Zobacz pełną wersję : Kabum czyli popekane tloki itp
Wiec jak w temacie,
auto civic z h22a, uturbione 14psi, 350bhp
i pewnego dnia ( po jakis 600-700km po strojeniu) zaczelo sie dziwnie zachowywac, dosluchalem sie dziwnych odglosow z silnika, bez dluzszego zastanawiania sie odstawilem ja do garazu i zaczalem , sprawdzac panewki, lozyska glowne ale tam wszystko bylo ok
zrzucilem glowice i o to co ujzalem
http://img858.imageshack.us/img858/1740/vv6f89tmp.th.jpg (http://img858.imageshack.us/i/vv6f89tmp.jpg/)http://img845.imageshack.us/img845/2351/vv8d76tmp.th.jpg (http://img845.imageshack.us/i/vv8d76tmp.jpg/)http://img846.imageshack.us/img846/4569/vv98batmp.th.jpg (http://img846.imageshack.us/i/vv98batmp.jpg/)
http://img228.imageshack.us/img228/4602/vva3f3tmp.th.jpg (http://img228.imageshack.us/i/vva3f3tmp.jpg/)
po wyjeciu tlokow
i co dziwne, przynajmniej dla mnie, sprawdzalem srednice cylindrow i tam gdzie sa zarysowane maja wiecej luzu :confused: niz po bokach
zwroccie uwage na sama gore tlokow, zaraz nad pierscieniami, czy to jest efekt zbyt ubogiej mieszanki ?? wszystkie 4 tloki sa tak "wyzarte" od strony dolotu
http://img34.imageshack.us/img34/3495/dsc06859j.jpg (http://img34.imageshack.us/i/dsc06859j.jpg/)
http://img217.imageshack.us/img217/4875/dsc06860q.jpg (http://img217.imageshack.us/i/dsc06860q.jpg/)
http://img132.imageshack.us/img132/9048/dsc06861k.jpg (http://img132.imageshack.us/i/dsc06861k.jpg/)
przeryzasne gladzie
http://img194.imageshack.us/img194/395/dsc06848x.th.jpg (http://img194.imageshack.us/i/dsc06848x.jpg/)
i teraz nie wiem kogo mam winic, czy tunera a moze kolesi ktorzy robili tulejowanie albo wszystkich naraz i siebie ze skierowalem sie w zle miejsca
co myslicie
moge jeszcze wrzucic mapy paliwa ale nie jestem pewien ktora ich czesc bedzie najbardziej pomocna
A zapłon był cofany czy nie? Jak dla mnie to coś nie teges z tym strojeniem, bo jak silnik był dobrze spasowany na nowych elementach to nie mogłoby się przez to coś takiego zrobić.
jakie pasowanie bylo ? co to za tloki ? egt jakie ?
A zapłon był cofany czy nie? yyy nom przy barze pewnie tak
.... a jak swieczki wygladaja ??
mozesz wrzucic screen z mapami zapłonu jesli posiadasz do niech dosęp
wskaznik egt to kolega posiada?, po mojemu bylo za wysokie , i pewnie to sie stalo jadac duza predkoscia na 5 biegu.
moglbys dac zdjecia denka tlokow po wyczyszczeniu i wysuszeniu w dobrej jakosci.
Napisz co to za tuleje masz i tłoki w tym silniku bo to wygląda tak jak w tym temacie:
http://hondatech.pl/topics20/9851.htm
czyli seryjna tuleja + kuty tłok zaciera się po około 1000km, u Ciebie przebieg też podobny
yyyyyyyy to kto to do zycia powolal ?? User czy tuner stwierdzil, ze bez Mahle Gold bedzie to latac z 1 barem :) ?? .... teoria prosto z baru :)
na seryjnych max 0,5 i to z cooooofka zaplonu (nom cisnienie i kąt - zaleznie od turbino-wydatku powietrznego) .... strasznie stukowy jak dla mnie jest H22 (nie ma to jak D-seria) i juz nie wiem czy mnie KS4 robi u uja czy eeee ..... nawet przy przejsciu na VTEC'a lubi stuknac - dlatego co niektorym przed VTEC'iem podkopci (i chwala waszym stroicielom za to - dluzej pojezdzicie)
Napisz co to za tuleje masz i tłoki w tym silniku bo to wygląda tak jak w tym temacie:
http://hondatech.pl/topics20/9851.htm
czyli seryjna tuleja + kuty tłok zaciera się po około 1000km, u Ciebie przebieg też podobny
Mialem o to zapytac w pierwszej kolejnosci ale chyba pada info ze silnik tulejowany. Wiec chyba nietulejowany na FRM ;)
Chyba ze te tloki to kute do FRMu a blok ma juz tuleje normalne:cool:
Tuleje to Dartony 200 series, które są tulejami NAPRAWCZYMI do bloku zamkniętego.
No i mega spalanie stukowe...
