Mrj
20-05-11, 08:52
Witam,
Mam takie pytanie do posiadaczy Civica z silnikiem LPG. Jakie macie obroty na biegu jałowym?
Bo ja muszę mieć podkręcone obroty w gaźniku (nie LPG), do jakichś 1.200 obrotów (ciepły silnik), czemu tak muszę mieć? Już mówię.
Odpalam rano na benzynie, włącza się ssanie, po niecałym kilometrze przełączam na gaz i obroty mają ładne ~1000 obrotów.
Jak już silnik zacznie się rozgrzewać, ale wskazówka temperatury jeszcze się nie podnosi, to obroty spadają do 500.
Jak się rozgrzeje to są na poziomie 1.100.
A jak są upały to podnoszą się do 1300.
Reduktor był niedawno regenerowany.
Jak u Was jest z obrotami? Czy to kwestia zwykłej regulacji LPG?
Pozdrawiam.
Mam takie pytanie do posiadaczy Civica z silnikiem LPG. Jakie macie obroty na biegu jałowym?
Bo ja muszę mieć podkręcone obroty w gaźniku (nie LPG), do jakichś 1.200 obrotów (ciepły silnik), czemu tak muszę mieć? Już mówię.
Odpalam rano na benzynie, włącza się ssanie, po niecałym kilometrze przełączam na gaz i obroty mają ładne ~1000 obrotów.
Jak już silnik zacznie się rozgrzewać, ale wskazówka temperatury jeszcze się nie podnosi, to obroty spadają do 500.
Jak się rozgrzeje to są na poziomie 1.100.
A jak są upały to podnoszą się do 1300.
Reduktor był niedawno regenerowany.
Jak u Was jest z obrotami? Czy to kwestia zwykłej regulacji LPG?
Pozdrawiam.