Zobacz pełną wersję : Blok d16z6, głowica d14a4 :) problem z rozrządem i zapłonem
Mam jajko w którym siedziało seryjnie d15b7 ale się wysrało i wleciał blok d16z6 z głowicą d14a4. Problem jest z odpaleniem. Silnik kręci i tak jakby co drugi raz załapywał ale nie chce zapalic. Paliwo jest, iskra też. OBD1, kolektor ssący b7, aparat z z6.
Stawiam na źle ustawiony rozrząd lub kosmos z zapłonem. Dół ustawiony ok ale zastanawia mnie góra. Kółko w d14a4 było identyczne jak te w d16z6. Tak powinno byc? To że jest różnica w kółku d14a4 a d16y7 to znalazłem ale jak z z6?
W d14a4, d16z6 różnią się paskami rozrządu. d16z6 ma 104 zęby, d14a4 103 zęby. czyli tak teoretycznie rzecz biorąc :P powinieneś mieć tez pasek rozrządu od 1.4.
Btw. aparat zapłonowy też w tym zestawie będzie mieszał, po ustawieniu zapłonu nie bedziesz mógł przykręcić aparatu wszystkimi śrubami... ;)
Pozdro!
pasek chyba z6 bo blok jest z z6 a różnica jest w wysokosci bloku pomiedzy d14 a d16
Robiąc mini-me w d14 z głowicą d16z6 daję sie pasek od d16z6, u Ciebie chyba jest wszystko odwrotnie...
I pytanie - po cholerę taki zabieg?
Tak teoretycznie to pasek może mieć i 1115 zębów jakie to ma znaczenie, trzeba sprawdzić ustawienie kółka według dołu i zapłony
Może mieć te tysiąc pare zębów, ale jak w tym stanie co ma nie potrafi ogarnąć silnika, to przy zmianie na takowy co mu napisałem, będzie mu łatwiej.
Btw coś już grzebałeś Boci@n?
Yotomeczek86
27-04-11, 18:38
Pozamieniaj kółka rozrządu lub kup regulowane :) Problem zniknie :o
Powie mi ktoś po co się zakłada tą głowicę? :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.