PDA

Zobacz pełną wersję : D16Z6 po doprężeniu - problemy



Niedzial_
03-05-11, 22:41
Witam, jestem właśnie po remoncie D16z6, na tłokach PM03 z D15 CR obliczony to około 11,6. Wszystko na OEM gratach, robione przeze mnie.
Problem jest następujący silnik po odpaleniu strasznie nierówno pracuje+ lekko falują obroty, (jak by nie palił na któryś gar) po wykręceniu świec okazuje się że nie przepala paliwa, i teraz od czego zacząć? Czy to wina zdmuchiwania iskry, czy czegoś innego?? Acha zapłon ustawiony na ori kąty.
Jakie świece kupić zimniejsze czy zostawić seryjne??
Może ktoś pomoże??

Karot
05-05-11, 02:16
Stukowe ?Cr11 to juz dosc.
zacznij od strojenia i 98 octanowej:p
ja mialem u siebie ze przy wciskaniu pedalu gazu na jalowym np na 5tys rpm bylo wyraznie to slychac.Nie pracowal rowno,tak sie wydawalo przez odglos wydechu.
Sprawdz u siebie:cool:

Niedzial_
05-05-11, 12:55
hmm narazie jeszcze jej nie gazowałem tak wysoko, żeby zaobserwować stukowe próbuje ogarnąć błąd nr. 4 (czujnika położenia wału korbowego) tzw. CRANK SENSOR, wczoraj podmieniłem aparat z kumplem i nic się nie zmienia :confused: Dzisiaj sprawdzę wiązkę czy są połączenia do komputera. bo już brakuje powoli pomysłów??
Problem falujących występuje nadal i to dość znacznie lecz po odłączeniu korkowca ustępuje, może łapie gdzieś lewe powietrze dzisiaj, jeszcze posprawdzam podciśnienia może łapie gdzieś lewe? Chodż po zasłonięciu przepustnicy ręką silnik gaśnie, powoli już brakuje mi opcji. :(

skolopendra
05-05-11, 16:30
Jakie świece kupić zimniejsze czy zostawić seryjne??

musisz po pałować trochę ,wykręcić za jakiś czas i oglądnąć elektrody

Niedzial_
05-05-11, 23:15
no w sumie racja, sprawdzę po jakimś przebiegu jak to będzie wyglądać :D Problemy dzisiaj zostały ogarnięte :cool: