TmK18
14-05-11, 18:15
Powitać
Zmieniłem kolektor ssący i przepustnice od D16Z6
I teraz wręcz dopóki nie załączy sie tryb 16V to samochod przerywa i szarpie i dopiero po chwili wciskania gazu samochód jedzie ale i tak jakoś mułowato
Co ciekawe dzieje sie to tylko na Ciepłym silniku, a przed zmianą kolektora tego nie było
Obroty nie skaczą, po zatkaniu przepustnicy silnik gaśnie.
Co to może być? Wtryski, sonda?
W niecałym roku wymieniłem świece kable kopułke palec filtr paliwa olej filtr i filtr powietrza, błędów nie ma, obydwa czujniki EGR odłączone i zatkane kolektorami
Ewentualnie wydaji mi się że alternator jakoś dziwnie chodzi ale napięcie w normie
Silnik D15Z1 dolot oryginał od B7 wydechowy od D13B2
Zmieniłem kolektor ssący i przepustnice od D16Z6
I teraz wręcz dopóki nie załączy sie tryb 16V to samochod przerywa i szarpie i dopiero po chwili wciskania gazu samochód jedzie ale i tak jakoś mułowato
Co ciekawe dzieje sie to tylko na Ciepłym silniku, a przed zmianą kolektora tego nie było
Obroty nie skaczą, po zatkaniu przepustnicy silnik gaśnie.
Co to może być? Wtryski, sonda?
W niecałym roku wymieniłem świece kable kopułke palec filtr paliwa olej filtr i filtr powietrza, błędów nie ma, obydwa czujniki EGR odłączone i zatkane kolektorami
Ewentualnie wydaji mi się że alternator jakoś dziwnie chodzi ale napięcie w normie
Silnik D15Z1 dolot oryginał od B7 wydechowy od D13B2