PDA

Zobacz pełną wersję : Skaczą obroty po zmianie ssącego na Z6



TmK18
20-04-11, 23:01
Mam sinlik D15Z1
Kolektor ssący mam od D16Z6 a przepustnice od D15B7
Obroty skaczą od 1500-2000rpm
Raczej napewno mam źle podłączony krokowiec, napiszcie jak ma być prawidłowo
http://www.team-integra.net/images/BAEC1978-D3A7-4405-AB2D-2761DC15A96D/articles/wildoutwhitegsr/FITV/P1010289.jpg
Ten wężyk centralnie pod przepustnicą idzie do 1 od lewej czy drugiego w przepustnicy?
http://img15.imageshack.us/i/img6534large.jpg/
I gdzie idzie ten drugi wężyk od krokowca?
I czy może te czujniki na przepustnicy przełożyć od starej przepustnicy?

noctyfer
21-04-11, 07:36
No biorąc to na logikę, przynajmniej ja mam tak u siebie, to węża wyjściowego z głowicy podłączasz do zaworu FITV, następnie puszczasz z zaworu FITV do krokowca i z krokowca do głowicy tak żeby zamknąć obieg cieczy chłodzącej. Co do falowania obrotów mam to samo, więc możliwe że też mam coś źle podłączone ale jakoś inaczej tego się według mnie ogarnąć nie da. Niech się wypowie jeszcze jakaś mądra głowa.

TmK18
04-05-11, 00:21
Sprawa ogólnie rozwiązana
Po rozkręceniu wszystkiego, wyregulowaniu zaworów i skręceniu z powrotem jest dobrze, obroty przestały skakać
Najbardziej pomógł mi temat o MPFI na D15B2 http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?33135-D15B2-mpfi-%28na-D15B7%29-co-jeszcze-mo%BFe-by%E6-potrzebne&highlight=faluja+obroty
Jest tam dokładnie opisane podłączenie wężyków oraz kilka opcji sprawdzenia szczelności, do tego trzeba sprawdzić nad czujnikiem temp. z tyłu ssącego taki grzybek z wężykiem
U mnie teraz jak zatkam przepustnicę silnik gaśnie czyli szczelne wszystko
Śrubka nad przepustnicą ustawia się u mnie wolne obroty na jałowym

Także skaczące obroty niemal na 99% wszędzie da się zniwelować, chyba że komputer może mieć coś nie tak
Pozdro