Zobacz pełną wersję : Podskakujący przód
Po zmianie sprężyn na bardzo twarde z przodu, zauważyłem ze na najmniejszych nierównościach cały przód auta podskakuje (czasami jak piłeczka). Przyczyny szukać bardziej w sprężynach czy może amortyzatory już mają koniec?
Wojtec12345678
24-04-11, 12:16
Na 100 % amory... skoro twarda sprężyna to amor musi być taki sam bo inny nie wytłumi...stąd podskakiwanie...amory to seria?
Amory seria, ale od MB, czyli twardsze niż te co są seryjnie w EJ
Wojtec12345678
24-04-11, 22:38
To nic seria to seria...do twardych a nawet jak napisałeś bardzo twardych sprężyn jest potrzebny twardy amor,żaden seryjny amor takiej sprężyny nie wytłumi
Amory seria, ale od MB, czyli twardsze niż te co są seryjnie w EJ
A skąd masz takie informacje, że amor z MB jest twardszy niż ten z EJ ? I fajnie byłoby konkretniej określić z jakiego MB ten amor pochodzi.
Te bardzo twarde sprężyny też nie mają producenta ? :)
A skąd masz takie informacje, że amor z MB jest
twardszy niż ten z EJ ? I fajnie byłoby konkretniej określić z jakiego
MB ten amor pochodzi.
Te bardzo twarde sprężyny też nie mają producenta ? :)
Springi H&R 29 994 VA -35 i Bez sarkazmów proszę... Swoją drogą na dniach
będę je wymieniał na Eibach pro kit, bo te H&R są jak dla mnie za
twarde. Chciałem tylko sie utwierdzić w przekonaniu, czy skaczące auto to
wina tego, że mam bardzo twarde springi, czy może wina leży też po
stronie amora.
Z tego co wyczytałem, na forum to amor od MB jest podobno twardszy niż te
w EJ, ze względu na to, że MB jest cięższy(ale mogę się mylić, jak
już wspomniałem wyczytałem to na forum). Co do tego z jakiego MB
pochodzą springi, to do końca nie wiem o co dokładnie Tobie chodzi,
może sprecyzuj bardziej pytanie:?:
Jeśli to w czymś pomoże: przed-lift, silnik 1.4, czarny:P
Amory seria, ale od MB, czyli twardsze niż te co są seryjnie w EJPrzepraszam za moje bardzo laickie podejście, ale bardzo dużo osób jeździ na obniżających springach i seryjnych amorach i opinie są nawet ok. Wiadomo ze seryjny amor szybciej sie "wysra". ale to mogę przyjąć na klatę ;) Z góry mówie, że nie ścigam się na torze, chciałbym aby moj EJ ładnie sie prezentował i w miare możliwości zachował trochę komfortu podczas jazdy. I tak niedługo kupię jakieś lepsze amory, ale póki co już miałem jeden wydatek na springi i chciałbym trochę zregenerować budżet, a do tego czasu muszę autem jeździć ;)
Czy to możliwe aby amortyzator, z którego nic nie cieknie i jest suchutki był wykończony ? Do tego jak obciążyłem go moją masą ciała (83kg) aby "zdusić" to chował się bardzo powoli. Czyli chyba dobrze?
Chodzi o to, że wersji MB jest wiele, MB1/2/3/4/6/7.
Wg forum inne amory są tylko w MB6 czyli VTI, ale niestety nie potwierdza tego EPC bo patrząc po numerach części inne są tylko seryjne springi.
Tak samo nie chce mi się wierzyć, że seryjny amor np. z MB 1.4 jest twardszy niż ten w EJ 1.4 :)
Masz jednym słowem założone twarde springi na śmieciowaty amor i stąd Twoje problemy, zupełnie inaczej wypadłoby połączenie tych sprężyn ze sportowym amortyzatorem.
OK. dzięki za odpowiedz :)
Co do rodzaju MB, to nigdy sie nie zagłębiałem w ten model civicka, tak wiec nie rozróżniam ich, wiem tylko, ze to MB z którego brałem amory to z '96r.
Springi i tak zmieniam jutro na bardziej miekkie, nad amorem również pomyśle ;)
No to sila rzeczy nie sa z VTI. Nie mozna wobec tego sie dziwic temu problemowi...
Springi i tak zmieniam jutro na bardziej miekkie, nad amorem również pomyśle ;)
Czyli jednak się zamieniłeś... :( Daj znać o tym co gadaliśmy na PM jak coś...
Po zmianie sprężyn na bardzo twarde z przodu, zauważyłem ze na najmniejszych nierównościach cały przód auta podskakuje (czasami jak piłeczka). Przyczyny szukać bardziej w sprężynach czy może amortyzatory już mają koniec?
To o czym piszesz kolego to wina amorków, miałem to samo jak zapodałem springi -35 na seryjny amor przód skakał jak piłeczka zrobiłem tak z 40tys i amorki padły a sądzę że po przebiegu auta nie były wymieniane. Gdy padły mi amorki kpiłem KYB Exel-G niby odpowiednik serii, i jest po prostu super dalej śmigam na tych springach (firma AP) i autko ładnie tłumi i nie ma efekt piłeczki. Zrobiłem już na tych amorkach 16tyś i jest ok :) na trzepakach pokazało przód 78% tył 76%
No to sila rzeczy nie sa z VTI. Nie mozna wobec tego sie dziwic temu problemowi...
Nawet gdyby były, nic by to nie zmieniło, amory czy to VTI czy zwykłe MB są takie same, wg Hondowskiego EPC inne są tylko sprężyny.
...i kpiłem KYB Exel-G niby odpowiednik serii...
Bo to jest bardzo fajny zamiennik serii, co nie zmienia absolutnie faktu, że w porównaniu z każdym jednym sportowym amorem wypada kiepsko.
Faktycznie wina leżała po stronie amorów, okazało się, ze były w stanie agonalnym :P po zmianie już jest dobrze;)
Faktycznie wina leżała po stronie amorów, okazało się, ze były w stanie agonalnym :P po zmianie już jest dobrze;)
To jakie wstawiłeś amorki ?
Póki nie będę miał wiekszej ilości $ to są seryjne, ale w bdb stanie. Jeździ się komfortowo, tak wiec nie narzekam:)
mam pytanie, mozliwe jest zeby amory uzyki z ek/ej mialy na przegladzie 80-76%?
mysle czy nie wziac bo po dobrym pieniadzu sa a bede eibach pro kita zakladal a do przyszlego sezonu lepszego amora nie kupie niestety i trzeba przejezdzic...
Takie wartosci pokazuje praktycznie rzecz biorac nowy amortyzator, no moze minimalnie wyzsze, moze tak byc, ze tak wlasnie pokazuje i amory sa w bdb stanie.
ale bedziesz mial pewnosc jak zobaczysz wydruk na oczy a nie na slowo
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.