Zobacz pełn± wersję : sprzeglo na wykonczeniu
Mam maly problem.. jak wiecie chce wystartowac 1maja ale okazuje sie ze moje sprzeglo jest na totalnym wykonczeniu.. :/ Mam problemy z podjechaniem pod kraweznik bo czuje tylko zgnile jajo a stoje w miejscu :/
No i pytanie czy da sie je jakos podciagnac prosta domowa metoda na 1 dzien aby troche lepiej lapalo? :) Pewnie nie, ale musze zapytac :( Dzieki na info
Pozdro
nightcrawler
01-05-05, 10:52
ja sie podwiesze pod pytanie
u mnie sprzegło bierze zbyt wysoko, czy jest mozliwosc dokonania regulacji ?
jesli tak to w którym miejscu ta regulacja jest ?
Dominik_bb
01-05-05, 11:19
w cifach 5g raczej nie ma regulacji sprzegło jest hydrauliczne
w cifach 5g raczej nie ma regulacji sprzegło jest hydrauliczne
hydrauliczne jak najbardziej ale daje radę :wink:
ja sie podwiesze pod pytanie
u mnie sprzegło bierze zbyt wysoko, czy jest mozliwosc dokonania regulacji ?
jesli tak to w którym miejscu ta regulacja jest ?
¦ruba regulacyjna jest przy pedale sprzegła w ¶rodku samochodu. Sam przypałowłem trochę i zaczęło brać już przy samym końcu - regulacja pomogła ale sprzęgło się już kończy :cry: Swoj± drog± - epidemia :?
mozna na pedale podciagnac ale to sam pedal podciagacie i to wszystko.
jest hydrauliczne wiec nici z regulacji. mozna regolowac np w 4 gen gdzie jest uklad na lince
nightcrawler
01-05-05, 12:23
czyli czeka mnie wymiana w najblizszym czasie :(
ile mie to wyniesie ?
Sprzeglo kompletne mozna kupic juz za jakies 400-450 zlotych na zamiennikach do ponad 1000 w ASO. Wymiana w ASO 650 zl, a u pana Henryka tudziez Mieczyslawa dasz rade spokojnie za polowe tej ceny lub mniej.
Jesli chodzi o zakup, to mozesz sie tez pokusic o sciagniecie ze Stanow. Kompletne sprzegla np. Exedy, mozna kupic bardzo tanio. Ja tak wlasnie zrobilem, czekam obecnie na przesylke :) A kosztowalo mnie to jakies $100 za kompletne sprzeglo, i to nie jakies korean biatch shit, tylko Exedy :)
sprzeglo ostatnio przerabialem. wyszlo mnie japonskie jakies 500 kompletne z dociskiem i lozyskiem. wymiana okolo 250.
Jesli chodzi o zakup, to mozesz sie tez pokusic o sciagniecie ze Stanow
to jest sportowe czy zwykle? ostatnio ktos mi tlumaczyl i to dosyc logicznie ale nie pamietam dokladnie, ze sportowe sprzeglo sie kompletnie nie nadaje do seryjnego silnika i beda problemy z poprawna praca.
obys ich uniknal!! i nie zapomnij podzielic sie wrazeniami jak juz zalozysz bo tez mnie ten temat meczy :-)
pozdrawiam!!
Kupilem Exedy, ktore w zasadzie jest zamiennikiem, nie zadne sportowe Stage 1, 2 itd. Natomiast nie widze powodow, dla ktorych "sportowe" sprzeglo nie nadaje sie do seryjnego silnika. To, ze jest niepotrzebne i niepraktyczne, to chyba logiczne, ale ze sie "nie nadaje"? W jakim sensie?
no i zadales mi to pytanie :-)
slowo nie pamietam jak bylo to argumentowane ale bylo z sensem. przynajmniej w przypadku mojego monster-power-outstendind 1,3 engine 75KM :D :grin: :D :grin:
dzownie wlasnie do tego typa ktory to mowil ale nie odbiera :?:
Sportowe sprzęgło, jest nie praktyczne bo będziesz bardziej szarpać, a co za tym idzie bardziej zużywać elementy przeniesienia napędu.
Sportowe sprzęgło, jest nie praktyczne bo będziesz bardziej szarpać, a co za tym idzie bardziej zużywać elementy przeniesienia napędu.
a o jakim ty sportowym sprzegle mowisz? bo elemer o organicznym /przynajmniej ja odbieram exedy jako organiczne/ a ty chyba o jakims 3 platkowym spieku ! miales kiedys sporotwe sprzeglo - jak miales to pytanie pomocnicze - dobre a nie by pan Kazio ??
Kupilem Exedy, ktore w zasadzie jest zamiennikiem, nie zadne sportowe Stage 1, 2 itd. Takie Exedy zamiennik napewno jest praktyczne i się nadaje, ale sportowe Stage 1,2 lub jakie¶ robione spieki od p. Kazia chyba nie sprawdziłyby się tak jak trzeba, o to mi chodziło. Ale tak naprawde się na tym nie znam więc nie będę się o nic kłócił.
Ale tak naprawde się na tym nie znam więc nie będę się o nic kłócił.
Sieniema co klucic tylko sie nie nalezy odzywac
dobry spiek dobrze zrobiony np 6 platkowy nie bedzie szarpał - ja mam 4 platkowy i jak trzeba zrobic on/off to mozna i ladnie strzela ze sprzegla - jak stoisz w korku to tez bedzie ok bo mozna wyczuc kiedy zacznie sklejac - podał jest twardszy w organicznym tez bedzie twardszy
Sprzeglo jest bardzo istotne bo koni to mozna zrobic tysiac a co z tego jak nie przeniesiesz tego na asfalt jak ktos jezdzi dobrze po ulicy z seryjna moca to tez sprzeglo sie szybko zgrzeje i dupa zbita - jak sie jezdzi jak emeryt to nic sie nie zmienia bo wtedy seria jest zabojcza
Tak naprawde to wystarczy wsadzic mocne srezyny w docisk i bedzie lepiej niz jakikolwiek spiek lub sportowe sprzegla.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.