Zobacz pełną wersję : 4x4 z hr-v do jajka
Witam wszystkich tak sobie ostatnio rozmślam przeglądam i wpadł mi do głowy pewien pomysł ale nie wiem czy dało by rade go zrealizować. Mianowicie w hondzie hr-v są silniki d serii d16w... itd a jak wiadomo z d serii do d serii niemalże zawsze wszystko pasuje plug & play jak by to było ze skrzynia biegów 4x4 z hr-v podeszła by? czy nie bardzo? dało by rade z tego zrobić civica V gen z d seria z napędem 4x4? wiem ze można coś podziałać tak z napedem z hodny shuttle ale to już raczej cięzko znaleźć coś takiego a hr-v jest pełno a części typu skrzynia czy inne bajery aż tak drogie nie są. Jesli ktoś przerabiał taki temat bądź coś w tym stylu niech sie podzieli;)
jeśli nie ten dział z góry przepraszam prosze o przeniesienie
Ktoś przerabiał podobny temat ale w 5gen coupe i napęd brał z bardzo rzadkiej wersji Civic RTSI. O przeróbkach z HR-V nie słyszałem.
jozek_marek
02-05-11, 13:45
Bodajże w którymś temacie usera musk był poruszony temat 4x4 w jajku. Nie wiem czy nie w civicu - przeczytaj temat jego civica i będą linki albo dokładny opis co z czym się je.
Z tego co pamiętam to jest dużo cięcia.
Masz tu projekt takiego jaja z 4x4 z HR-V - też może być dużo info.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?19740-EG5-B18T-4WD-by-PROcustom
Masz tu projekt takiego jaja z 4x4 z HR-V - też może być dużo info.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/sho...D-by-PROcustom
a to nie jest naped z CR-V?
jozek_marek
03-05-11, 03:24
a to nie jest naped z CR-V?
faktycznie, CR-V. Za bardzo skupiłem się na tym 4x4 :) Ale podejrzewam, że budowa jest podobna więc z grubsza autor tematu zorientuje się co i jak.
Mam civica RTSi, 4WD d16z7. Czy ktoś orientuje się czy taka skrzynia z HR-V (d16) podejdzie plug & play?
Mój automat trochę niedomaga, rozważam swap na inny automat lub manual.
Ewentualnie od czego szukać?
Ja sie podłacze pod temat, ale prosiłbym o info odnośnie napędu z hrv do VIgen HB. Obecnie mam silnik d15z6, ale planuje w niedługiej przyszłości swap na coś troche mocniejszego(obecny silnik sie kończy). Myślałem własnie o silniku z hrv bo wiadomo d seria, to nie bedzie dużego problemu z osprzętem, a teraz zacząłem także myśleć o swapie napedu :D
ale w hr-v nie ma typowego napedu na cztery koła;)
"Tył dołącza się w momencie uślizgu kół przednich i odłącza jeśli tylko prędkość obrotowa osi przedniej z tylną się zrównoważy.To żadne 4WD, a pseudo, udające terenówkę. Tył dołączany jest hydraulicznie za pośrednictwem sprzęgła wiskotycznego, które też ma swoje ograniczenia (nie jak to jest w przypadku reduktora)"
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.