darek 23
24-02-07, 10:03
czesc , 2 lata temu robiłem kapitalny remont silnika , niechce mi sie rozpisywac co było robione ale bardzo duzo zeczy wymienie niektore (szlif wału , szlif glowicy,tulejoeanie bloku,tuleje cylindrowe, pierscienie kpl. panewki kpl.swiece kpl. itd.)i predzej nie jezdilem hondą wydawała mi sei slaba , dopiero teraz pojechalem do mechanika zeby sprawdzil przy okazji kompresje w celindrach i wyszlo tak
4 celinder kompresja prawie na fuul ( 11/12)
3 cylinder juz mial (9/12)
2 cylinder (7/12)
1 cylider tylko (3/12) czyli prawie wcale cisnienia nie ma
i nie weim co robic czy to jest mało , czy wyraznie odczywalne , jaki koszt by mnie poniusl ,bo moze pierscienie kiepskie , mechanikowi cięzko tez powiedziec ,bo gadal ze moze wina tez stac po stronie jakis uszczelniaczy na zaworach ?
prosze o pomoc
ps dodam ze leje olej castrol gtx magnatec 10w40 , olej ciagnie okolo 0,3 litra na 2000 tyś km
4 celinder kompresja prawie na fuul ( 11/12)
3 cylinder juz mial (9/12)
2 cylinder (7/12)
1 cylider tylko (3/12) czyli prawie wcale cisnienia nie ma
i nie weim co robic czy to jest mało , czy wyraznie odczywalne , jaki koszt by mnie poniusl ,bo moze pierscienie kiepskie , mechanikowi cięzko tez powiedziec ,bo gadal ze moze wina tez stac po stronie jakis uszczelniaczy na zaworach ?
prosze o pomoc
ps dodam ze leje olej castrol gtx magnatec 10w40 , olej ciagnie okolo 0,3 litra na 2000 tyś km