Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kayaba Ultra SR + eibachy



KrzysHonda
03-04-11, 13:12
Szukalem jakis konkretnych info na forum ale malo tego jest jezeli chodzi o ultra sr.
Jak ultra sr maja sie do agxa? jaka twardosc maja ultra sr w porownaniu do 4stopniowej skali agxa? No i jak to sie ma w polaczeniu z eibach pro kit?

Boniek87
03-04-11, 20:14
ja mam taki zestaw u siebie od około 1,5-2 miesięcy. Wcześniej miałem spręzyny eibacha na seryjnych amortyzatorach i była masakra - dobijanie, skakanie jak piłeczka na nierównościach itp. Teraz mam te same spręzyny na KYB Ultra SR i jest o wiele wiele lepiej. Gniazdo mają na tej samej wysokości co oem ale są twardsze i bodajże mają skrócony skok. Wybierają o wiele lepiej nierówności. Auto jest jak dla mnie dostatecznie twado - czuć dołki itp bo trudno tego nie czuc na polskich drogach ale te mneijsze nierówności normalnie wybierają. Nie jesty tak jak na OEM-ach ze się jeździło jak na kołkach...każdy dołek to było dobicie:) wg mnie fajnie się to zachowuje. Mi do codziennej jazdy odpowiada. Z kolei agx mają regulację i tym przewyższają te ultra sr...wg mnie auto po zamontowaniu tego zestawu jaki mam zachowuje się o wiele lepiej jeśli chodzi o prowadzenie. Nawet moja dziewczyna powiedziala ze jest lepiej a to już dużo daje do myślenia...;P

KrzysHonda
03-04-11, 22:13
Mnie zastanawia jak wypada twardosc ultra sr odnoszac go do 1-4 skali agxa.

Boniek87
03-04-11, 22:23
no tego niestety Ci nie powiem, bo nie miałem okazji jeździc na agx'ach. Na pewno agx na 4 jest o wiele wiele twardszy niz ultra sr ale to oczywiste....

KrzysHonda
03-04-11, 22:31
Bo mam pewne obawy ze ultra sr +eibach bedzie za miekkim zestawem w Vgen h22.

Boniek87
03-04-11, 23:52
no do takiego zestawu to moze rzeczywiscie byc zbyt miękki

Wojtec12345678
04-04-11, 18:27
Chcesz taki silnik i oszczędzasz na zawieszeniu? Bierz AGX lub Koni sport

pablo_020
04-04-11, 18:49
Ja mam u siebie Eibachy i wczoraj rozkręciłem AGX na 4/8. Amor pracuje lepiej niż na 2/4.
W zakrętach prawie wogóle przechyłów nie ma, jest LUX :) polecam, dla mnie taki zestaw robi robote tylko ja mam d15 nie h22

Duhon86
04-04-11, 23:06
Ja mam u siebie Eibachy i wczoraj rozkręciłem AGX na 4/8.
Jak taka opcja wygląda na naszych pięknych równych jak stół drogach? :o

spychu
06-04-11, 02:17
Jak taka opcja wygląda na naszych pięknych równych jak stół drogach? :o
Pewnie tak samo jak opcja Koni Sporty z Weiteckiem skręcone na cokolwiek więcej niż najbardziej miękko :D

pablo_020
06-04-11, 07:23
Jak taka opcja wygląda na naszych pięknych równych jak stół drogach? :o

Czasem bywa ciężko ale tylko na tych większych dziurach i na torowiskach. Mniejsze dziurki są do przeżycia.
Trzeba się przyzwyczaić.

Duhon86
06-04-11, 10:49
Też mam ten zestaw, ale na maksa nie skręcałem ;) przez zimę nie jeździłem, teraz sie zastanawiam jaka opcja będzie dobra.

4/8 to powiem Ci że masz dobrze zrobione plomby, ja myśle nad opcją 3/6 choć nie wiem czy to nie będzie za dużo.

pablo_020
06-04-11, 11:20
ja myśle nad opcją 3/6 choć nie wiem czy to nie będzie za dużo.

Też to rozważam :D Bo 4/8 w Warszawie to chyba przegięcie.
Na trasę fajne, jechałem tak 200 km i jest dużo lepsze trzymanie w zakrętach :)
Na szczęście dużo nie trzeba się męczyć żeby podkręcić/odkręcić, jak masz maskę otwarta to może 30 sek. :)

Duhon86
06-04-11, 11:39
Na polskie drogi, głównie w miastach to trzeba by na 1/1 ustawić.

Regulacja fajna sprawa, minuta i przód tył zrobiony jak sie chce :)

pablo_020
06-04-11, 22:17
Dzisiaj przestawiłem na 3/6 i jest ok, duża różnica między 3/6, a 4/8 jest.
Smiało tak możesz skręcić.

ufo321
13-06-18, 08:12
ja mam taki zestaw u siebie od około 1,5-2 miesięcy. Wcześniej miałem spręzyny eibacha na seryjnych amortyzatorach i była masakra - dobijanie, skakanie jak piłeczka na nierównościach itp. Teraz mam te same spręzyny na KYB Ultra SR i jest o wiele wiele lepiej. Gniazdo mają na tej samej wysokości co oem ale są twardsze i bodajże mają skrócony skok. Wybierają o wiele lepiej nierówności. Auto jest jak dla mnie dostatecznie twado - czuć dołki itp bo trudno tego nie czuc na polskich drogach ale te mneijsze nierówności normalnie wybierają. Nie jesty tak jak na OEM-ach ze się jeździło jak na kołkach...każdy dołek to było dobicie:) wg mnie fajnie się to zachowuje. Mi do codziennej jazdy odpowiada. Z kolei agx mają regulację i tym przewyższają te ultra sr...wg mnie auto po zamontowaniu tego zestawu jaki mam zachowuje się o wiele lepiej jeśli chodzi o prowadzenie. Nawet moja dziewczyna powiedziala ze jest lepiej a to już dużo daje do myślenia...;P

I jak się sprawują te Ultra Sr?

lukashh
18-06-18, 13:13
łooo w kategorii 'odgrzewany kotlet' dostał byś Oskara - pytanie do posta z przed 7 lat :)
Co do Ultra SR to na bank nie ma on skróconego skoku.. jak chcesz się dowiedzieć czegoś więcej, to napisz chociaż do jakiego auta/silnika chciał byś je wrzucić... pod jaką sprężynę itp..

posejdon
18-06-18, 14:55
Prawdę mówiąc 7 lat to całkiem wystarczający okres czasu na poznanie plusów i minusów amorów. :-)
Tak więc chyba warto zapytać.
Swoją drogą co za różnica jaka buda? Nie wspomnę już o silniku bo on nawet nie ma z amortyzatorem fizycznego kontaktu.

lukashh
21-06-18, 15:23
Prawdę mówiąc 7 lat to całkiem wystarczający okres czasu na poznanie plusów i minusów amorów. :-)
Tak więc chyba warto zapytać.
Swoją drogą co za różnica jaka buda? Nie wspomnę już o silniku bo on nawet nie ma z amortyzatorem fizycznego kontaktu.

wg mnie różnica jest... MASA auta i jej rozkład, rozstaw osi.. inaczej jeździ 4 gen.. a inaczej 8
uważasz że amortyzator będzie tak samo pracował z d13 pod maską jak i z k24 ? ... idąc tym tropem, hamulce też nie mają fizycznego kontaktu z silnikiem..