Zobacz pełną wersję : Civic Coupe 1.6 Vtec -> Swap na 2.2 Vtec
Witam wszystkich:)
tak jak w temacie....
W planie mam Civic Coupe 1.6 Vtec.
Chcialbym wsadzic do tego silnik 2.2 JDM z Prelki IV Gen.
Civic sliczny ale za slaby... preludka za ciezka:)
Czy taki swap wogle mozliwy, i czy jest sens?:)
I zasadnicze pytanie czy dobrze bedzie "rwalo" ?
I czy realne aby zejsc w lzejszym Civicu do ok 6sec do 100km/h ??
Nie pytajcie skad wezme silnik itp.. gdzie przeloze..:)
Chcialbym wiedziec czy to jest wogle realne i czy warte swieczki:)??
Pozdrawiam Seba..
dac sie da:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=130080861757&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=003
pzdr
da sie w polsce jezdzi juz kilka takich samochodow, 6 sec powinien osiagac bez problemow
a czy po modyfikacji ECU, kolektor, wydech, dolot dalo by rade zejsc ponizej 6sekund ?:)
I tak dojdziemy do pytania co zrobic zeby zejsc do 4 sekund :/
a czy po modyfikacji ECU, kolektor, wydech, dolot dalo by rade zejsc ponizej 6sekund ?:)
mysle ze ze wzgledy na FWD i brak LSD raczej malo mozliwe.... ale nie tylko przyspieszeniem do 100 czlowiek zyje ;)
I tak dojdziemy do pytania co zrobic zeby zejsc do 4 sekund :/
nie:)
dla mnie bedzie bajka jak bedzie 6 :)
5 to czysto teoretycznie.
moze napiszcie co trzeba przerobic? co wyciac? co przespawac.. :P
trzeba przerobić wiązkę, wyciąć podłużnicę i przespawać łapy
myśłe że jak ogarniesz ten temat to przyspieszenei do 100 nei bedzie az tak wazne bo radochy z jazdy bedzie co niemiara...
Mocne FWD mają to do siebie że do setki akurat jeżdżą przeciętnie. Zabawa zaczyna się później :aloha:
spokojnie zejdziesz pozniej 6 sekund, ja nie mailem okazji mierzyc ale koega z pomorza robil to i wyszlo mu ok 5,5sek na seryjnym silniku
a wojtrek ma 5,8sek? eee cos smierdzi, niech mi ktos wytlumaczy czemu tak jest ??
ale jak jest ziomie?? moim zdaniem seryjne h22 spokojnie robi 6do 100 w civicu
ja nie mówie, że nie zrobi. w sumie to nie umiem tego wytlumaczyć :D
Będzie miało trakcję to zrobi (czyli czytaj opony w stylu R888). Inaczej nie ma co mysleć o czasach poniżej 6s.
mighty zauwaz że byłę auto Krzysia, ma lżeszego kierowce i jest całe wydłubane, a auto wojtreka jest chyab ze wszystkimi gratami na pokładzie.....
mighty zauwaz że byłę auto Krzysia, ma lżeszego kierowce i jest całe wydłubane
to nei chodzi o moje auto ziomie, chodzi o 5g :)
no ale tez auto wojtreka ma 30 koni wiecej i wiekszy moment...
6 sec w 5gen coupe to realne, pod kilkoma warunkami:
opony
zdrowy motor
dobra nawierzchnia
dobre sprzegło
ogarniety kierownik
Ja w swoim 6gen (1035kg) powtarzalnie robilem 5.8--- 5.9
ale nie martwił bym sie o przyspieszenie tylko o to kto Ci zrobi takiego swapa i czy podejmie sie tego ze wspomaganie bedzie i chlodnica od Prelude czyli taka jak byc powinna
P.S nie trzba ciac podłuznic, lewa trzab na gorąco ubic troszke i ok.
Po Warszawie jezdzi 5gen HB H22 zeswapowany u mnie wiec uwaga panowie
;)
franek4321
06-03-07, 22:46
Jeżeli masz możliwość, to się nawet nie zastanawiaj (choć bedzie cie to kosztować wiele nerwów i kasy) ale warto, ja żałuje bo mogłem mieć taki silnik( ale balem sie czy w ogóle wejdzie) ale mam B18 i mam nadzieje nie bede żałował :-)
P.s
nie wiem czy czasem półosi nie trzeba bedzie skracac?
Cześć wszystkim
No to ja się podłączę z pytaniem. Chcę zapakowac H22 z pralki 98r. do Civica Coupe 2002r. co mnie czeka po drodze?? Jest ktos w stanie ogarnąć temat? W zasadzie juz się zdecydowałem H22 ma potencjał więc padło na ten silnik tym bardziej, że jest JDM :) ale pytanie czy da się to zapakowac bez większej rzeźby do Coupety 2002r która już konstrukcyjnie jest zupełnie inna niz Civic do 2001r. ma wózek pod silnik i zupelnie inne zawieszenie na Mc Phersonie a nie wielowahaczowe. Chcę również jeżeli się da zeswapować hamulce z piastami i pytanie czy to jest wogóle realne? Czy zapakowac jedynie silnik a hamulce zrobić konwersje na większe - są takie zestawy na EBAY w USA?
Prosze o jakies rady w tej materii za wszelka pomoc będę wdzięczny.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.