Zobacz pełną wersję : Problem - swap ssaka na Z6 w silniku D14A4
Kupiłem gołego ssaka z Z6 od początku nie brakowało małych problemów: za krótkie wężyki podciśnienia i do obiegu chłodzenia, ale się z tym uporaliśmy. Po przerobieniu listwy wtryskowej, założeniu wtrysków, podpięciu elektryki oraz założeniu przepustnicy przyszedł czas na odpalenie check nie wskazywał błędów wiec było ok ALE (i tutaj pierwszy problem):
1. Coś zaczęło strasznie cykać nie wiem czy to zawory czy wtryski ale stawiam na wtryski jak wyeliminować to cykanie i jaka może być przyczyna?
2. ślimak nijak nie pasuje do mojej linki z gazu przepustnica otwiera się na około 80% i dalej skubana nie chce zakładaliśmy ją z Lelkiem na wszystkie sposoby i niestety nawet wymiana linki na krótszą nic nie dała co z tym fantem zrobić?
Pisałem wiele razy, że aby uniknąć problemów trzeba kupić najlepiej kompletnego ssaka.
Szukaj.
Przepustnica otwiera się jak otwiera, bo to połączenie jest z dupy i aby wszystko było ok, to do przepustnicy D14 trzeba przełożyć ślimaka ze sprężyną z przepustnicy Z6 :)
Spyszku, a słuchaj, u mnie się również do końca nie otwiera, modyfikacja była y7->Z6. Skrócić linkę czy wymienić ślimak? Da się go ewentualnie jakoś bezinwazyjnie przełożyć? Dziękuję i pozdrawiam :)
Wymienić ślimak !
Ja u siebie wymieniłem na ten z przepustnicy Z6 i jest ok, całość trwa 15 minut.
Wtedy długość linki jest odpowiednia przy tym ślimaku? Ta od pionowej przepustnicy?
Linka i tak jest za długa i się zawija trochę ale długość linki nie ma różnicy w skoku przepustnicy, pisałem już o tym i ja i lozek w jakimś temacie.
[EDIT]
w Twoim, "jak skrócić linkę"
Pisaliście, to fakt, więc poszedłem podmienić ślimaka. I niestety - nie pasuje, więc już nie macie argumentu ;)
Ślimak nie pasuje z Z6? No nie zartuj, a co tam jest do pasowania raptem mocowanie sprężyny i jedna nakrętka.
Nie z Z6, bo taki teraz mam, tylko z Y7. Nie działa w dwie strony, przepustnica otwiera się w drugą stronę.
Saiti bez jaj :)
Coś Ty tam wykombinował ? Zrób foto najlepiej, bo pewnie coś przekombinowałeś.
Nie ma opcji, żeby po przełożeniu ślimaka i sprężyny z przepustnicy Z6 do D14 czy Y7 otwierała się w drugą stronę :)
A co do tematu skracania czy wymienienia linki, nie ma absolutnie takiej potrzeby, wystarczy ją inaczej ułożyć pod maską i wszystko śmiga, nic się nie zawija, nie blokuje, nie ma żadnych problemów.
To może ja nie wiem w takim razie czym dokładniej jest ten ślimak :(
A nie pasuje z tego powodu, iż ten ogranicznik, który nie pozwala nam zrobić obrotu więcej niż 180 stopni jest po drugiej stronie, przez co w pozycji zerowej opiera się na blokadce na korpusie przepustnicy. Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem, bo nie mam ochoty na razie lecieć do samochodu i zdjęć robić ;)
Przybliż sobie i zobaczy czy masz tak zamocowane:
http://img229.imagevenue.com/loc233/th_234294675_P1015156_122_233lo.JPG (http://img229.imagevenue.com/img.php?image=234294675_P1015156_122_233lo.JPG)
Tak jest prawidłowo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.