Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Brc sequent 24



buczeq
03-04-11, 18:56
Witam mam pytanie czy w/w instalacja będzie dobra do civica 5d d14z4? Zaproponowałem gazownikowi stag 300 i matrixy albo hanna ale powiedzał że lepszym wyborem byłby właście brc. Także pytanie do Was koledzy czy będzie ona odpowiednia a szczególnie czy wtryskiwacze będą dostatecznie szybkie do hondy?

MarcinC2
04-04-11, 11:07
Będzie OK. Z tym że:
1. Sam sobie nic tam nie poregulujesz ale może wcale tego nie potrzebujesz.
2. Po upływie gwarancji poszczególne komponenty są dośc drogie w wypadku wymiany.

Za ile PLN'ów załóża ci to BRc??

buczeq
04-04-11, 17:52
Cena 2500 zł wlew gazu pod klapką benzyny butla 41 l w koło zapasowe. Pytam o tą instalacje bo na forum coś cicho o niej i wszyscy polecają stag no bo można tam samemu troche pomodzić ale ja po prostu chce wsiadać i jechać i nic nie chce modzić.

MarcinC2
05-04-11, 07:53
To cena OK. Jeśli gazownik pewny to montuj i pisz na forum jak sie sprawuje.

LemonR
05-04-11, 17:34
Cena 2500 zł

Zapytaj jeszcze jakie wtryskiwacze bo jak BRC to cena dobra ale jak te gówniane Zavoli które BRC dołącza(ło) do swoich zestawów to omijaj szerokim łukiem.

buczeq
05-04-11, 22:05
Ok dzięki za rade zapytam jakie dokładnie będą te wtryskiwacze a montaż zaplanowany na poniedziałek także dam znać jak będzie się to sprawowało.

Thomas80
05-04-11, 23:03
witam
ja mam a b18 sekwencje właśnie sequent24 i jestem zadowolony. nalatane juz 18 tys i zero problemów, kreci do odcinki nie ma wyczuwalnego spadku mocy.
wtryski o ile wiem mam jakieś "żółte" ponoć najwydajniejsze jakie brc oferuje. co do Zavoli to nie polecam, kolega w vectra b wymieniał 3x i w końcu założyli mu brc i od tamtej pory jak ręka odjął. Spalanie jak na moja jazdę mieści się w granicach 10-12,5/100 ale jak jeżdżę w miarę normalnie to spokojnie 11/100. Auto kupiłem juz z instalacja i byłem sceptycznie nastawiony na gaz w Hondzie i to jeszcze w VTI, szczególnie iż miałem przykre wspomnienia z poprzedniego "gazioka", ale tamto to nie była sekwencja;)

myślę ze do d14 spokojnie możesz założyć BRC sequent 24 i będziesz zadowolony, pod warunkiem ze zrobią to tak jak się należny.

jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi, ale z tego co wiem, wtryski powinny być zamontowane w miarę jak najbliżej wtrysków od benzyny, i pod takim samym kątem, o ile jest to możliwe.
dobrze by było żeby kolektor ssący był wymontowany do wiercenia pod wtryski (węzę).
więcej grzechów nie pamiętam ;] ale na to mnie uczulali przed zakładaniem lpg. jak by nie patrzec liczy sie jakość zamontowania instalki i ogarniecie mapy paliwowej.

buczeq
11-04-11, 18:51
Witam no i instalacja zamontowana reduktor genius 1200 wtryski brc pomarańczowe. Na razie zrobione około 100 km, jak dodam do tego przebiegu 2 zera to napsze jak się sprawuje. Na razie pozytywne:) pozdrawiam

tomeg23
15-04-11, 11:08
Witam, też mam tą instalke, bedzie juz z 10 000 km. Jak narazie bez żadnych problemów. Pozdrawiam

buczeq
20-04-11, 17:24
Witam nie sądziłem że napisze coś w tym temacie tak szybko ale jednak.:( Podczas jazdy przy około 3 tys obr włączył sie check. Zrobiłem samodiagnostyke - błąd 67 wydolność katalizatora została obniżona. Gaziarz błąd wykasował zrobiłem z nim i laptopem 20 km i niby ok ale nie wiem czy błąd sie nie powtórzy.Dodam że civic ma 2 sondy lambda. Czy ktoś przerabiał może ten temat?

