PDA

Zobacz pełną wersję : Blacharka EG3



eleele2006
26-04-11, 23:55
Siema mam pytanie ostatnio jakiś gówniarz pijany mi porządnie obił honde dokładnie na prawej ćwiartce szukałem tego elementu i znalazłem nie drogo w tym samym kolorze ale mam pytanie czy ten element jest przykręcany jak np. błotnik czy spawany jeśli byłby przykręcany to co trzeba mniej więcej ściągnąć żeby się tam dostać do niego...? POZDRO i dzięki z góry za pomoc

JunkieXL
05-05-11, 22:13
lol, tył to jedynie musisz wspawać, ale jak masz wgniotki to są takie małe na przyssawki to gładzenia wgniotek, wyciaganiem tego też techniką, rozgrzewanie i natychmiastowe chłodzenie.

d15b7hal
25-08-11, 19:20
jeżeli są to delikatne wgnioty to dobry warsztat ci to zrobi bez spawania ale osobiscie wole wspawywac elementy niż je robi bo robi sie pod sprzedaż szpachel to bagno

Lukasyaho
30-08-11, 23:52
, rozgrzewanie i natychmiastowe chłodzenie.

Ta technika to ściema :D

jasiu0997
04-09-11, 13:20
czemu ściema?? to zależy od rodzaju wgniotki. bo jeżeli bedzie taka "ostra" i głeboka to blacha sama nie wróci na swoje miejsce :)

Lukasyaho
04-09-11, 21:21
Próbowałeś tego ??

kosma66
07-09-11, 16:00
Duże są te wgniotki? Jeżeli nie, to może spróbuj troszkę powypychac od srodka, kiedy zdejmiesz boczek jest bardzo dobry dostęp ;p

Nemereth
09-09-11, 17:59
www.hondapartsnow.com

Wejdź i wpisz swój VIN, jeśli nie znajdzie to po modelu auta i zobacz jak wielki jest Twój błotnik... to właściwie cały bok aż do podłużnic.
Zważ na to, że nie byłaby to opracja Plug and Play.

Jeśli już chcesz się w to bawić to możesz zmienić samo poszycie (jeśli wewnętrzne blachy nie są pogięte).

Dalej... Wymiana poszycia...
-Zdzieranie lakieru
-Wiercenie nazwę to "bodów" (punkty w których blachy były punktowo zgrzewane)
- Rozdzielenie blach
- Wyciecie niechcianego obszaru
- Mierzenie obszaru na zapasie
- Ponownie punkty wyzej
- Pasowanie
- Zagniatanie/dobijanie i znow punktowe spawanie
- równanie spawów
- zabezpieczanie i lakierowanie

Pracy: Zaje**ście dużo.