Zobacz pełną wersję : Stuki czyżby przekładnia?
Witam mam pytanie odnosnie mojego problemu. Posiadam hondzie 6gen 3d 1.4 97rok 145tys przebiegu i jedyna wadą jaką posiada to stuki dobiegające przy jezdzie po nierównościach najbardziej po kamienistej drodze do tego wyczuwalne są delikatne luzy i kierownica skręca mi delikatnie w lewą stronę mimo iż jej nie dotykam a stojąc w miejscu jak energicznie szarpie kierownicą lewo prawo słyszę stuki co to oznacza czyżby przekładnia do wymiany? jeśli tak to znalazłem gościa co ma do mojego cifa za 250 zł bez drążków i za 350 z drążkami czy to dobra cena aha i jeszcze jedno czy wymiana takiej przekładni na używaną z podobnego rocznika przyniesie pozytywne rezultaty? Nie wydaje wam sie że to za mały przebieg aby padła przekładnia?
[ Dodano: Nie 25 Lut, 2007 ]
co jest nikt nie pomoże?
Dominik_bb
25-02-07, 18:12
prawdopodobnie zuzyte drazki kierownicze wewnętrzne te pod oslonami od strony przekladni koszt zakupu to okolo 60zł szt z firmy 555
ja mam podobny problem, tylko ze na oko widac juz ze jedna koncowka drazka jest do wymiany, ale obawiam sie ze cos wiecej. licze wlasnie na to ze beda to jeszcze te wewnetrzne drazki bo przekladni nie chce mi sie robic :D
U mnie jest podobnie. Stuki z przekładni przy powolnej jeździe po nierówościach. W VI gen. jest możliwość delikatnej regulacji luzów przekładni, ale u mnie po regulacji ciężko chodziła kierownica (stuków nie było za to), więc powróciłem do stanu pierwotnego. Wiem za to, że to nie drążki a luz na przekładni. Mechanik zaproponował mi regenerację za 250zł, ale powiedział, że spokojnie można z tym jeździć (jeżdze tak od pół roku, ale co raz bardziej stuka). Aha, co ciekawe przy bardzo niskich temperaturach nic nie stuka ;)
to w 5 gen jest regulacja luzow na przekladni???
jest regulacja w 5 genie ale nie we wszystkich
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.