Zobacz pełną wersję : linki nawiewu - jak sie do nich dobrac
Witam!
Mam pewnien problem ktory juz w zasadzie byl poruszany na forum - nie dziala mi wajcha regualcji nawiewu.
http://img440.imageshack.us/img440/2221/nawiewzt6.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=nawiewzt6.jpg)
Objawia sie to tym ze jakbym jej nie ustawil zawsze wieje mi zimnym powietrzem ze srodkowych nawiewow. Na forum bylo ze to wina spadajacej linki.
Moglby ktos powiedziec jak sie do niej dobrac zeby nie rozbierac za duzo autka? Najlepiej jakby zrobil ktos kilka zdjec gdzie co i jak...
Uprzedze zapalczywch ze z sercha potrafie korzystac i to zrobilem. NIestety poza lakonicznymi opisami nic nie znalazlem.
a nie ma tak jak w 5gen, ze jest pod nogami pasazera? tam wystarczy ja wyciagnac, ustawic odpowienia dmuchawe i naciagnac spowrotem na haczyk
Słuchaj, to ma wiać zimnym lub ma nie wiać wcale.
Ja to sobie tak wytłumaczyłem. że to jest taki nawiew z zewnątrz, na twarz kierowcy, żeby np. nie zasnąć jak się mocno grzeje w aucie np. na nogi i szybę.
Jeżeli się mylę to przyłączam się do pytania/prośby Andy-ego.
"Jeśli dźwignia bezpośredniego nawiewu znajduje się w górnym położeniu, to po włączeniu wentylatora powietrze z zewnątrz będzie dostarczane bezpośrednio do nawiewów środkowych, z pominięciem nagrzewnicy.Pozwala to na nadmuch zimnego powietrza na twarz kierowcy przy jenoczesnym dostarczaniu podgrzanego powietrza do wnętrza całego pojazdu"
Cytat z instrukcji 5D
no wlasnie usilowalem to dzis zrobic - i jak rozebralem schowek to w srodkowej kolumnie jest tyle tego badziewia ze nie da rady wsadzic reki tak zeby wymacac nawet linke przy cycku do regulowania.
A co do cytatu - to i owszem jesli dzwignia jest ustawiona w polozeniu gornym to jest pokazana strzalka o kolorze niebieskim i wtedy pomijana jest nagrzewnica. lecz jesli strzalka jest biala (jak w moim 1 poscie na zdjeciu) to powietrze powinno przechodzic przez nagrzewnice a nie przechodzi u mnie bo wieje lodem.
OK, wiemy kiedy ma wiać z pominięciem nagrzewnicy, ale cytat nie precyzuje czy w połoźeniu dolnym powietrze ma lecieć przez nagrzewnicę, czy też ma nie lecieć wcale.
U mnie nie leci wcale, więc wg mnie andy powinien zająć się "domknięciem" jakiegoś elementu aby i jemu nic nie wiało
albo
obaj musimy tak zrobić, żeby wiało, ale przechodząc przez nagrzewnicę.
Moim zdaniem - jest to funkcja off/on bo np. co by należało zrobić, żeby wogóle nie wiało tymi środkowymi kratkami (poza oczywistym wyłączeniem pokrętła nawiewu), przy zachowaniu "wiania" np na nogi, czy szybę.
Nie zamieszałem, nie? :d
Co do cytatu to tylko tyle o dźwigni w instrukcji piszą .
U mnie jest tak: Jak włącze dmuchawe i dam ciepły nadmuch na siebie i dźwignie środkowego nawiewu na dół to idzie ciepłe powietrze, jak dam dźwignie do góry to też idzie ciepłe ale jak przełącze ciepły nadmuch na szybe i nogi lub samą szybe to wtedy środkowym idzie zimne a pozostałymi ciepłe
Walczyłem z opisanym problemem dość długo i oto do jakich wniosków doszedłem :
Dostęp do linki strrującej tym środkowym wichajstrem jest patrząc od spodu po stronie pasażera.
Problem polega na tym iż linka jest zbyt długa i nie domyka klapki co powoduje że wieje mimo iż nie powinno (biała strzałka).
Aby to naprawić trzeba naciągnąć linkę tzn. odsunąć pancerz ,który jest zaciśnięty blaszką (właśnie w tym miejscu trzeba go przesunąć ) ,wszystko zrozumiecie jak popatrzycie na mocowanie linki od spodu . :aloha:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.