Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : WSKAŹNIK PALIWA



maszczep
04-03-07, 14:15
Witam:) Mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Od momentu jak zdjąłem zegary aby zmienić podświetlenie, wskazówka paliwa opadła na dół i mimo że zaleje do pełna to i tak się nie podnosi. Lipa straszna bo jeżdżę na wyczucie i nie mam pojęcia co mogło się popsuć. !!! PROSZĘ O POMOC !!!

Kvasir
04-03-07, 15:45
Za mocno lub za słabo dociśnięta wskazówka?

maszczep
04-03-07, 17:25
:( Też tak myślałem i spędziłem trochę czasu z widelcem w aucie ustawiając wskazówkę na włączonej stacyjce. MYŚLĘ że nic się nie stało !!! Jak bym jej nie ustawił to jest zawsze w tym samym miejscu. A zdarzało się czasem że przy włączonym silniku wskazówka szła do góry. A jak wyłączyłem silnik to całkiem opadała. :(

mEjdej
05-03-07, 09:48
...ja nic nie grzebalem (pewnie ktos inny), a wskazowka mi wariuje jak lubi :/

michalm
05-03-07, 14:52
Witaj
A nie odkręcałeś śrub mocujących tarcze tych zegarów, bo jak je odkrecales to mogles potem je za mocno dokrecic i zrobiles zwarcie. W tym momencie masz dwa wyjscie, albo kupisz nowy zegar, albo podobno mozna to polutowac z tym ze nie jest to latwe.
Wiem cos o tym bo sam tak wlasnie zrobilem z tymi srubkami.
Pzdr

maszczep
05-03-07, 19:25
:) Próbowałem znowu się bawić wskaźnikiem paliwa i troszkę podniosłem go na wskazówce do góry, następnie zdjąłem wskazówkę i przełożyłem do stanu zero. Jak przekręciłem stacyjkę to wskazówka ani drgnie. :d Paliwa mam jak na lekarstwo więc byłoby OK ;) . A jak WYŁĄCZYŁEM stacyjkę to wskaźnik zaczął podnosić się do góry i zatrzymał się prawie przy połowie. :speszony: Zdeka dziwne :/ . !!! Jakie poznać czy zrobiłem zwarcie !!! bo na zegarach z tyłu ani nic nie śmierdzi ani nie jest przypalone. NO LIPA STRASZNA !!! :(

michalm
05-03-07, 20:16
Na zegrach z tylu tego nie zobaczysz, bo to nie zostawia zadnych sladow. Zwarcie mogles zrobic poprzez za mocne przykrecenie krorejs z tych 6 srubek. Jak dokrecales tarcze to mocno przykreciles srubki? Bo ja tak wlasnie zrobilem i uszkodzilem wlasnie przez to uzwojenia na liczniku. A jak to sprawdzic to nie wiem, ja zadzwonilem do ASO i elektryk mi powiedzial co zrobilem stad wiec, dzisiaj wlasnie wymienilem ta tarcze i nie dokrecilem jej do samego konca i wszystko dziala poprawnie, wiec u mnie diagnoza elektryka sie potwierdzila. Sproboj moze tak: wez srobokret i sproboj dokrecac te srobki po kolei, jezeli ktoras bedzie sie obkrecac wogol wlasnej osi tzn ze przekreciles, ale jest to ryzykowne, bo jak to nie to wlasnie przy podkrecaniu moze sie to stac. Naprawde nie wiem jak moge ci wiecej pomoc.

Pzdr

Lcfr
05-03-07, 22:18
Naprawde nie wiem jak moge ci wiecej pomoc.


Pzdr


bylo o tym setki razy.....
NIE SCIAGAC WSKAZÓWEK ZEGAROWYCH... bo w 99,9% konczy sie to takimi przygodami jak piszecie powyzej....
trzeba uzywac szukajki... tam jest sporo na ten temat-nie placi sie wtedy "gapowego" w postaci nowych zegarów badz jazdy z uszkodzonymi....

maszczep
06-03-07, 17:16
Dzięki Bardzo za pomoc :d