PDA

Zobacz pełną wersję : Swap na D16W4/D16Y8



Kriss91
17-04-11, 14:43
Witam,
planuję swapa z D16Y7 na najprawdopodobniej D16W4 lub D16Y8. Kilka pytań:
- czy te silniki czymś się różnią?
- jeśli nie, co byłoby lepsze pod kompresor?
- czy mogę wstawić sam słupek z kolektorami i cała reszta będzie pasować?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Civic91
23-12-12, 12:52
Witam! Nie chce znów zakładac takiego samego tematu więc napiszę tutaj. Mianowicie za pare dni jade po swapa d16w4. Silnik obecnie siedzi w 5d z automatyczną skrzynią biegów. Mam odnośnie tego parę pytań, koleś który sprzedaje nie bardzo się orientuje co będe potrzebował do kompletnego swapa z d16y7 (ej6) na d16w4. Wiem, że skoro jest to automat, to skrzynię i kompa będę musiał dokupi z manuala.
Co jeszcze będę musiał dokupic dodatkowo ?
Jakie dokładnie części z tego w4 muszę zabrac ?
Proszę o wyrozumiałośc i odpowiedź. Pozdrawiam

Civic91
24-12-12, 14:32
Nikt nie wie ?

lozek
24-12-12, 16:08
Nie wiem jak jest w D serii, ale na podstawie B powiem, że możliwe iż będziesz potrzebował osłony zamachu, wspornika skrzyni i nie wiem czy przypadkiem nie innych węży chłodniczych

Civic91
04-01-13, 10:37
Panowie, a jak podlacze caly silnik na obd2 tak jak jest oryginalnie i całosc podlacze do kompa p28 za pomoca przejsciowki obd2-> obd1 to bedzie wszystko dzialalo ?

luchuma
04-01-13, 10:47
skrzynie i zamach zostawiasz z y7, sprzeglo tylko zaloz nowe, kolektor ssacy wez z W4 (wydechowy nie wiem jaki masz, w W4 jest 4-2-1 OEMowo)

no i na p28 musisz miec odpowiednia mape i pociagniete kableki do obslugi vtec


poczytaj forum znajdziesz wiecej info

Civic91
04-01-13, 10:57
No wlasnie czytalem dokladnie forum, skrzynie tez bede wymienial na ta z w4 bo jest krotsza a z y7 jest jedna z dluzszych. Najwiekszy problem jest podobno z elektronika i po prostu jestem ciekaw czy jezeli podlacze wszystko na oryginalnej wiazce z w4/y7 i przed podlaczeniem do kompa p28 uzyje przejsciowki to czy nie bedzie zadnych problemow z odpaleniem, obrotami i checkiem