PDA

Zobacz pełną wersję : Obróbka głowicy koszta D-seria



TmK18
17-04-11, 22:16
Powitać
Wie ktoś może coś na temat kosztów obróbki głowicy, orientacyjnie
Dokładnie chodzi o rozwiercenie kanałów dolotowych i wylotowych, cena?
I czy jest w ogóle możliwość zmiany zaworów z mniejszych na większe?
Dokładnie chodzi o Głowice D15Z1, najlepiej czy da radę rozwiercić pod ssący od Z6


PS: Proszę bez docinek typu że to jest bezsensu Bo Econo itp no chyba że naprawdę taką obróbka wyciągnie się 3KM

Saiti
17-04-11, 23:04
Rozwiercenie kanałów ssących i ich zmatowienie, rozwiercenie wydechowych i spolerowanie, oczyszczenie ultradźwiękowe, wypolerowanie zaworów, dotarcie mechaniczne, splanowanie głowicy u mnie 500 zł :)

skolopendra
18-04-11, 13:40
I czy jest w ogóle możliwość zmiany zaworów z mniejszych na większe?

tak
ale tanio nie będzie

TmK18
18-04-11, 23:11
nie tanio, czyli drugie 500zł za samą zmiane zaworów?

Saiti
18-04-11, 23:33
I ja bym się tego nie podjął w żaden sposób. D-seria to nie są maszyny, które dałyby radę i w F1. Nie łudź się, bezpiecznej mocy w ten sposób nie osiągniesz.

Yotomeczek86
18-04-11, 23:43
Myślę że na portingu kanałów i oczyszczeniu z nagaru zaworów i reszty można by poprzestać.

Saiti
19-04-11, 16:01
Popieram przedmówcę. Jak to się mówi: "Z gówna bata nie ukręcisz" :P Rozwiercanie gniazd zaworowych osłabia głowicę, i to bardzo.

TmK18
19-04-11, 22:18
No to faktycznie może to kiepski pomysł, ale porting to napewno
Wałek od D16Z6 albo D15B pewnie za dużo nie da z tymi oryginalnymi zaworami?

Saiti
19-04-11, 22:41
Samo polerowanie kanałów daje różnorakie rezultaty. Na pewno coś pomoże, a ile - ciężko stwierdzić.

***Marco***
21-04-11, 23:12
ja mam rozwierocone kanaly o jakies 3mm ;) i wszystko hula za 1200 zł mogę Ci ogarnąć kompleksowa obróbkę ;)

Saiti
22-04-11, 00:34
Marco, drogo :)

TmK18
22-04-11, 10:31
Ej no bez kitu za 1200zł to można mieć wręcz "NOWA" czapke od D16Z6
A mi chodzi o samo rozwiercenie kanałów głównie dolotowych

Yotomeczek86
22-04-11, 10:46
Ehh ale nie oczekujcie że ktoś za 200zł spędzi kilka godzin nad czapką i będzie cacy..... Na prawdę pełna obróbka oraz regeneracja głowicy w porządnym zakładzie to 2 tys....

RRa
22-04-11, 14:47
pozostaje DIY :rolleyes:

***Marco***
22-04-11, 22:56
ja mam cos takiego, na zdjeciach sa pokazane rozwiercone gniazda pod zawory i rozwiercone kanaly według gniazd, jeszcze mam rozwiercony ssak z Z6 pod tak zrobiona glowice, wszystko siedzi na bloku 1.4 ogolnie auto ma byc mocne ale w klasie mini , jade niedlugo padło zestroic i zobacze co to dało po shamowaniu ;)
http://img233.imageshack.us/img233/6076/imgp6402z.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/5903/imgp6405.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/8035/imgp6418w.jpg

TmK18
22-04-11, 23:45
Sam ciekaw jestem ile daje taka obróbka
A wracając to z tego co mierzyłem szerokość kanału dolotowego w głowicy Z1 to 32mm a szerokość w kolektorze Z6 to 42mm
Czyli 10mm (5mm w obwodzie)różnicy więc aż takie rozwiercenie chyba nie przejdzie no nie?

TmK18
04-05-11, 00:12
Dobra obróbka głowicy D15Z1 odpada..
ostatnią się dokładnie przyjrzałem mojej głowicy jak była na stole i tam nie ma wręcz co rozwiercać
6mm maja obwody wlotów od strony ssącego,
Także nie ma o czym mówić w przypadku Z1...

marcinkoziel2
22-10-14, 13:33
Odświeże temat;)
Mam lekki przedmuch na Uszczelce w d16w4 mam też ostry,wałek stage 2 pytania;
Ile mogę max splanowac głowice żeby trochę podbić CR? Doprezanie tłokami z rexa odpada;p
Planuje też porting kanałów wydechowych i,ssących pod kolektor skunk2 robił ktoś taki zabieg pod ten kolektor gra warta świeczki? Zrobiłbym porting i ssących i wydechowych bo i,tak głowice Musze ściągać