Tyllko zauważ, że spalnie stukowe jest na samej półce tłoka (bynajmniej na denku nie moge się dopatrzeć z tych zdjęc..) Ja bym więc podejrzewał zapłon powierzchniowy.
troche mnie nie bylo zbieralem na nowy graty :(
dobra setup jest taki
tloki CP 9.0:1
tuleje darton 200, spasowane jak podaje CP czyli na .0035"
dol eagle
przed strojeniem docieralem silnik czyli jakies 1000mil
po wystrojeniu okolo 700-800mil potem sie zorientowalem ze cos jest nie tak
w weekend zrobie wiecej fotek tlokow
nie mam EGT, zegara do A/F rowniez brak, w czasie strojenia Afr bylo w normie
mapy moge wyslac na meila bo nie moge ich otworzyc, przynajmniej nie CROMEM chociaz wlasnie w cromie byly robione
zdjecie swiec akurat mam
http://img64.imageshack.us/img64/7915/dsc06851cp.th.jpg (http://img64.imageshack.us/i/dsc06851cp.jpg/)
fotki denek tlokow
http://img130.imageshack.us/img130/5760/dsc06868pw.th.jpg (http://img130.imageshack.us/i/dsc06868pw.jpg/)http://img855.imageshack.us/img855/8474/dsc06866u.th.jpg (http://img855.imageshack.us/i/dsc06866u.jpg/)
http://img163.imageshack.us/img163/7732/dsc06865l.th.jpg (http://img163.imageshack.us/i/dsc06865l.jpg/)http://img33.imageshack.us/img33/7014/dsc06867g.th.jpg (http://img33.imageshack.us/i/dsc06867g.jpg/)
co myslicie o tych tlokach?
tak sie teraz zastanawia czy te tuleje to sa rzeczywiscie dartony, moze srzedawca wcisnal mi zwykle FRM-y :confused:
zobacz na rachunku co masz ... chyba jakis rachunek/fakture masz ??
Swiece ladnie zlane lecz raczej ok
Crome nie otwiera binow z croma ..... no to sa mapy gold w takim wypadku i nic nie zobaczysz bez hasla .... o wyskakuje okienko do podania hasla ??
zobacz na rachunku co masz ... chyba jakis rachunek/fakture masz ??
Swiece ladnie zlane lecz raczej ok
Crome nie otwiera binow z croma ..... no to sa mapy gold w takim wypadku i nic nie zobaczysz bez hasla .... o wyskakuje okienko do podania hasla ??
no tak na rachunku mam ze darton 200 ale jezeli ktos sprzedaje lewy towar raczej sie do tego nie przyzna poprzez wystawienie rachunku niezgodnego z towarem ktory rzekomo sprzedaje.
Widzialem ostatnio seryjny blok widac roznice w kolorze tuleji FRM jest bardziej szary, 'matowy' tak mi sie porzynajmniej wydawalo, tuleje ktore mam blyszcza sie jak lustro wiec chyba jest ok
w cromie wyskakiwal blad ze plik nie kompatibilny z programem czy cos takiego
ktos juz mi pomogl z mapa i wyglada to tak
http://img688.imageshack.us/img688/859/mapascreen.th.png (http://img688.imageshack.us/i/mapascreen.png/)
mysle o block guard-zie co myslicie warto ??
kuba_guzik110
28-04-11, 23:39
block guard jest jak najbardziej wskazany. jest on nie drogi więc jak tylko masz kase to bierz go, bo jednak sporo pomaga usztywnić tuleje w ich górnej częsci
ktos juz mi pomogl z mapa i wyglada to tak
http://img688.imageshack.us/img688/859/mapascreen.th.png (http://img688.imageshack.us/i/mapascreen.png/)
Nie wiem kto Ci pomogl ale chyba nie wie co robi skoro dał Ci tak wyglądająca mape. Mapa nie jest prawidłowo zczytana/otwarta lub jest przygotowana w innym sofcie/innej wersji.
Nie wiem kto Ci pomogl ale chyba nie wie co robi skoro dał Ci tak wyglądająca mape. Mapa nie jest prawidłowo zczytana/otwarta lub jest przygotowana w innym sofcie/innej wersji.
Nie wiem byc moze cos sie zrobilo w trakcie jej otwierania
tutaj jest link do mapy w stanie jakim zostala zgrana z eprom-u http://uploading.com/files/388mm3ab/Honda_Civic_H22%2B-%2BCopy.BIN/
ktos moze sam uzywa block guard-a, duzo ludzi sie skarzy ze po wstawieniu przegrzewa sie glowica :confused:
nic sie nie przegrzewa, bujdy... a pozaty, zbedne wydawanie kasy, do niczego BG nie jest potrzebny, tuleje zeby nie lataly trzyma glowica, wiec jak masz dobre sruby do glowy, BG nie jest potrzbny, nawet sam golden eagle pisze, ze nie poleca BG, ale produkuje, bo ludzie chca je kupowac ;) skor ktos taki pisze, cos takiego, cos w tym musi byc...
tak jak myslalem, ilu uzytkownikow tyle opini, ktos z innego forum twierdzil ze jego h22a z BG przegrzewa sie przy jezdzie z predkoscia 150km/h
nowe tloki zamowione:) niedlugo bede wyciagal silnik i trzeba bedzie robic szlif na 87.5mm, jak twierdza ludzie z dartona to juz jest maksymalny rozmiar dla tych tuleji
Cieżko otworzyc w Cromie plik o rozmiarze 64kb.
Dziwnie troche ktos tą mape zrobił... ale jak EGT i AFR bylo w normie to powinno działać. Zastanawiać moze jeszcze wyłączona sonda.. po co.. no ale jak kto tam chce.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.