Zobacz pełną wersję : stabilizator w ej9
Witam mam zamiar zastosowac stabilizator z przodu i z tyłu w moom ej9 i mam pytanie jaki zastosowac z jakiego modelu i jak ktoś by mógł to prosił bym o wklejenie zdjec z z wachaczami przystosowanymi do stabilizatora bo chciał bym zobaczyć czy moje sie nadają
przod od kazdego VI gena a tyl praktycznie tylko od EK4/EK9 i praktycznie nie do zdobycia
A czy moje wachacze nadają sie do stabilizatora czy musze kupić od ek
jak masz otwory pod laczniki to nie musisz kupowac a reguly nie ma wiec musisz wejsc pod auto i sprawdzic
przod
http://img577.imageshack.us/img577/5182/przod.th.gif (http://img577.imageshack.us/i/przod.gif/)
tyl
http://img831.imageshack.us/img831/8163/tyl.th.gif (http://img831.imageshack.us/i/tyl.gif/)
mozesz wrzucic foty jak to u Ciebie wyglada to ktos Ci powie czy Twoje wahacze sie nadaja
Przod dajesz sobie 22mm od EJ9 po 98 albo EK3, ewentualnie 26mm z EK4.
Niestety musisz zmienic wahacze dolne na takie, do ktorych mozna zastosowac stabilizator, seryjnie jak go nie masz, nie masz rowniez miejsc pod laczniki.
Na tyl p&p bez zadnych dodatkowych drutow badz koniecznosci ladowania ASRa jest tylko 15mm stab z EK4. Tu wahaczy absolutnie nie musisz ruszac bo maja miejsce na laczniki.
ok dzięki za odpowiedz dziś oblukam sobie w aucie jak to jest
jeśli chodzi o stabilizator tylni to z EG, łączniki z EK, pasuje P&P jeden użytkownik chyba ember tak ma w sedanie 6g
a co z mocowaniem do budy? nowe w aso to jakies 170zl/2szt
jeśli chodzi o stabilizator tylni to z EG, łączniki z EK, pasuje P&P jeden użytkownik chyba ember tak ma w sedanie 6g
Bez robionych na zamówienie łączników z długim gwintem nie założysz porządnie łącznika EK4 do staba EG.
Mam podobny problem co kolega Sebek. Chce założyć do siebie stab z ej9 po 98 czyli 22mm, wiem że wahacze muszą być z mocowaniem pod łącznik, ale nadal nie mogę znaleźć odpowiedzi jak z mocowaniem do budy. Trzeba kupić mocowanie, ale co z dziurami do mocowania w budzie. Trzeba je wiercić? Czy tam są? Jak to wygląda bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na to pytanie.
Kupujesz staba z mocowaniami do budy.
Nagwintowane dziury pod mocowania są, wystarczają dokupić śruby M8X16 o odpowiedniej twardości i po temacie.
I o taką odpowiedź mi chodziło :D wielkie dzięki.
Odkopuje temat z pytaniem. Mam staba tył z ek4 niestety bez mocowań ;/ i teraz pytanie czy mocowania od czegoś innego podejdą, lub trzeba je przerobić, albo skąd takie mocowania wziąć? Może jakieś customowe tylko ile to może kosztować. Jak ktoś ma jakieś doświadczenia z podobnym tematem chętnie poczytam.
ASO Honda
Wszystko z EK4
Mocowanie do budy 52317-S04-000 x2
guma staba 52315-S04-N00 x2
ucho mocujace staba do mocowania do budy 52308-S04-000 x2
Plus potrzebujesz 4 sruby M8X20 ktorymi przykręcisz ucho do mocowania i 4 sruby M8x18 plus 4 podkładki i nakrętki, którymi przykręcisz mocowania do budy.
Można samemu kombinować z jakimiś kątownikami i innymi wynalazkami (o ile dobrze pamiętam, ktoś takie coś robił i nawet jeździ).
Niestety się trochę wpierdzieliłeś kupując gołego staba bo wszystkie te cuda które wymieniłem to koszt ok 200zł.
Wiesz spychu prawda jest tak że jak kupuję używkę staba ze wszystkim co wymieniłeś ( też w używce) to muszę zapłacić koło 300 lub 350 zł jak się dowiadywałem, a staba dostałem za 2 piwka więc te 200 zł które muszę wydać w ASO:mad: myślę że i tak nie wyjdę w sumie z tym najgorzej. Z resztą sam kiedyś pisałeś że koszt wszystkiego w nówce to około 900 zł.
Niestety stab okazało się że stab nie jest z ek4 tylko z Integry. Prawdopodobnie, po odnowieniu stab pójdzie na sprzedaż. Więc pozostaje szukać dalej tego jedynego pasującego.
weź suwmiarkę i zmierz średnicę, będzie wiadomo z czego jest.
Wiem już z czego jest tylko pytanie zadałem gdzie indziej bo przekopałem całe forum (z resztą nie tylko to) żeby rozkminić jak to zrobić. To jest stab z Integry LS 14 mm i z tego co mi się wydaje to powinien podejść bo przecież z ITR podchodzi tylko trzeba wtedy ASR na blekę zasunąć, ale łącznik są od ek4, wieć skoro jest to stab 14mm a ek miało 15mm to może mocowania podejdą podobnie bo jak przykładałem go do wahaczy i belki to gumy lądują w podobnym miejscu. I obaw o wyrwanie go z budy raczej nie powinno być, że jego kształt (nieco inny od ek4) będzie generował większe siły na belkę ale tego się nie spodziewam.
odkopie panowie mam stabilizator z ej6 i che go do ej9 wpakowac mam mocowanie do budy to brakuje mni jescze wahaczy dolnych czy cos jeszce bo gdzies wyczytalem ze tez widelki od amortyzatora trzeba zmieniac ???
panowie i jeszcze mam 1 pytanie czy sa jakies roznie stabilizatory w 6 gen ?? bo mam z ej6 i tam jest lacznik satbilizatora z wygladu jak taka sruba co ma z dwoch stron gwint a sa inne tez laczniki takie w krztalcie jak by S ??
kazik2_h9w3
16-12-11, 16:56
Staby różnią sie EJ/EK a m-dzy tymi z MA/MB a to i to VI gen te w kształcie litery"S" są z EJ/EK Przynajmniej mi tak się wydaje
no stabilizator kupile z ej6 z 99r i mam taki stabiliztor wlasnie pod ta srube co ma dwa gwinty a nie w ksztalcie S nie wiem o co chodzi ale jada juz wachacze od tego auta do mnie i mam nadzieje ze bedzie wszysko ok tylko czy widelki od amorow tez trzeba wymieniac czy nie ??
czy widelki od amorow tez trzeba wymieniac
nie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.