Zobacz pełną wersję : d14a3 out i co dalej???
pampersik_86
19-04-11, 21:44
wiążę się z takim problemem, mam zamiar zamienić swoje d14a3 na coś mocniejszego, dodam iż wystarczyło by mi w zupełności coś w granicach 130 KM, zależy mi tez żeby to było w miarę oszczędne bo codziennie tym do pracy śmigam a kokosów niema. Zależy mi również na w miarę najmniejszym możliwym kopaniem w elektryce. W głowie urodził się taki pomysł: blok d16y7 + głowica d16z6, ssak z6 już jest i 4-2-1 Oem d16z6 już jest, wiec myślę ze zostaje tylko zmienić komp i dołożyć sterowanie vtec??? tylko co z półosiami i skrzynia czy to spasuje???
jestem otwarty na propozycje i porady Starszych kolegów
skrzynia i półosie pasują :)
pampersik_86
19-04-11, 22:07
a z wiązką nie będzie problemów?? w d14a3 jest chyba obd2 a w d16y7 to samo???
Wiazki inne aparat zaplonowy inny.I jeszce przejscie na pelen wtrysk:rolleyes:
Btw 130 KM to po co kombinowac mini na bloku Y7 ?
Zrob na bloku D14 albo daj glowice Y7,walek Y7 lub jak dobrze pamietam W3?Jest ostrzejszy Ori P&P o Y7.
Podbij CR Np uszczelka,planowaniem glowicy ktora i tak bodbija CR wystroj Ecu majsterem....
wg mnie to co chcesz zrobic Mini mija sie z celem pod wzgledem $$$ i mocy.
tez kiedys to przerabialem:D:D Jak blok D14 w kondycji nie zmieniaj go,skoro low $$$
NIE RÓB MINI! KUP CAŁE D16Z6! Mam doświadczenie z mini i powiem Ci, że mniej roboty jest i problemów, gdy masz tylko jeden rodzaj wiązki. A przy naprawdę delikatnej jeździe D16Z6 nie weźmie więcej niż 8 litrów paliwa w mieście :) A i moc będzie zadowalająca :)
pampersik_86
20-04-11, 18:06
saiti u mnie w d14 spalanie czasem przekracza 9litrów wiec 8 było by mega zadowalające:-) przy tylu kucykach:-) a skąd wiązkę do takiego swapa???
a silnik szczelny ? to D14 ?
pampersik_86
21-04-11, 17:13
a silnik szczelny ? to D14 ?
tak kolego szczelny nawet bardzo:-) od wymiany do wymiany stan taki sam wiec nie łyka:-) jeżdżę na Motulu 6100 10w40
Kolego pampersik_86 ja mam kompletne wiązki: kabinowa z d16z6 i silnikowa d15b7 z dodanym przewodem VTEC. Wiązka silnikowa latała na takim setupie: blok d16z6, głowica d16y8 (czyli brak czujnika ciśnienia oleju na zaworze vtec). Całość jest oczywiście OBD1. Obie wiązki mogę promocyjnie za 200 PLN Tobie oddać (zważywszy, że piszesz, że krucho z kasą;) )
A co do silnika Saiti mądrze gada. D16Z6 będzie najlepszym wyborem w stosunku cena/moc/spalanie.
Pisz PW jak jesteś zainteresowany wiązkami. (po świętach wystawię ogłoszenie w dziale sprzedam i cena będzie wyższa trochę wyższa)
Yotomeczek86
22-04-11, 10:57
Tylko kupując D16Z6 od razu remont trzeba robić (pierścienie,uszczelniacze, panewki itp). Zdrowe D16Z6 nie pije oleju prawie wcale(szklankę od wymiany do wymiany)... wiec nie daj się nakręcić że to VTEC i musi palić olej bo to g.... prawda.
x2 te co sa na do sprzedania sa zajechane w 90% przypadkow.
latwiej dac gotowe Z6/Y8 niz modzic d14 ktore ma jednak granice rozsadku w stos do wydanych $$ i przyrostu.
nie zawsze zajechane :) ja kupilem d16z6 po remoncie jakiś czas temu za 2tys zł i jest git :)
Też polecam d16z6 - mniejsze spalanie, lepsze osiągi i przy tym silniku już można się bawić - większe pole do popisu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.