Zobacz pełną wersję : Drązki kireownicze 5D D14A8
Na przegladzie powiedzieli mi ze mam luzy na drązkach kierowniczych (nie koncówkach bo juz wymienialem) Ale czytam na forum ze sa niewymienialne. Wymieniał juz ktos takie drazki w 5D D14A8 97r.?? jeszce jedno, nawet po ustawieniu zbieznosci gdy jade prosto kierownica jest lekko skrecona a jak ja ustawie prosto to samochod lekko skreca..co to moze byc jesli nie zbieznosc..???
Ale czytam na forum ze sa niewymienialne
daj link do tego topicu chetnie przeczytam
Wymieniał juz ktos takie drazki
koncowki drazkow sa wymienialne
jeszce jedno, nawet po ustawieniu zbieznosci gdy jade prosto kierownica jest lekko skrecona a jak ja ustawie prosto to samochod lekko skreca..co
to moze byc jesli nie zbieznosc
W ostatecznosci mozna zdjac kierownice i ustawic na wprost
...nawet po ustawieniu zbieznosci gdy jade prosto kierownica jest lekko skrecona a jak ja ustawie prosto to samochod lekko skreca..co to moze byc jesli nie zbieznosc..???
Z tego co sie dowiedzialem gdy ustawiali mi zbieznosc, to taki efekt moze wystapic. Nie jest to kwestia zle ustawionej zbieznosci, tzn wszystko moze byc ok a kierownica bedzie lekko skrecona.
Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi.
pozdrawiam,
Z tego co sie dowiedzialem gdy ustawiali mi zbieznosc, to taki efekt moze wystapic. Nie jest to kwestia zle ustawionej zbieznosci, tzn wszystko moze byc ok a kierownica bedzie lekko skrecona.
Ustawienie zbieżności jest TEŻ po to, aby mieć w czasie jazdy na wprost - prosto kierownice a bajdużenie że taki efekt może wystąpić jest lekko mówiąc nie na miejscu
W ostatecznosci mozna zdjac kierownice i ustawic na wprost
powiem z wlasnego doswiadcznia ze nie da sie przestawic oryginalnej kierownicy nawet o jeden zabek, jest jakos tak wpasowana ze nie da sie wlozyc iaczej.
u mnie tez tak mialem, po zbierznosci mialem lekko skrecona kiere, a wyobrazcie sobie ze efekt zniknol kiedy zmienilem opony na nowe(po przeanalizowaniu stwierdzam ze oponki byly przekoszone"bardziej zurzyte" po jednym boku- mysle ze mogl bys pokombinowac z ustawieniem kul(tyl i przud pozamieniaj, ewentualnie prawe z lewym)
Tak jak mówisz, kierownicy nie ma co przestawiać. Opony mam zupełne nówki a problem taki sam ale na wtorek zostawiam samochód u chłopaków z Fan Car z Praskiej (Łódź). Podobno są najlepsi. Zobaczymy ile mnie skasują....
romcio0675
03-03-07, 21:10
przerabialem ten problem w ma87 d14a2 zadzwońdo serwisu ja taką informację uzyskałem aoto witolin warszawa tel do sklepu z częściami (022)610 26 84 podaj model i numer nadwozia lub wymontuj jeden jeśli ma średnicę gwintu od strony końcowki14 mm i od strony listwy też 14mm to jest teoretycznie nie wymienialny można to obejść opisałem to na forum "problem z drążkiem kierowniczym" jeśli chodzi o zbierzność to chyba skopali robotę kierownica musi być na wprost
jestem już po wymianie i okazały sie sworznie....300zł poszło ale zupełnie inny samochód, super! ale kierownica ciagle krzywa i powiedzieli ze tak juz musi byc bozbieznosc ok. nie mozna miec wszystkiego w 9 letniej Hani, kazda ma swoje wady:-)
u mnie jest prosto, a mam prawie 11 letnią Hanie - więc to jest zależne od....... mechanika :aloha:
le kierownica ciagle krzywa i powiedzieli ze tak juz musi byc bozbieznosc ok. nie mozna miec wszystkiego w 9 letniej Hani, kazda ma swoje wady:-)
oj mam wrazenie ze nie chcialo sie im robic :/ powinni zmienic ustwienie wlasnie przy ustawianiu zbierznosci.
Kurcze ale to juz trzeci serwis gdzie twierdza ze zbieznosc ok. a kierownica jak byla krzywa tak jest. Chyba juz odpuszczam..
według mnie to może tak być że zbieżność OK a kierownica krzywo po prostu jest przesunięcie na końcówkach drążków jedna skrócona druga wydłużona a dzieje się tak na przykład jak przy regulacji jest nierówno zablokowana kierownica (na oko pozornie równo ale jednak z minimalną odchyłką) rada jest taka że "dobrą zbieżność" należy ustawić jeszcze raz prostując kierownicę.
dokladnie tak jak pisze jjurgiel, zbierznosc masz dobra(opony sie nie scieraja) ale nalerzy ja ustawic przy wyprostowanej kierownicy(czyli trzeba przestawic na obu drazkach o ta sama wartosc) i tyle. jak robiles to nie dawno to podjedz i zloz reklamacje.
romcio0675
07-03-07, 20:42
widać że ci mechanicy to niezłe lenie ja po wymianie drążka i końcówki jak pojechałem na zbierzność to najpierw założyli mi rodzaj blokady na kierownicę aby była prosto a dopiero pużniej zabrali się za regulację jjurgiel ma rację trzeba wyregulować obie
blokadę zakłada każdy mechanik ale po prostu niedokładnie ustawiają przed zablokowaniem kierownicę ja sam zwracałem uwagę mechanikowi który blokował i twierdził że prosto ale stał z boku samochodu a rację mi przyznał jak usiadł z tylu i spojrzał na wprost :d
Sam miałem przypadek "skręconej" kierownicy cały czas dumałem, że to tak ma byc az się wkurzyłem i przy przeglądzie (udało mi się wcisnać na halę ) zażadałem wyprostowania roboty tyle co przy zbiezności a Hani ma już 8 lat żadne takię że ten typ już tak musi miec.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.