trycekfan
25-04-11, 20:57
buczeq musisz sie przyzwyczaić do pojawiania się na początku checka zanim instalacja nie zostanie dokładnie wyregulowana. Dzieje sie tak dlatego bo sonda wyłapuje najmniejsze odchylenia od składu mieszanki paliwowo-powietrznej i sygnalizuje to wywalaniem checka.Ja też mam silnik d14z4 i parę razy miałem checka z czego tylko raz było cos poważnego (spalona grzałka sondy lambda).Jak mapy gazu zostaną przez mechanika dokładnie dostrojone to nie powinien Ci ten błąd wyskakiwać aczkolwiek nie przejmuj się za bardzo, czasami może się pojawić i najczęściej jest to błąd "zbyt uboga/bogata mieszanka" ale dla swiętego spokoju dobrze jest sprawdzić zawsze kod błędu i co on oznacza, żeby nie przegapić jakiejś poważniejszej usterki.Taka to już uroda nowoczesnych silników, tak najczęściej reagują na instalację co oczywiście nie usprawiedliwia druciarstwa i zaniedbywania tematu instalacji.Musisz też pamiętać, że ze względu pracy silnika na gazie może szybciej paść sonda lambda dzieje się tak ze względu wyższej temperatury spalin.Trzeba po prostu o tym pamiętać i być przygotowanym na ewentualną konieczność wymiany sondy.Jak mogę jeszcze w czymś pomóc to pisz bo też jestem użytkownikiem w miarę nowej instalki (od 9 mieś.) i mam juz kilka przydatnych spostrzeżeń.Jak mogę to pomogę:cool:

dimo
25-04-11, 21:08
nie no check nie moze sie palic... wiesz co zbyt uboga lub bogata mieszanka moze narobic?? mnie na rok i 20 tys. km check sie zapalil raz, z 2 dni po zalozeniu, korekta map poszla i przez 20 tyś km nigdy sie nie zapalila..
d seria to nie sa jakies nowoczesne silniki, jezeli instalka dobrze dobrana i zalozona to nie prawa sie palić check.

buczeq
26-04-11, 21:39
Witam mechanik ustawił raz jeszcze wszystko mapy lpg prawie idealnie pokrywają sie z tymi z pb i na razie jest ok i oby tak zostało :p spalanie 8l/100 km także mysle że ok pozdr

trycekfan
27-04-11, 12:34
nie no check nie moze sie palic... wiesz co zbyt uboga lub bogata mieszanka moze narobic?? mnie na rok i 20 tys. km check sie zapalil raz, z 2 dni po zalozeniu, korekta map poszla i przez 20 tyś km nigdy sie nie zapalila..
d seria to nie sa jakies nowoczesne silniki, jezeli instalka dobrze dobrana i zalozona to nie prawa sie palić check.

Ja nie twierdzę że można z checkiem jeździć non stop ale jeśli się zapali z powodu zbyt ubogiej/bogatej mieszanki to nie znaczy, że od razu mamy wzywać lawetę i holowac samochód.Przejechanie 50-100km do momentu dotarcia i umówienia się z gazownikiem nie spowoduje uszkodzeń silnika:p Zresztą wcale nie pochwalam zaniedbywania samochodu, miałem raczej na myśli żeby nie popadać z byle powodu w panikę;) Ja też uważam i na swoim przykładzie wiem,że dobrze dobrana, założona i dostrojona instalka nie powinna wywalać checka.Grunt to profesjonalny gaziarz, solidne "wnętrzności" i dobrze ustawione mapy gazu

buczeq czyli zdaje się że wszystko masz ustawione gites.Mi spalanie na trasie przy prędkości 100-110km/h (czasami 120km/h) wychodzi 7.8-8.4l w zależności jaki zatankuję gaz (a staram się brać sprawdzony) i jak płynnie jadę.

megik06
22-05-11, 21:28
a ja mam lpg landi renzo na medach i od momentu gdy zacząłem jeździć z klimą,bo była unieruchomiona to wywala mi check...pierwszy raz 4 dni temu i po jeździe z 50 km check sam znikł...teraz pojawił się drugi i nie zczytałem jeszcze błędu...myślę,że wywali pewnie tą mieszankę zbyt ubogą,bo jak był strojony to możliwe,że bez uruchomionej klimy.CO o tym sądzicie?

