Zobacz pełną wersję : D15Z6 sprzęgło
witam
wczytałem że po zmianie koła zamachowego można wsadzić sprzęgło 210mm zamiast 200mm
z czego musi byc zamach d16z6? fidanza do d seri?
pzdr
z d16z6 może być ale wtedy radzę odchudzić bo jest cięższy i Ci zacznie bardziej zamulać auto. Jak kupisz fidanze to też po problemie - autko zacznie żwawiej jechać.
Chyba jest tak że jak wsadzisz większe koło to musisz wsadzić większe sprzęgło,analogicznie z mniejszym ;)
jeżeli twoje sprzęgło już powoli się kończy to najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest zmiana koła zamachowego, najlepiej od D16Z6 212mm oraz sprzęgła także od tego modelu. Wyjdzie cię to taniej niż kupno samego sprzęgła do D15Z6.Nie mam pojęcia dlaczego one są takie drogie :confused::confused:
A jeśli chcesz to przy okazji możesz zamach trochę odchudzić albo kupić fidanza ;)
dokładnie tak zamierzam zrobić
tylko przy toczeniu koła musi się odbyć dynamiczne wyważanie koła czyż nie?
i właśnie do ilu można bezpiecznie zjechać koło od D16Z6?
najlepiej od D16Z6 212mm oraz sprzęgła także od tego modelu. Wyjdzie cię to taniej niż kupno samego sprzęgła do D15Z6.Nie mam pojęcia dlaczego one są takie drogie
a ja nie mam pojecia dlaczego sprzegło z z6 hest takie tanie :D
tylko przy toczeniu koła musi się odbyć dynamiczne wyważanie koła czyż nie?
w kole nawierca się otwory, a później trzeba je od nowa wyważyć oczywiście
Sprzegło od D15z6 ma 200mm ato od D16Z6 ma 212 mm.
Najprosciej i taniej kupic kolo zamachowe za 50 -60 zł od d16 i odchudzić i do tego sprzeglo exedy do d16 i bedzie wmiare tanio i dobrze!!
Fidanza kosztuje kuuuupe kasy....
chcialbym przypomniec ze kolo z d15b2/7 tez ma 212mm. wiec nie tylko od z6 musi byc zamach.
chcialbym przypomniec ze kolo z d15b2/7 tez ma 212mm. wiec nie tylko od z6 musi byc zamach.
dokładnie tez ma 212 mm jeszcze jakies koła maja 212 ale nie pamietam juz ktore
dokładnie tez ma 212 mm jeszcze jakies koła maja 212 ale nie pamietam juz ktore
d15 i d16 z 5gen oraz d16 z 6gen.
I to by było na tyle.
a ja nie mam pojecia dlaczego sprzegło z z6 hest takie tanie
pewnie dlatego, że swego czasu d15z6 na polskich drogach to był rarytas i nikt nie ściągał rzeczy pod ten silnik a pod d16z6 zawsze było lepiej kupić części zamienne, więc i ich ceny były niższe
Osobiście mam odelżony zamach od z6 + exedy pod z6 i zero problemów a i wyszło taniej jak już wyżej wspomniano
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.