PDA

Zobacz pełną wersję : dolot d14a8 a gaz



sqchy
13-05-11, 10:03
Siema,
Jak przy tym silniku i gazie sprawdzi się taka opcja:
- wywalić rezonator (jak ktoś wie jak będę wdzięczny za krótki opis jak to zrobić oraz za info. czy coś za niego trzeba wrzucić, itp. bo jestem w tym zielony),
- zamiast filtra powietrza wkładka simota w oryginalna puchę (coś takiego:
http://allegro.pl/filtr-simota-sport-honda-civic-crx-del-sol-92-01-i1564178635.html )
Dodam, że chce również robić wydech zamiast kata przelot AWG, środkowy od VTI i końcowy od VTI zmieniony na przelot?
Nie chodzi mi o wykrzesanie z tego niewiadomo ile koniM tylko o ładniejszy dźwięk silnika i przy okazji o ewentualne lekkie wzmocnienie mocy. Czy taka opcja da rade przy gazie?
Dzięki za pomoc!

jasiek09
13-05-11, 10:22
Czy taka opcja da rade przy gazie?
da i na początek nie jest taka głupia

sqchy
13-05-11, 15:41
ok! Dzięki!
Wie ktoś może jak zdemontować rezonator? Może jest to gdzieś opisane?
Czy jak zdemontuje rezonator to montować rurę doprowadzającą zimne powietrze do filtra czy wystarczy sam demontaż?

artek0903
13-05-11, 15:47
musisz zderzak sciagnac a potem to juz bedzie widac co dalej ;) mozna zostawic bez doprowadzenia ale lepiej jest je dac, bedzie lepiej lapac zimne powietrze. A jakiej generacji masz instalke?

jasiek09
13-05-11, 18:32
Jak zostawisz dolną puszkę i wywalisz rezonator to i tak będzie ciągnął zimne powietrze, jeśli nie masz sekwencji to nadmuchu zdecydowanie nie rób, nawet i blos nie podoła.

artek0903
13-05-11, 21:30
wlasnie dlatego zadalem pytanie jaka ma instalke co by sobie tylko problemow chlopak nie narobil ;)

sqchy
13-05-11, 22:05
Powiem szczerze, że nie mam pojęcia której generacji mam instalacje. Wiem, że na pewno jest to sekwencja!

artek0903
13-05-11, 22:09
to wklej zdjecie komory silnika, jesli sekwencja to mozesz dlubac przy dolocie ;)