ratyo
16-04-11, 16:07
Witam,
na wstępie uprzedzam, że spędziłem dobre godziny na szukaniu odpowiedzi, którą znalazłem, ale częściowo.
Jestem na etapie swapa B16A1 do mojego EJ9. B16 pochodzi z Del Sola SiR, w którym początkowo był B16A, także jest tam OBD1 na kompie P30. Oczywiście jest to Japoniec/Anglik, czyli wiązka dla kierownicy z prawej strony.
Jak dobrze wiadomo, wiązka w EJ9 jest chyba najgorszą z możliwych do swapa. Moje pytanie jest następujące:
1) Którą wiązkę silnikową zostawić?
- z EJ9 i dorabiać kable z B16
- z B16 i kombinować, ciąć, przedłużać (z racji odwrócenia względem europy)
- kupić wiązkę z D16Z6
Po prostu czytając potwierdził się moje przypuszczenia, że grzebanie z wiązką z EJ9 jest kombinowanie pod górkę. Mam do kupienia wiązkę z D16Z6 za nieduże pieniądze, czy zatem to ułatwi i przyspieszy sprawę z elektryką?
Prosiłbym o konkrety, ponieważ czytając wiele tematów nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Pozdro
na wstępie uprzedzam, że spędziłem dobre godziny na szukaniu odpowiedzi, którą znalazłem, ale częściowo.
Jestem na etapie swapa B16A1 do mojego EJ9. B16 pochodzi z Del Sola SiR, w którym początkowo był B16A, także jest tam OBD1 na kompie P30. Oczywiście jest to Japoniec/Anglik, czyli wiązka dla kierownicy z prawej strony.
Jak dobrze wiadomo, wiązka w EJ9 jest chyba najgorszą z możliwych do swapa. Moje pytanie jest następujące:
1) Którą wiązkę silnikową zostawić?
- z EJ9 i dorabiać kable z B16
- z B16 i kombinować, ciąć, przedłużać (z racji odwrócenia względem europy)
- kupić wiązkę z D16Z6
Po prostu czytając potwierdził się moje przypuszczenia, że grzebanie z wiązką z EJ9 jest kombinowanie pod górkę. Mam do kupienia wiązkę z D16Z6 za nieduże pieniądze, czy zatem to ułatwi i przyspieszy sprawę z elektryką?
Prosiłbym o konkrety, ponieważ czytając wiele tematów nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Pozdro