tylko na nia skazany:( od laguny podchodzi chyba do japonskiej wersji
Podchodzi właściwie wszędzie, ale nie wszędzie wygląda. Przykład: 5D.
maaaster109
07-12-14, 21:27
Podchodzi właściwie wszędzie, ale nie wszędzie wygląda. Przykład: 5D.
Tak masz racje:)
Panny jakie halogeny podejda P&P do mb2? bardziej oplaca sie kupic od vti czy same halogeny i robic rzeźbę w zaślepkach?
na forum jest fotoinstrukcja jak zaadaptować halogeny z Laguny 2 - nie ma dużo roboty a wyglądają naprawdę dobrze :)
maaaster109
07-12-14, 21:43
postaram sie poszukac
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?114399-Monta%BF-halogen%F3w-z-Megane-2-w-5D-polifice&p=1384047&viewfull=1#post1384047
Hej
Moja dmuchawa zaczyna coraz głośniej warczeć i muszę ją wymienić.
Z jakich aut dmuchawa będzie Plug&Play? Czy może dało by radę zamontować mocniejszą dmuchawę?
Hej
Moja dmuchawa zaczyna coraz głośniej warczeć i muszę ją wymienić.
Z jakich aut dmuchawa będzie Plug&Play? Czy może dało by radę zamontować mocniejszą dmuchawę?
od rovera 400 podejdzie, ale musisz wiatraczek przełożyć bo ma odwrotnie listki, a czy mocniejsza to nie wiem - to ten sam producent "valeo"
od rovera 400 podejdzie, ale musisz wiatraczek przełożyć bo ma odwrotnie listki, a czy mocniejsza to nie wiem - to ten sam producent "valeo"
Nie musi. wystarczy że odwrotnie przełoży piny i bedzie wiać w drugą stronę,ale nie wiem czy ktoś kiedyś sie zagłębiał w ten temat jak Ja kiedy popsuł mi się ten wentylator bo hałasował jak tornado. Zacząłem go rozbierać, i poprostu samego tego plastiku z listkami które tworzą podmuch nie da się wyjąć od silniczka. Prędzej się połamie niz wyjdzie.
Witam, czy przeguby wewnętrzne w lewej i prawej półosi są takie same ? Posiadam półoś lewą (długą) i wybity przegub wewnętrzny w krótkiej. Czy moge poprostu wymienić ten przegub ?
Wiem pomyliłem tematy ale nie moge przenieść..
maaaster109
02-02-15, 22:08
http://i.imgur.com/MZAkF3P.jpg od czego ta dokladka? astra g?
nie dokładka tylko hokej i wyglada jak z golfa:D a temat to "PASUJE P&P czyli jakie elementy z innych aut pasują do Naszych 5D" a nie co to za dokładka od tego sa inne tematy wiec nie zasmiecaj
maaaster109
03-02-15, 23:09
nie dokładka tylko hokej i wyglada jak z golfa:D a temat to "PASUJE P&P czyli jakie elementy z innych aut pasują do Naszych 5D" a nie co to za dokładka od tego sa inne tematy wiec nie zasmiecaj
kolego ale pasuje i jest od innego auta wszystkie warunki spełnione a trzeba sie chyba dowiedziec z jakiego nie?
kolego ale pasuje i jest od innego auta wszystkie warunki spełnione a trzeba sie chyba dowiedziec z jakiego nie?
Z laguny też podejdzie tak samo jak ta ze zdjęcia.
Ale czy jest plug&play? Nie sądzę. Trzeba trochę wkrętów jednak w*******ić.
Do pieca.
maaaster109
04-02-15, 15:25
E tam to lepiej wziac od vti
E tam to lepiej wziac od vti
Pod względem wyglądu tak, pod względem krawężników i kotów nie :p
piotr__pit
11-07-15, 17:16
Przycisk podgrzewanych lusterek potrzebuje.
Przycisk podgrzewanych lusterek potrzebuje.
Niedawno wisiał na giełdzie i na grupie na fb.
Poza tym bez sensu odkopujesz wątek.
Witam
Pytano odnośnie foteli z integry do civic 5d ktoś ma jak pasuja dużo rzeźby?
