PDA

Zobacz pełną wersję : kapitalny remont silnika



darek 23
24-02-07, 10:03
czesc , 2 lata temu robiłem kapitalny remont silnika , niechce mi sie rozpisywac co było robione ale bardzo duzo zeczy wymienie niektore (szlif wału , szlif glowicy,tulejoeanie bloku,tuleje cylindrowe, pierscienie kpl. panewki kpl.swiece kpl. itd.)i predzej nie jezdilem hondą wydawała mi sei slaba , dopiero teraz pojechalem do mechanika zeby sprawdzil przy okazji kompresje w celindrach i wyszlo tak
4 celinder kompresja prawie na fuul ( 11/12)
3 cylinder juz mial (9/12)
2 cylinder (7/12)
1 cylider tylko (3/12) czyli prawie wcale cisnienia nie ma
i nie weim co robic czy to jest mało , czy wyraznie odczywalne , jaki koszt by mnie poniusl ,bo moze pierscienie kiepskie , mechanikowi cięzko tez powiedziec ,bo gadal ze moze wina tez stac po stronie jakis uszczelniaczy na zaworach ?
prosze o pomoc

ps dodam ze leje olej castrol gtx magnatec 10w40 , olej ciagnie okolo 0,3 litra na 2000 tyś km

cifek wawa
24-02-07, 10:37
Twoj mechanik spi... robote na wszystkich powinno byc tyle samo

amon
24-02-07, 16:08
zmień koniecznie mechanika bo uszczelniacze zaworowe nie maja nic wspólnego z kompresią. Ja obstawiałbym zle założone pierścienie (może założył odwrotnie).

Furious
24-02-07, 19:47
Moze nie potrafi tej kompresji mierzyc... dziwne ze kazdy nastepny pomiar to mniejsza kompresja...

Blend
24-02-07, 20:28
A wciskał pedał gazu do podłogi?

cifek wawa
25-02-07, 00:20
nie sluchaj mojego poprzednika.....
kompresje sie sprawdza na zapalonych swiatlach drogowych :P

Dominik_bb
25-02-07, 18:16
zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych zrob pomiar jezeli dalej bedzie zle to zdejmuj glowice i sprawdz szczelnosc zaworów jezeli puszczaja to wystarczy dotarcie i po klopocie