buczeq
26-05-11, 22:02
Witam ponownie dalej mam problem z checkiem zapala się średnio raz na 400 km tylko na gazie i tylko w czasie spokojnej jazdy tj około 3 tys obr. Gaziarz mówi że lepiej nie da się ustawić niz jest teraz. próbowałem zmieniać stacje sądząc że może byc to wina złej jakości gazu ale nie zależnie gdzie tankuje błąd sie pojawia. Nie wiem czy zastosować emulator na drugą sonde np taki [URL=http://allegro.pl/emulator-sondy-lambda-i1634479886.html] czy może zmienić warsztat. Prosze o jakieś sugestie bo zaczyna mnie wkurzac ta lampka

LemonR
28-05-11, 20:20
A jaki błąd ci wywala bo jeśli ubogą mieszankę to emulator drugiej sondy nic nie da.

buczeq
28-05-11, 20:59
No właśnie zbyt uboga/bogata mieszanka:mad:. W poniedziałek jade raz jeszcze mają wszystko od początku przejrzeć ale czarno to widze i czyba przyjdzie mi przyzwyczaić sie do świecącego checka:mad:

LemonR
29-05-11, 07:29
Sprawdź czy nie ciągnie ci gdzieś lewego powietrza przy kolektorze dolotowym.

DjHammer
29-05-11, 09:38
Bo tak gazownicy stroja GAZ ............. na stojacym aucie. a powinno sie tak jak chlopaki stroja hondy podczas jazdy z pomiarem AFR czyli składem mieszanki ktora wylatuje z wydechu dla benzynki to 14,1 nie wiem ile jest dla lgp

Thomas80
29-05-11, 23:49
Bo tak gazownicy stroja GAZ ............. na stojacym aucie. a powinno sie tak jak chlopaki stroja hondy podczas jazdy z pomiarem AFR czyli składem mieszanki ktora wylatuje z wydechu dla benzynki to 14,1 nie wiem ile jest dla lgp

żebyś wiedział, jak nie stroją auta w czasie jazdy to nici z tego.
z moim vti było tak ze spalili prawie 2 zbiorniki gazu,(a mieści mi się ok 45 l w butli) i non stop po obwodnicy i pełen zakres obrotów.
ale mam tak ustawione ze kreci się do 8000 i nie odczuwam spadku mocy ani podobnych rzeczy. różnica pomiędzy bena a lpg jak dla mnie nie jest wyczuwalna.

megik06
01-06-11, 16:13
No właśnie zbyt uboga/bogata mieszanka:mad:. W poniedziałek jade raz jeszcze mają wszystko od początku przejrzeć ale czarno to widze i czyba przyjdzie mi przyzwyczaić sie do świecącego checka:mad:
może tankujesz gaz na jakiejś lokalnej stacji?!ja ostatnio niestety przeżyłem podobny problem.LPG strojone miałem jak miałem nieuruchomianą klimę,i po jej zrobieniu i zatankowaniu na shelu wywalało mi checka.Kod zbyt uboga mieszanka...ale spokojnie do tego podszedłem i o dziwo po drugim zatankowaniu na innej stacji problem znikł.Kiedyś znajomy mi mówił,że na tym shelu był lipny gaz i myślałem,że gada głupoty...teraz z perspektywy czasu stwierdzę,że chyba miał racje,bo narazie 250 km i nic na kimie się nie dzieje.Może musisz kolego iść tym tropem i zmień stacje lpg.Z moich doświadczen dobry gaz dostaniesz na prawie wszystkich shellach,statoilu.Z orlenami bywa różnie...

buczeq
11-06-11, 09:05
Problem chyba rozwiązany przyczyną były źle dobrane wtryskiwacze (pomarańczowe), zostały wymienione na niebieskie czyli dedykowane do mniejszych silników (do ok.90KM). Oczywiście wymiana w ramach gwarancji. Na nowych wtryskach przejechane około 1k km i check sie nie zaświecił co na pomarańczowych miało by miejsce kilkakrotnie zapewne. Nie ma różnicy w osiągach i spalaniu pomiędzy nimi ale na obecnych błędu brak i oby tak zostało.:p