nikog0
06-04-11, 18:28
Witam!
Posiadam civica MB27 (jak w opisie pod avatarem) d14z4 rocznik 2000, mam 2 sondy lambda (jedną diagnostyczną za katem) i posidam następujące złącza:
1) za konsolą środkową (interface OBD II):
http://img695.imageshack.us/img695/2650/1013834kopia.jpg
2) kostki nad ECU:
http://img846.imageshack.us/img846/1382/kostka1.jpg
Na pewno diagnostykę mogę robić za pomocą złącza OBD II.
Moje pytanie:
Czy mogę zewrzeć zworki w tej małej niebieskiej 2-pinowej kostce, i lampka MIL zachowa się jak w ODB I, tzn będę mógł odczytać nr błędu z mrugnięć lampki MIL?
Boje się ich mostkować, żeby nie wywołać jakiegoś zwarcia... i nie zepsuć czegoś.
Ktoś z Was ma też takie same złącza diagnostyczne jak i u mnie (obydwa na raz) ?
Posiadam civica MB27 (jak w opisie pod avatarem) d14z4 rocznik 2000, mam 2 sondy lambda (jedną diagnostyczną za katem) i posidam następujące złącza:
1) za konsolą środkową (interface OBD II):
http://img695.imageshack.us/img695/2650/1013834kopia.jpg
2) kostki nad ECU:
http://img846.imageshack.us/img846/1382/kostka1.jpg
Na pewno diagnostykę mogę robić za pomocą złącza OBD II.
Moje pytanie:
Czy mogę zewrzeć zworki w tej małej niebieskiej 2-pinowej kostce, i lampka MIL zachowa się jak w ODB I, tzn będę mógł odczytać nr błędu z mrugnięć lampki MIL?
Boje się ich mostkować, żeby nie wywołać jakiegoś zwarcia... i nie zepsuć czegoś.
Ktoś z Was ma też takie same złącza diagnostyczne jak i u mnie (obydwa na raz) ?