PDA

Zobacz pełną wersję : dławi się szarpie przerywa na ciepłym



TmK18
14-05-11, 18:15
Powitać
Zmieniłem kolektor ssący i przepustnice od D16Z6
I teraz wręcz dopóki nie załączy sie tryb 16V to samochod przerywa i szarpie i dopiero po chwili wciskania gazu samochód jedzie ale i tak jakoś mułowato
Co ciekawe dzieje sie to tylko na Ciepłym silniku, a przed zmianą kolektora tego nie było

Obroty nie skaczą, po zatkaniu przepustnicy silnik gaśnie.
Co to może być? Wtryski, sonda?

W niecałym roku wymieniłem świece kable kopułke palec filtr paliwa olej filtr i filtr powietrza, błędów nie ma, obydwa czujniki EGR odłączone i zatkane kolektorami
Ewentualnie wydaji mi się że alternator jakoś dziwnie chodzi ale napięcie w normie

Silnik D15Z1 dolot oryginał od B7 wydechowy od D13B2

TmK18
24-05-11, 23:28
Wygląda na to że na ssącym z Z6 dostaje za dużo powietrza jak na 4zawory dolotowe
Bo teraz jak spiąłem na stałe tryb 16V to nie dławi się i jedzie w miarę normalnie

Powiedzcie mi tylko czy jak mam teraz cały czas podłączone zasilanie z aku + do zaworu Vteca to nie wyczerpie mi to akumulatora przez noc?

Yotomeczek86
25-05-11, 17:32
Możliwe że to wina TPS

TmK18
25-05-11, 17:39
Raczej nie bo mam od B7 i swój od Z1z tego co kojarzę na obydwóch było to samo
A co z tym pobieraniem pradu?

prima
26-05-11, 18:24
witam mialem podobnie, ale mam oryginal d16z6 u mnie za to odpowiadala sonda lamba, samodiagnostyka nic nie powiedZiala bylo wszystko, ok kupilem nowa sonde lambde i okazalo sie ze jest dalej to samo oryginalna sonda lambda bylo to samo okazalo sie ze sonda nie moze byc lutowana, tak pozatym ale sprawdz dokladnie sonde wg. mnie na komputer gdzies podjedz i niech sama sonde sprawdza,