Lukaszemko
09-08-15, 21:38
Błotniki z czego pasują
Błotniki z czego pasują
A z czego mają ****a pasować? Tak debilnego pytania to dawno nie wdziałem.
Nie ma zamiennikow z innych aut ani tuningowych blotnikow do 5d
tylko ori i tylko od 5d i do tego przedlift i polift maja inne.
Lukaszemko
09-08-15, 23:37
A z czego mają ****a pasować? Tak debilnego pytania to dawno nie wdziałem.
Np od rovera tak jak dzwi
wulkanisko
09-08-15, 23:53
Przecież na pierwszy rzut oka widać, że reflektory w Roverach są inne.
pewnie pasują z rovera, ale trzeba zmienić nie tylko błotniki... :D
Nie wiem czy odkryłem ameryke, ale te szufladki pod fotele są "symetryczne" i nie ma czy ona jest z prawego fotela czy z lewego, pasują do każdego który ma mocowania i nie ma regulacji góra dół.
Koledzy powtarzam pytanie ma ktoś u Siebie Recaro z itr? jak z szybnami i rzeźba?
Lukaszemko
10-08-15, 21:45
nadkola tylne od aerodecka pasują do MB 27
nadkola tylne od aerodecka pasują do MB 27
Aerodeck i 5D nie mają seryjnie nadkoli z tyłu.
Może zacznijmy od tego ze ten dział nie jest od zadawania pytań. Tylko stwierdzenia faktu.
No przecież kolega nie stosuje interpunkcji.
Tak jak wcześniej, tak i teraz "stwierdził" ;)
PS. Post do wywalenia, ale nie mogę zdzierżyć tej gimbusowej mody. Rozumiem od biedy smsy, gdzie jest 160 znaków, ale gdy można normalnie napisać dwa zdania i postawić znak "?" na końcu, to mnie szlag trafia :mad:
No przecież kolega nie stosuje interpunkcji.
Tak jak wcześniej, tak i teraz "stwierdził" ;)
PS. Post do wywalenia, ale nie mogę zdzierżyć tej gimbusowej mody. Rozumiem od biedy smsy, gdzie jest 160 znaków, ale gdy można normalnie napisać dwa zdania i postawić znak "?" na końcu, to mnie szlag trafia :mad:
Dokładnie!
Pompki spryskiwaczy od Hondy Jazz pasują do fabrycznego zbiorniczka 5D, trzeba kupić pompkę razem z uszczelką oraz wtyczką (wtyczka konieczna tylko do przedniej)
ale uwaga w Jazz są dwa typy pompek:
- białe wymagają rzeźby bo mają o 2mm cieńszy króciec
- czarne bez przeróbek
nie wiem w jakich rocznikach były białe a w jakich czarne, na allegro złomiarze różnie sprzedają :) sugerowałem się zdjęciem
Bonless doradza wymianę spinek na nowe, gdy się zdejmowało boczki, np. w celu wygłuszenia. Ja robiłem to już ze 30 razy przy różnych okazjach (nom... były poprawki;)) więc spinki były już nadwyrężone. Trochę szukałem w necie, a dziś przy okazji wszedłem do Norauto.
Spinki tapicerki (dokładnie boczki drzwi) pasują od Daewoo.
Produkuje Romix, a sprzedaje np. Norauto w cenie 12,99 zł za 10 szt.
Ta ciemna po prawej to oryginał. Jak widać identyczna z "koreą".
Sprawdzone, siedzą, trzymają.
http://images84.fotosik.pl/235/fa2510e0098d2756gen.jpg
;2718065']Pompki spryskiwaczy od Hondy Jazz pasują do fabrycznego zbiorniczka 5D, trzeba kupić pompkę razem z uszczelką oraz wtyczką (wtyczka konieczna tylko do przedniej)
Z hondy HRr-v pasuje P&P nic nie trzeba przerabiać
Dłuższe kołki do progów przydatne przy montażu VTI-S pasują z Toyoty Yaris (chyba z podszybia) o nr katalogowym wg Romix-a B22091.
http://i826.photobucket.com/albums/zz189/bonless/th_20170110_175240_zpsgw8zjlhj.jpg (http://s826.photobucket.com/user/bonless/media/20170110_175240_zpsgw8zjlhj.jpg.html)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.