Alix
20-05-11, 13:27
Jest drobny misz-masz w tej kwestii w dokumentacji. Oryginalnie dla 1.4 jest 1186kg, dla 1.8 jest 1194kg (w dowodzie rejestracyjnym homologację mam na 1198kg), dla diesla 1351kg a dla Type-R 1263kg (to masy wg. tej normy bez kierowcy). Gdzie indziej znalazłem: 1.4 jest 1244kg, dla 1.8 jest 1321kg, dla diesla 1486kg. Jeszcze inaczej jest tu:
http://www.autoefl.pl/autokatalog.asp?mark=8&family=99#cartable
W Auto-Świecie testowali kiedyś 1.4 Comfort i wyszło im rzeczywista masa 1223kg.
Dzisiaj byłem na pobliskim złomowisku i wyszło mi, że moje auto waży 1285kg +/- 20kg.
To jest 1.8 Executive gotowy do jazdy (wszystkie płyny, w tym 1/3 baku benzyny, gaśnica, apteczka, trójkąt, podnośnik, kable rozruchowe, obstrukcja insługi, atlas, chusteczki, rączka na tel. i jeszcze może z 1 kg drobnicy) Przy czym u mnie:
- lekkie felgi i nakrętki = -11kg
- wywalone koło zapasowe i klucz, elementy wnęki = -14 kg
- fotelik dziecięcy = +6kg
- zabudowa audio w bagażniku = +11kg
- wygłuszenie przednich drzwi i wyjęte tylne głośniki = w sumie +9kg
czyli w sumie mniej więcej jak w serii...
Ktoś z Was ważył swoje autko?
http://www.autoefl.pl/autokatalog.asp?mark=8&family=99#cartable
W Auto-Świecie testowali kiedyś 1.4 Comfort i wyszło im rzeczywista masa 1223kg.
Dzisiaj byłem na pobliskim złomowisku i wyszło mi, że moje auto waży 1285kg +/- 20kg.
To jest 1.8 Executive gotowy do jazdy (wszystkie płyny, w tym 1/3 baku benzyny, gaśnica, apteczka, trójkąt, podnośnik, kable rozruchowe, obstrukcja insługi, atlas, chusteczki, rączka na tel. i jeszcze może z 1 kg drobnicy) Przy czym u mnie:
- lekkie felgi i nakrętki = -11kg
- wywalone koło zapasowe i klucz, elementy wnęki = -14 kg
- fotelik dziecięcy = +6kg
- zabudowa audio w bagażniku = +11kg
- wygłuszenie przednich drzwi i wyjęte tylne głośniki = w sumie +9kg
czyli w sumie mniej więcej jak w serii...
Ktoś z Was ważył swoje autko?