jaro21dnb
01-03-07, 19:47
Wiatam
Mam takie pytanko,zrobiłem kapitalny remont silnika,wszystko nowe
całkowicie,panewki głowne i korbowe,sprzeglo aparat
zaplonowy,rozrząd,głowica do obróbki 16 zaworow nowych
dotartych ,16 prowadnic zaworowych nowych,kable zaplonowe,swiece
zapłonowe nowe,filtry,plyny kompletnie wszytko i teraz pytanie :
czy mozliwe to ze ciągnie dopiero od 3-3,5 tys rpm przez to ze
taki zawór pod przepustnicą jest troszke nieszczelny i na ciepłym
silniku na bigu jałowym falują obroty midzy 500 a 1200 rpm
a po jakims czasei sie uspokoji i jest wporzo.
Dziwi mnie to tylko ze po takim remoncie ciagnie dopiero od 3
tys ,miedzy 1 tys a 3 tys jest taka dziura jakby :| .
Proszę o pomoc i z góry dziekuje
p.s civic ej11 d16z6 usa
Mam takie pytanko,zrobiłem kapitalny remont silnika,wszystko nowe
całkowicie,panewki głowne i korbowe,sprzeglo aparat
zaplonowy,rozrząd,głowica do obróbki 16 zaworow nowych
dotartych ,16 prowadnic zaworowych nowych,kable zaplonowe,swiece
zapłonowe nowe,filtry,plyny kompletnie wszytko i teraz pytanie :
czy mozliwe to ze ciągnie dopiero od 3-3,5 tys rpm przez to ze
taki zawór pod przepustnicą jest troszke nieszczelny i na ciepłym
silniku na bigu jałowym falują obroty midzy 500 a 1200 rpm
a po jakims czasei sie uspokoji i jest wporzo.
Dziwi mnie to tylko ze po takim remoncie ciagnie dopiero od 3
tys ,miedzy 1 tys a 3 tys jest taka dziura jakby :| .
Proszę o pomoc i z góry dziekuje
p.s civic ej11 d16z6 usa